• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, системи централізованного пожежного спостерігання на об'єкті:Будинок культури за адресою:Одеська область, Саратський район, с.Крива Балка, вул.Шкільна, 121

Завершена

500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
Період уточнення: 01.10.2021 15:40 - 07.10.2021 15:45
Відповідь надана

дискримінаційна вимога

Номер: ab57e84738c54981b151be55097f5744
Дата опублікування: 07.10.2021 11:54
Опис: Вимога: Також, працівники, які будуть задіяні при виконанні робіт за предметом закупівлі, повинні мати в наявності довідку про проходження повного курсу вакцинації, або негативні результати ПЛР-тестів чи довідку про одужання після COVID-19! Шановний Замовнику, на підставі якого нормативно-правового акту Ви встановлювали дану вимогу? По-перше, вакцинація на даний час в Україні є добровільною, а не обовязковою до виконання! По-друге, для чого Вам на етапі подання учасниками пропозицій, аукціону, підписання договору негативні результати ПЛР-тестів чи довідку про одужання після COVID-19?? Яким чином Ви будете перетинатися на даних етапах з працівниками учасника? Було б ще зрозуміло, якщо б Ви вимагали дані документи на час виконання умов договору та безпосередньо викогнання робіт.
Відповідь: Шановний учасник, розглянувши Ваші зауваження щодо незаконності вимог з приводу наявності у працівників учасника профілактичного медичного огляду та підтверджуючої інформації щодо негативних результатів ПЛР-тестів, вважаємо за необхідне зазначити наступне. Звертаю Вашу увагу, що КЗпП України та Законом України «Про охорону праці» визначено, що працівник зобов'язаний проходити у встановленому порядку попередні та періодичні медичні огляди (ст. 159 КЗпП України, ст. 14 Закону України «Про охорону праці»). За таких обставин, наявність медичних оглядів працівників Учасника прямо визначена відповідними нормативними актами. Крім того, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 9 грудня 2020 р. № 1236 “Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2” (з відповідними змінами), постанови Кабінету Міністрів України від 29 червня 2021 р. № 677 “Деякі питання формування та використання сертифіката, що підтверджує вакцинацію від гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, негативний результат тестування або одужання особи від зазначеної хвороби”, на території Одеської області введено “Жовтий” рівень епідемічної небезпеки та встановлено певні карантинні обмеження. У вказаних постановах зазначено, що обмеження, не застосовуються за умови наявності негативного результату тестування на COVID-19 методом полімеразної ланцюгової реакції або експрес-тесту на визначення антигена коронавірусу SARS-CoV-2; або документа, що підтверджує отримання повного курсу вакцинації; або документа, що підтверджує отримання однієї дози дводозної вакцини; чи міжнародного, внутрішнього сертифіката або іноземного сертифіката, що підтверджує вакцинацію від COVID-19 однією дозою дводозної вакцини (жовті сертифікати) або однією дозою однодозної вакцини чи двома дозами дводозної вакцини (зелені сертифікати), які включені Всесвітньою організацією охорони здоров’я до переліку дозволених для використання в надзвичайних ситуаціях, негативний результат тестування методом полімеразної ланцюгової реакції або одужання особи від зазначеної хвороби, чинність якого підтверджена за допомогою Єдиного державного вебпорталу електронних послуг, зокрема з використанням мобільного додатка Порталу Дія (Дія). З урахуванням того, що наданий час на території України відбувається поширення коронавірусу SARS-CoV-2 та збільшується кількість захворівших, вимога щодо наявності у працівників учасника документів що підтверджують відсутність хвороби є необхідною нормою для запобігання поширенню коронавірусної інфекції. Таким чином дана вимога не порушує права Учасників так як і вітчизняні, і іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм можуть брати участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах згідно вимог документації.
Дата відповіді: 07.10.2021 14:39
Відповідь надана

