-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 – 09130000-9 — Нафта і дистиляти (Дизельне паливо, бензин А-95, бензин А-92)
Торги не відбулися
500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
Період уточнення:
01.10.2021 17:04 - 23.10.2021 01:00
Відповідь надана
ТД
Номер:
5f62777a20a44226a7663239ab6c0857
Дата опублікування:
07.10.2021 08:47
Опис:
Добрий день. у Відповіді Ви надали просто перелік документів, з яким ми вже ознайомилися. Дякуємо. Питання були іншими. 1. Яким чином надати діючий паспорт якості на ЗИМОВЕ пальне, якщо період переходу буде тільки 16.11.2021? 2. Як ми маємо щось гарантувати? в документаціі одна приписка суперечить іншій. 3. Ви не відповіли щодо представника.
Перераховувати документи вдруге не потрібно. Перегляньте будь ласка документацію та приведіть її у відповідний порядок та послідовність без суперечень. Дякуємо.
Відповідь:
Доброго дня!
Відповідно до ваших запитань зазначаємо:
1. Відповідно до п 2.6 Заявки Замовника, строк поставки товарів до 31.12.2021 року. При чому слід зазначити, що товаром в даному випадку виступає талон, який можна отоварити протягом всього строку дії, тобто протягом як мінімум 12 місяців. Оскільки відпуск палива здійснюватиметься протягом 12 місяців, які включають в себе усі пори року однією з вимог Тендерної документації є наявність копії документів про якість (паспорти якості) бензину, ЛІТНЬОГО та ЗИМОВОГО дизельного палива.
2. Згідно з Регламентом та ДСТУ кожна партія пального, яку вводять в обіг або яка перебуває в обігу, повинна мати документ про якість (паспорт якості) пального, що містить визначений перелік обов’язкової інформації, зокрема, відомості про товарний знак підприємства-виробника, його назву та адресу, нормативні значення та фактичні результати випробувань, які підтверджують відповідність марки пального вимогам Регламенту (ДСТУ) тощо. Таким чином у ТД замовник може передбачити подання учасником у складі ТП та як зразка копію паспорта (паспортів) якості на визначені у ТД найменування пального (зокрема на партії пального, що могло раніше постачатись учасником).
3. Згідно ДОВІДКА ПРО НЕОБХІДНІ ФАКТИЧНІ ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ТОВАРУ, Учасник гарантує можливість провести їх обмін на інші з новим строком дії. У разі, переходу на талони та\або скретч-картки нового зразку, гарантуємо рівноцінний обмін талонів та\або скретч-карток старого зразку, що залишилися у Замовника та не були реалізовані, на талони та\або скретч-картки нового зразку, в тому числі тих, що залишились у Замовника після закінчення строку їх дії.
4. п. .2.2. розд. І Додатку 4 до Тендерної документації містить інформацію що учасник надає: Копія(-ії) документу(-ів) що підтверджують право власності та/або користування та/або партнерських відносин з АЗС; таке саме посилання міститься у розділі І Додатку 3 до тендерної документації.
Дякуємо за звернення.
Дата відповіді:
11.10.2021 18:24
Відповідь надана
Тд
Номер:
0c515b4dc4bc46698b847d85646a8f8e
Дата опублікування:
06.10.2021 16:23
Опис:
Добрий день! Просимо внести зміни до ТД у зв'язку: 1. Перехід на Зимове ДТ відбуваеться після 16.11.2021(про що Ви самі пишите у ТД), що не дає можливості надати ДІЮЧІ паспорт та сертифікат якості; 2. "Під уповноваженим представником виробника Замовник розуміє:- фізичну чи юридичну особу - резидент України, яка одержала від виробника письмове доручення діяти від його імені стосовно визначених завдань". Ця примітка повинна бути видалена або змінена. Не кожний учасник Є ОФІЦІЙНИМ ПРЕДСТАВНИКОМ. Ознайомтесь, будь ласка, зі схемами закупівлі палива; 3. ВИ пишите у технічній специфікації, що замовник повинен мати можливість обміняти талони при закінчені терміну дії, але робите приписку у вигляді "У разі закінчення строку дії талонів та\або скретч-карток на видачу бензину, гарантуємо можливість провести їх обмін на інші з новим строком дії. У разі, переходу на талони та\або скретч-картки нового зразку, гарантуємо рівноцінний обмін талонів та\або скретч-карток старого зразку, що залишилися у Замовника та не були реалізовані, на талони та\або скретч-картки нового зразку, в тому числі тих, що залишились у Замовника після закінчення строку їх дії."- це не гарантійний лист, не довідка у довільній формі, а ВАША приписка. Це не пояснює у якому саме виді МИ ВАМ гарантуємо. 4. на одній сторінці АЗС мають бути власними або орендованими, а на іншій: власні, орендовані та партнерські. Які АЗС підійдуть остаточно?; Просимо уважно переглянути тендерну документацію, привести її у відповідний порядок та внести зміни.
Відповідь:
Доброго дня!
Відповідно до ваших запитань зазначаємо:
1. Відповідно до п 2.6 Заявки Замовника, строк поставки товарів до 31.12.2021 року. При чому слід зазначити, що товаром в даному випадку виступає талон, який можна отоварити протягом всього строку дії, тобто протягом як мінімум 12 місяців.
Оскільки відпуск палива здійснюватиметься протягом 12 місяців, які включають в себе усі пори року однією з вимог Тендерної документації є наявність копії документів про якість (паспорти якості) бензину, ЛІТНЬОГО та ЗИМОВОГО дизельного палива.
