-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
“Капітальний ремонт ліфтової шахти та машинного приміщення із заміною ліфтового обладнання “КНП “4-та міська поліклініка м. Львова” за адресою: проспект Червоної Калини, 68” Коригування (з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45310000-3 Електромонтажні роботи)
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі - детально у прикріпленому файлі. Мова, якою повинні готуватися пропозиції - українська.
Завершена
1 390 241.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 951.21 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 951.21 UAH
Період уточнення:
04.10.2021 13:28 - 08.10.2021 00:00
Відповідь надана
Порушення Закону України "Про публічні закупівлі" та наявна схема щодо визначення кола учасників ще до аукціону
Номер:
82c7a6a3dc284f48a18b87c85fe77712
Дата опублікування:
07.10.2021 17:05
Опис:
Умовами оголошення вказано:
Учаснику рекомендується відвідати та оглянути територію, де буде здійснюватись капітальний ремонт, а також отримати від замовника усю необхідну додаткову інформацію, що може бути йому необхідна для підготовки тендерної пропозиції. Витрати на відвідування території, де будуть здійснюватись роботи несе Учасник за власний рахунок і вони не можуть бути предметом оскарження. Використання аналогів/еквівалентів ліфтового обладнання не допускається. З проектною документацією можна ознайомитись за адресою Замовника для об’єктивної та повної підготовки своїх пропозицій.
Просимо вказати яким чином буде здійснюватися ознайомлення з проектною документацією?
Представнику потрібно буде вказувати інтереси якого учасника він представляє, власні персональні дані? Чи буде оформлятись акт ознайомлення? Чи інформація та проектна документація будуть надаватись без ідентифікації особи?
Якщо інформація та проектна документація будуть надаватись без ідентифікації особи представника, то будь який учасник зможе надати листа, що його представник ознайомлювався з такою проектною документацією для об’єктивної та повної підготовки своїх пропозицій..
З іншої сторони, якщо Замовник буде запитувати як звати представника чи якого учасника він представляє, чи вимагати документи, що підтверджують особу учасника, то Замовник ще до проведення аукціону буде знати, які учасники будуть приймати участь в закупівлі, відповідно може скористатись даною інформацією у власних особистих цілях та скоординувати дії одного із учасників (наприклад, Дмитрука), що в свою чергу спотворить результати закупівлі.
Згідно Закону України "Про публічні закупівлі" відкриття найменування учасників відбувається після проведення аукціону, а даною махінацією Замовник вирішив взнати найменування учасників до проведення аукціону.
На основі вищевикладеного в діях Замовника чітко вбачається змова та корупційний мотив та порушення Закону України "Про публічні закупівлі".
Враховуючи вище викладене вимагаємо внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, видалити рекомендацію про ознайомлення та знайомство з Замовником яка прямо порушує Закон та опублікувати в оголошенні проектну документацію.
А "усю необхідну додаткову інформацію, що може бути йому необхідна для підготовки тендерної пропозиції" надайте у вигляді надання розширених відповідей на питання та приведення власної документації у відповідность до Закону України "Про публічні закупівлі".
Відповідь:
Шановний учаснику. З приводу вашого питання повідомляємо наступне. Уважно ознайомтесь із вимогами нашої документації. Ви ж самі процитували, що "учаснику РЕКОМЕНДУЄТЬСЯ відвідати та оглянути територію". Тобто, відвідування та огляд НЕ ЯВЛЯЮТЬСЯ ОБОВ'ЯЗКОВИМИ. Замовник не зобов'язує вас приїжджати та оглядати об'єкт , де будуть виконуватись роботи. Це є за бажанням кожного з учасників. Тим більше, ми НЕ ВИМАГАЄМО подавати у складі пропозиції жодних листі / акті огляду тощо
Дата відповіді:
07.10.2021 23:52
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога
Номер:
f05b642479a149e497ae7cd89b5790be
Дата опублікування:
07.10.2021 16:25
Опис:
Шановний Замовнику! Вимогами Додатку 4 «Технічна специфікація» оголошення передбачено, що Учасник повинен надати документ від виробника (лист/ або довідка/ або сертифікат/ або свідоцтво тощо) про те, що учасник закупівлі є офіційним представником компанії, обладнання якої передбачається встановлювати.
