• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт (утеплення) будівлі жіночої консультації Комунального некомерційного підприємства «Клінічний пологовий будинок Пресвятої Діви Марії» Сумської міської ради, що знаходиться за адресою: м. Суми, вул. Троїцька, 20» (за ДК 021:2015 – код 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)

Торги не відбулися

7 525 005.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 75 250.05 UAH
Період уточнення: 04.10.2021 13:58 - 13.10.2021 00:00
Відповідь надана

Щодо огляду об'єкту

Номер: d0e511bae53c415d9b7f51b28af0b971
Дата опублікування: 08.10.2021 16:33
Опис: В п.6 розділу ІІІ Тендерної документації вказано: "З метою гарантування якісної підготовки цінової пропозиції учасниками з урахуванням місця розташування об’єкта капітального ремонту, учасники повинні здійснити виїзд на місце розташування об’єкту та провести його огляд. Відповідно, учасники мають надати у складі своєї тендерної пропозиції лист-підтвердження від Замовника щодо виїзду представника учасника на місце розташування об’єкту та факту проведення його огляду." Ця вимога суперечить нормам Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: Згідно частини першої статті 5 Закону України Про публічні закупівлі одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників та рівне ставлення до них, тому оголошення про проведення закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина 5 статті 14 Закону України Про публічні закупівлі). Крім того, огляд об`єкту учасника з замовником до аукціону, порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, з складанням паперового акту огляду, що надає можливість Уповноваженій особі замовника зловживати правом, а саме, за власним бажанням ставити чи відмовитись проставляти письмову відмітку на актах учасників. Відповідно до частини 2 статті 3 Закону замовники здійснюють спрощені закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель у порядку, передбаченому цим Законом. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій / пропозицій під час проведення процедури закупівлі / спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій / пропозицій (частина 1 статті 12 Закону). Крім того, факт відсутності учасника на об`єкті до аукціону, не має жодної підстави, визначеної частиною 13 статті 14 Закону, для відхилення його пропозиції. (Рішення Суду по справі № 903/432/21 від 07 вересня 2021 року, Рішення Колегії АМКУ № 21047-р/пк-пз від 15.09.2021). Враховуючи вище викладене, вимагаємо усунути вимогу огляду об'єкту шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині.
Відповідь: Доброго дня! З метою гарантування якісної підготовки цінової пропозиції учасниками з урахуванням місця розташування об’єкта капітального ремонту учасники повинні здійснити виїзд на місце розташування об’єкту та провести його огляд. Також, відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ підготовка до проведення обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою. Отже, вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді: 11.10.2021 11:24
Відповідь надана

Лист-згода на обробку персональних даних

Номер: b67861d530e24f398aaff6b6e1b84601
Дата опублікування: 08.10.2021 15:30
Опис: Доброго дня! Чи можна надати лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних іншого формату, якщо його зміст відповідає листу-згоди, який наведений в Додатку 7 тендерної документації
Відповідь: Доброго дня! Так, можна. Наведена форма у Додатку 7 тендерної документації є зразком.
Дата відповіді: 11.10.2021 11:01
Відповідь надана

огляд об'єкту

Номер: 3e1adb572a9c44d0a4d2122e85bfb539
Дата опублікування: 08.10.2021 14:53
Опис: Доброго дня! В який час та дні тижня можна провести огляд об'єкту? Який порядок складання листа-підтвердження огляду об'єкту, його надає Замовник чи Учаснику самостійно складає лист? Надайте контакти представника Замовника для проведення огляду об'єкту
Відповідь: Відповідно до п. 6 "Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" у розділі 3 "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" з метою гарантування якісної підготовки цінової пропозиції учасниками з урахуванням місця розташування об’єкта капітального ремонту, учасники повинні здійснити виїзд на місце розташування об’єкту та провести його огляд. Відповідно, учасники мають надати у складі своєї тендерної пропозиції лист-підтвердження від Замовника щодо виїзду представника учасника на місце розташування об’єкту та факту проведення його огляду. Огляд об'єкту можна здійснити у будь-який робочий день з понеділка по п'ятницю за попередньою домовленістю за номером телефону (0542) 788-444.
Дата відповіді: 08.10.2021 15:25
Відповідь надана

календарний графік

Номер: c14dc703d36a48cdb022a9b415f77c00
Дата опублікування: 08.10.2021 14:38
Опис: Доброго дня! Для виготовлення планів фінансування та календарного графіку надайте будь ласка суму фінансування на 2021 рік та 2022 рік
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до плану закупівлі: 1) запланована сума на 2021 рік - 4 582 339,20 грн.; 2) запланована сума на 2022 рік - 2 942 666 грн.
Дата відповіді: 11.10.2021 11:00
Відповідь надана