2. Згідно з Регламентом та ДСТУ кожна партія пального, яку вводять в обіг або яка перебуває в обігу, повинна мати документ про якість (паспорт якості) пального, що містить визначений перелік обов’язкової інформації, зокрема, відомості про товарний знак підприємства-виробника, його назву та адресу, нормативні значення та фактичні результати випробувань, які підтверджують відповідність марки пального вимогам Регламенту (ДСТУ) тощо.
Таким чином у ТД замовник може передбачити подання учасником у складі ТП та як зразка копію паспорта (паспортів) якості на визначені у ТД найменування пального (зокрема на партії пального, що могло раніше постачатись учасником).
3. Згідно ДОВІДКА ПРО НЕОБХІДНІ ФАКТИЧНІ ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ТОВАРУ, Учасник гарантує можливість провести їх обмін на інші з новим строком дії. У разі, переходу на талони та\або скретч-картки нового зразку, гарантуємо рівноцінний обмін талонів та\або скретч-карток старого зразку, що залишилися у Замовника та не були реалізовані, на талони та\або скретч-картки нового зразку, в тому числі тих, що залишились у Замовника після закінчення строку їх дії.
4. п. .2.2. розд. І Додатку 4 до Тендерної документації містить інформацію що учасник надає: Копія(-ії) документу(-ів) що підтверджують право власності та/або користування та/або партнерських відносин з АЗС; таке саме посилання міститься у розділі І Додатку 3 до тендерної документації.
Дякуємо за звернення.
Дата відповіді:
06.10.2021 18:02
Відповідь надана
Документація
Номер:
11fe9ae981e84e1597fca7af1c7f95de
Дата опублікування:
04.10.2021 15:21
Опис:
Добрий день! Просимо внести зміни до ТД у зв'язку:
1. Перехід на Зимове ДТ відбуваеться після 16.11.2021(про що Ви самі пишите у ТД), що не дає можливості надати ДІЮЧІ паспорт та сертифікат якості;
2. "Під уповноваженим представником виробника Замовник розуміє:- фізичну чи юридичну особу - резидент України, яка одержала від виробника письмове доручення діяти від його імені стосовно визначених завдань". Ця примітка повинна бути видалена або змінена. Не кожний учасник Є ОФІЦІЙНИМ ПРЕДСТАВНИКОМ. Ознайомтесь, будь ласка, зі схемами закупівлі палива;
3. ВИ пишите у технічній специфікації, що замовник повинен мати можливість обміняти талони при закінчені терміну дії, але робите приписку у вигляді "У разі закінчення строку дії талонів та\або скретч-карток на видачу бензину, гарантуємо можливість провести їх обмін на інші з новим строком дії. У разі, переходу на талони та\або скретч-картки нового зразку, гарантуємо рівноцінний обмін талонів та\або скретч-карток старого зразку, що залишилися у Замовника та не були реалізовані, на талони та\або скретч-картки нового зразку, в тому числі тих, що залишились у Замовника після закінчення строку їх дії."- це не гарантійний лист, не довідка у довільній формі, а ВАША приписка. Це не пояснює у якому саме виді МИ ВАМ гарантуємо.
4. на одній сторінці АЗС мають бути власними або орендованими, а на іншій: власні, орендовані та партнерські. Які АЗС підійдуть остаточно?;
Просимо уважно переглянути тендерну документацію, привести її у відповідний порядок та внести зміни.
Відповідь:
Доброго дня!
Відповідно до ваших запитань зазначаємо:
1. Відповідно до п 2.6 Заявки Замовника, строк поставки товарів до 31.12.2021 року. При чому слід зазначити, що товаром в даному випадку виступає талон, який можна отоварити протягом всього строку дії, тобто протягом як мінімум 12 місяців.
Оскільки відпуск палива здійснюватиметься протягом 12 місяців, які включають в себе усі пори року однією з вимог Тендерної документації є наявність копії документів про якість (паспорти якості) бензину, ЛІТНЬОГО та ЗИМОВОГО дизельного палива.
2. Згідно з Регламентом та ДСТУ кожна партія пального, яку вводять в обіг або яка перебуває в обігу, повинна мати документ про якість (паспорт якості) пального, що містить визначений перелік обов’язкової інформації, зокрема, відомості про товарний знак підприємства-виробника, його назву та адресу, нормативні значення та фактичні результати випробувань, які підтверджують відповідність марки пального вимогам Регламенту (ДСТУ) тощо.
Таким чином у ТД замовник може передбачити подання учасником у складі ТП та як зразка копію паспорта (паспортів) якості на визначені у ТД найменування пального (зокрема на партії пального, що могло раніше постачатись учасником).
3. Згідно ДОВІДКА ПРО НЕОБХІДНІ ФАКТИЧНІ ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ТОВАРУ, Учасник гарантує можливість провести їх обмін на інші з новим строком дії. У разі, переходу на талони та\або скретч-картки нового зразку, гарантуємо рівноцінний обмін талонів та\або скретч-карток старого зразку, що залишилися у Замовника та не були реалізовані, на талони та\або скретч-картки нового зразку, в тому числі тих, що залишились у Замовника після закінчення строку їх дії.
4. п. .2.2. розд. І Додатку 4 до Тендерної документації містить інформацію що учасник надає: Копія(-ії) документу(-ів) що підтверджують право власності та/або користування та/або партнерських відносин з АЗС; таке саме посилання міститься у розділі І Додатку 3 до тендерної документації.
Дякуємо за звернення.
Дата відповіді:
06.10.2021 18:02