Норми чинного законодавства в сфері публічних закупівель не обмежують коло імовірних учасників спрощеної закупівлі офіційним представництвом певної компанії, тому що це суперечить принципу добросовісної конкуренції серед учасників та недискримінації учасників та рівного ставлення до них.
Пунктом 5 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», передбачено, що оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тому, вимагаємо виключити вимогу, що є дискримінаційною та внести зміни до оголошення.
Відповідь:
Шановний учаснику. Щодо вимоги про надання авторизаційного листа, зауважимо, що предметом даної закупівлі є капітальний ремонт із встановленням ліфтового обладнання, яке має чітко технічно та якісно виконувати свої функції з метою удосконаленого процесу обслуговування пацієнтів та працівників у медичному закладі. Відтак, замовник має уникати недобросовісних виконавців (постачальників) та поставки неякісного обладнання. Вимоги документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником виходячи зі специфіки предмета закупівлі з дотриманням вимог законодавства в цілому. Авторизаційний лист надає підтвердження постачання обладнання в Україну офіційними каналами, зі сплатою всіх податків та зборів та унеможливлює закупку контрафактного товару, на який не розповсюджується гарантія від виробника в Україні та, відповідно, не надає можливості гарантійного обслуговування на території України Авторизаційний лист від виробника також підтверджує офіційне надходження товару. При цьому вимога надати авторизаційний лист лише гарантує, що обладнання Замовнику буде поставлено у відповідній кількості, якості та у визначені терміни, зазначені у даній документації. Отже, зазначена вимога не створює перешкод для участі в процедурі закупівель жодному з потенційних учасників, який НАСПРАВДІ МАЄ МОЖЛИВІСТЬ ГАРАНТОВАНО поставляти якісне обладнання, що є предметом даної закупівлі
Дата відповіді:
07.10.2021 23:48
Відповідь надана
Дискримінаційна та суперечлива вимога
Номер:
6a67773f06c94b8d95af6087740c4cb5
Дата опублікування:
07.10.2021 10:16
Опис:
В оголошенні вказано, що учасники повинні надати Довідку з детальними характеристиками (описом, фотографіями, кресленнями тощо) або дизайн-макетом інтер’єру обладнання та його елементів (внутрішнього вигляду кабіни, обрамлення, елементів керування, дверей тощо) та вказанням країни походження обладнання, яке передбачається встановити, з вказанням відповідності основним даним та вимогам, вказаним в даному Додатку.
Однак в оголошенні також вказано
Використання аналогів/еквівалентів ліфтового обладнання не допускається.
Дані вимоги суперечать одна одній, навіщо давати таку довідку, якщо ви в оголошенні конкретно вказали країну походження ліфта, вказали його тип, марку, всі його найдрібніші параметри, назви торгових марок комплектуючих та найменування, навіть фотографії всіх комплектуючих та кабіни вказали в оголошенні.
Відповідно до умов оголошення (а вимогу що Використання аналогів/еквівалентів ліфтового обладнання не допускається ми вважаємо дискримінаційною) учасники впринципі не можуть дати щось інше аніж ви вказали, то що вказувати в довідці?????
Так само в Таблиці 1 Основні технічні показники та вимоги до обладнання, яке передбачається встановлювати, що учасникам вказувати в правому стовпчику?
Відповідь:
Шановний учаснику. У даних вимогах не має жодних суперечностей. Кожен учасник повинен подати довідку з детальними характеристиками (описом, фотографіями, кресленнями тощо) і тд ліфтового обладнання, яке по усім параметрам має відповідати вимогам, що вказані у оголошенні щодо спрощеної закупівлі. Так само і в Таблиці 1 Основні технічні показники та вимоги до обладнання, у правому стовпчику вказуєте характеристики ліфта, які мають відповідати вимогам замовника
Дата відповіді:
07.10.2021 23:40
Відповідь надана
Спроба третій раз протягнути "свого" учасника.