Сертифікат відповідності

Номер: fdca7e200b024e8b9cbb8cd26dbcc3fe
Дата опублікування: 08.10.2021 12:57
Опис: Шановний замовнику, відповідно до проектно-кошторисної документації, яка надана замовником у складі тендерної документації, перелік матеріалів складається з 191 найменувань. Просимо надати роз’яснення на які саме матеріали з цього переліку необхідно надати сертифікати відповідності. Яка загальна кількість сертифікатів буде вважатись замовником достатньою? Чи можна надати завірені копії чи тільки оригінали?
Відповідь: Доброго дня! Сертифікати відповідності від виробника потрібні на Обладнання та комплектуючі до нього. Відповідно до розділу 3 "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" пункту 1 "Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції" відповідно до частини третьої статті 12 Закону України "Про публічні закупівлі" під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель. Документи мають бути належного рівня зображення (чіткими та розбірливими для читання).
Дата відповіді: 11.10.2021 08:42
Відповідь надана

проектно-кошторисна документація

Номер: e169d050c0e14bf89d2123467c7f55f9
Дата опублікування: 08.10.2021 09:07
Опис: Доброго дня! 1) У локальному кошторисі 2-1-2 відсутній аркуш №3 2)Проектно-кошторисна документація містить окремі сторінки та позиції, які мають не чітке зображення на яких не можливо розібрати наступне: обгрунтування (шифр норми), найменування видів робіт, одиниці виміру та кількість, а саме: Локальний кошторис 2-1-1 номер позиції 33, 34, 35, 56, 57, 58 Локальний кошторис 2-1-2 номер позиції 47, 48, 49, 104, 105, 136 Локальний кошторис 2-1-3 номер позиції 21, 22, 78 Підсумкова відомість ресурсів - аркуш 19 Просимо надати проектно-кошторисну документацію в якій всі сторінки матимуть чітке зображення
Відповідь: Доброго дня! Проектно-кошторисна документація у форматі WORD була дозавантажена на сторінку закупівлі.
Дата відповіді: 08.10.2021 11:03
Відповідь надана

сертифікат відповідності

Номер: 06e1447effa94e48a23f6781f209adb5
Дата опублікування: 06.10.2021 17:27
Опис: Шановний замовнику, відповідно до Додатку 3 до тендерної документації учасник повинен надати : «Сертифікат відповідності від виробника або офіційного дистриб’ютора виробника» запропонованих Учасником витратних матеріалів для даної закупівлі із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника, найменування витратних матеріалів, яке пропонується учасником.» Але, сертифікат відповідності є юридичним документом, який видається Заявнику уповноваженим органом з сертифікації, який і відповідає за достовірність інформації, що наведена в сертифікаті. Форма сертифікатів відповідності встановлюється в кожній з Систем сертифікації продукції, відповідно до нормативних документів, які регламентують діяльність цієї Системи сертифікації. Найменування замовника, номер тендеру в системі публічних закупівель, назва та юридична адреса учасника закупівлі не може бути зазначена в сертифікаті якості у зв’язку з тим, що відповідні матеріали виготовляються не під конкретну закупівлю чи будівельний об’єкт. Виходячи з вищевикладеного просимо видалити цю вимогу з Додатку 3 до тендерної документації.
Відповідь: Доброго дня! Ви можете надати Сертифікат відповідності від виробника або офіційного дистриб'ютора виробника з підкріпленням до нього підтверджуючих документів (копій) з даними, які не містить сертифікат.
Дата відповіді: 08.10.2021 11:09
Відповідь надана

обсяги робіт

Номер: 152fdcfd4fdb4140b6fa6ebfeb4113e1
Дата опублікування: 06.10.2021 17:05
Опис: Шановний замовнику, просимо надати роз’яснення щодо розбіжностей в Додатку 3 до тендерної документації та проектно-кошторисній документації, а саме: - в Додатку 3 зазначено утеплення цоколю нижче рівня землі – 53,3 м2 , а в локальному кошторисі 2-1-1 п.9 – 29,685 м3 ( що складає 197,9 м2 при товщині 150 мм) - в локальному кошторисі 2-1-1 п. 9 – роботи по теплоізоляції стін фундаментів товщиною 150 мм складає – 29,685 м3, а в п. 10 утеплювач екструдований пінополістирол товщиною 150 мм – 29,685 м2. - в локальному кошторисі 2-1-1 п.13 - роботи по теплоізоляції стін цоколю надземна частина – 12,885 м3 , а в п.14 - утеплювач екструдований пінополістирол товщиною 150 мм – 12,885 м2. Просимо надати роз’яснення щодо цих розбіжностей.
Відповідь: Доброго дня! Оновлений та виправлений кошторис дозавантажено.
Дата відповіді: 12.10.2021 08:31