Номер:
d7be694c1ef24044bdd6b76902755121
Дата опублікування:
07.10.2021 09:31
Опис:
В оголошенні вказано строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) до 26.11.2021 року, і вказуєте що аналог/еквівалент не допускається, ліфт повинен бути китайський FHSP 450. Тобто виготовлення ліфта, доставку його з Китаю, демонтаж, монтаж, будівельні та інші роботи треба провести до 26.11.2021 що є впринципі неможливим по часу.
Тобто, жоден порядний учасник не встигне до кінця 2021 року замовити ліфт в Китаї, доставити його, розмитнити та провести всі роботи, які передбачені умовами оголошення.
Врахуйте!, що кожен ліфт є унікальний і виготовляється чітко у відповідності до існуючих параметрів шахти, на це впливає і висота підйому і відмітки зупинок і розміри шахти і оздоблення ліфта, а ваші аргументи про те що FUJIHD - потужний виробник ліфтового обладнання і його ліфти у кожного на складі по всій Україні валяються - неправда. І немає жодного заводу що виготовить ліфт не раніше як за 20 днів - а ще плюс врахуйте доставку з Китаю, яка триває не менше як 1,5 місяця.
Тобто оголошення зроблено під конкретний ліфт, з певними особливими параметрами і який є в наявності в одного із потенційних учасників (наприклад Дмитрука) тому і вказали ви термін до 26.11.2021 і ви вже втретє пробуєте протягнути даний ліфт.
Аналізуючи ваші попередні закупівлі в поточному та минулому році по даному ліфту:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-05-31-000693-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-08-31-000760-a
аналізуючи ваші відповідні на питання учасників, можна зробити висновок, що перший раз не пройшла оборудка бо були відкриті торги і скарга до АМКУ, тому сума закупівлі була зменшена щоб пройти по спрощеній процедурі і в інших учасників не було можливості оскаржувати ваші незаконні дії через АМКУ.
На основі вищевикладеного чітко видно ваші узгоджені дії з одним із учасників та спроби будь-яким шляхом протягнути "свого" учасника, тому просимо не нехтувати здоровим глуздом та законодавством України та привести документацію у відповідність до вимог чинного законодавства.
Відповідь:
Шановний учаснику. Звертаємо вашу увагу, що ЗУ "Про публічні закупівлі" (абз. 2 ч. 4 ст. 14) передбачено: "У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник МОЖЕ вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.". З даного формулювання можемо дійти висновку про те, що замовники при проведенні спрощених закупівель НЕ ЗОБОВ'ЯЗАНІ передбачати можливість пропонувати учасниками еквівалент до предмету закупівлі. Більш того, це є право, а не обов'язок замовника. Ще раз наголошуємо, що вимога щодо встановлення конкретного ліфтового обладнання зумовлена наявністю у проектно-кошторисній документації такого ліфта. Окрім того, FUJIHD - потужний виробник ліфтового обладнання і поставляється на Україну давно і у великих кількостях. Враховуючи потребу негайно (в найкоротші терміни) замінити ліфт ми розглядаємо варіант поставки ліфта вже наявного в Україні.
Дата відповіді:
07.10.2021 23:34
Відповідь надана
Щодо сертифікації
Номер:
14edc782cd214d7aa9a2e835b57f67b2
Дата опублікування:
06.10.2021 22:52
Опис:
Пунктом 7.4. Додатку 1 тендерної документації Ви вимагаєте сертифікат ISO 9001, виданий органом із сертифікації. Далі, в пункті 7.5. Ви вимагаєте сертифікат ISO 45001, виданий органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України.
Надайте роз'яснення, чому в одному випадку не вимагається акредитований орган, а в іншому вимагається? Чи це часом не прописані вимоги під якогось конкретного учасника, наприклад "ФОП Дмитрук"?
Якщо ні, прошу внести зміни в документацію, і встановити однакові вимоги до сертифікатів.
Відповідь:
Шановний учаснику. Дані сертифікати вимагаються на розсуд замовника. Формулювання даної вимоги саме такого змісту не обмежує вас подавати сертифікат, що виданий органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України
Дата відповіді:
07.10.2021 23:23
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги в оголошенні
Номер:
511f58c06d8742fc9077326b02ce7837
Дата опублікування:
06.10.2021 11:03
Опис:
Ви вказуєте що Кошторисна документація повинна бути виконана в програмному комплексі АВК – 5 в актуальній на дату подання пропозиції версії (подається також оригінал діючої ліцензії на програмний комплекс АВК – 5 - учасник надає в складі тендерної пропозиції).
Чому неможна надати кошторисну документації в комплексі ІВК, Кошторис 8, тощо???
Відповідь:
Шановний учаснику. Вказаний у нашій документації програмний комплекс АВК-5 є стандартною та найбільш вживаною програмою в будівництві та є доступною для придбання будь-яким учасником. Жодних обмежень чи перешкод для придбання даного програмного комплексу не має. Тому не вбачаємо в даній вимозі жодних обмежень чи дискримінації
Дата відповіді:
07.10.2021 23:12
Відповідь надана
Щодо неможливості пропонування еквіваленту/аналогу
Номер:
3df4db0b01b541ab84ba4df7b87db7e6
Дата опублікування:
06.10.2021 10:59
Опис:
Шановний Замовник ви вказуєте що "Використання аналогів/еквівалентів ліфтового обладнання не допускається", але чому?
Ми можемо вам запропонувати значно кращого ліфта європейського виробника, який є значно якісніший аніж китайський, чому ви не хочете кращого ліфта?
Відповідь:
Для виконання капітального ремонту ліфтової шахти та машинного приміщення із заміною ліфтового обладнання “КНП “4-та міська поліклініка м. Львова” нашою установою було замовлено виготовлення проектної документації, яка пройшла відповідну експертну перевірку на відповідність будівельним нормам. Отримано також позитивний експертний звіт даної проектної документації. Саме даною проектною документацією передбачено для виконання робіт встановлення відповідного ліфтового обладнання. Враховуючи викладене, вважаємо, що ми правомірно вимагаємо відповідність ліфтового обладнання нашій проектній документації
Дата відповіді:
07.10.2021 23:07
Відповідь надана
Щодо року виготовлення ліфта
Номер:
9808dce9d5e54be6b9e691ee6c98bfce
Дата опублікування:
06.10.2021 10:50
Опис:
Просимо конкретно вказати якого року виготовлення допускається ліфт, новий 2021 року виготовлення чи "складського" зберігання наприклад, 2015 року виготовлення
Відповідь:
Шановний учаснику. Додатком 4 Документації передбачено: " Пропоноване ліфтове обладнання повинно бути НОВИМ та відповідати Технічному регламенту ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів (Постанова Кабінету міністрів України від 21.06.2017 р. № 438)"; "Інші роботи та матеріали для заміни існуючого ліфта на НОВИЙ в будівлі замовника по п-ту Червоної Калини, 68, м. Львів, що не зазначені в основному переліку". Проектно-кошторисною документацією передбачено встановлення НОВОГО ліфтового обладнання, проте року виготовлення ліфтового обладнання .не зазначено
Дата відповіді:
07.10.2021 23:01
Відповідь надана
Уточнення параметрів ліфта
Номер:
46c6f778bb7f4af39f1f2636c72f6109
Дата опублікування:
05.10.2021 08:20
Опис:
Просимо вказати, ліфт повинен бути новим? 2021 року виготовлення?
Відповідь:
Шановний учаснику. Додатком 4 Документації передбачено: " Пропоноване ліфтове обладнання повинно бути НОВИМ та відповідати Технічному регламенту ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів (Постанова Кабінету міністрів України від 21.06.2017 р. № 438)"; "Інші роботи та матеріали для заміни існуючого ліфта на НОВИЙ в будівлі замовника по п-ту Червоної Калини, 68, м. Львів, що не зазначені в основному переліку". Проектно-кошторисною документацією передбачено встановлення НОВОГО ліфтового обладнання, проте року виготовлення ліфтового обладнання .не зазначено
Дата відповіді:
05.10.2021 10:59