група допуску керівника робіт

Номер: 8dc581e1d1cf4c49b744b0dc9af03629
Дата опублікування: 07.10.2021 11:48
Опис: Вимога: Серед наведених працівників у довідці Учасник повинен підтвердити обов’язкову наявність наступних фахівців: електромонтер не нижче 4 групи допуску по електричній безпеці, налагоджувальник приладів, апаратів та систем автоматичного контролю, регулювання та керування не менше 4 групи допуску по електричній безпеці, керівник робіт 5 групи допуску по електричній безпеці. Шановний Замовнику, наявність в штаті учасника Керівника робіт з 5 групою допуску по електробезпеці є дискримінаційною вимогою. Вимоги щодо присвоєння груп допуску регулюються Правилами безпечної експлуатації електроустановок споживачів — НПАОП 40.1-1.21-98 (надалі-Правила). Відповідно пп. 3.2.7. Правил Керівник робіт повинен мати групу з електробезпеки IV під час виконання робіт в електроустановках понад 1000 В і групу III - в електроустановках до 1000 В. Згідно пп. 2.2.3. Оперативні працівники, які обслуговують електроустановки одноосібно, та ті старші в зміні чи бригаді оперативні працівники, за якими закріплені електроустановки, повинні мати групу з електробезпеки IV в електроустановках напругою понад 1000 В і III - в електроустановках напругою до 1000 В. Пп. 2.3.3. Правил предбачає, що роботи без зняття напруги на струмовідних частинах та поблизу них слід виконувати не менше як двом працівникам, з яких керівник робіт повинен мати групу IV, інші - групу III. П’яту ж групу з електробезпеки, відповідно правил отримує той, хто має організовувати безпечну роботу, керувати та проводити інструктажі та навчання (пп. 6.10.6 Правил) Тобто п'яту групу надають посадовим особам. Отже, для виконання робіт передбачених предметом закупівлі керівник робіт повинен мати четверту групу електробезпеки і виконавці третю групу електробезпеки. Вимога щодо наявності п’ятої групи електробезпеки для працівників є неправомірною.
Відповідь: Шановний учасник, розглянувши Вашу вимогу щодо незаконності умови про наявність в штаті учасника Керівника робіт з 5 групою допуску по електробезпеці, вважаємо за необхідне зазначити наступне. Так, у Додатку 1 до тендерної документації у якому викладена інформація про необхідні кваліфікаційні вимоги по предмету закупівлі, серед іншого, зазначено, що учасник повинен підтвердити обов’язкову наявність наступних фахівців: електромонтер не нижче 4 групи допуску по електричній безпеці, налагоджувальник приладів, апаратів та систем автоматичного контролю, регулювання та керування не менше 4 групи допуску по електричній безпеці, керівник робіт 5 групи допуску по електричній безпеці. Звертаю вашу увагу, що відповідно до переліку робіт з підвищеною небезпекою, затвердженого наказом державного комітету України з нагляду за охороною праці №15 від 26.01.2005, роботи за предметом закупівлі - «Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, системи централізованого пожежного спостерігання на об’єкті: Будинок культури за адресою: Одеська область, Білгород-Дністровський район, с. Крива Балка, вул. Шкільна, 121» ДК 021:2015 «45310000-3» Електромонтажні роботи, відносяться до робіт з підвищеною небезпекою. Враховуючи викладене, для належного виконання робіт учасник повинен підтвердити можливість створення комісії з перевірки знань з питань охорони праці працівників підприємства, що вимагає наявність у учасника працівників відповідної групи допуску. Таким чином дана вимога ні яким чином не порушує права Учасників, а є необхідною вимогою для проведення капітального ремонту системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, системи централізованого пожежного спостерігання на об’єкті.
Дата відповіді: 07.10.2021 15:13
Відповідь надана

незрозуміла вимога

Номер: 9fec481d71e144648c51e033d52de7b6
Дата опублікування: 07.10.2021 11:45
Опис: Вимога: 16. З метою підтвердження відповідності якості робіт Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: - технічні умови (оригінал/копія), затвердженні відповідним державним органом, що надають право виконувати послуги/роботи відповідно до предмету закупівлі (ДКПП 43.21). Підскажіть, а що це за документ такий? Які технічні умови повинні затверджувати учасники? Та ще й у державному органі? Що це за державний орган такий? Та і взагалі, що це за документ такий - "технічні умови, затверджені державним органом"? Надайте чітке пояснення
Відповідь: Шановний учасник, розглянувши Ваш запит з приводу надання роз’яснення щодо вимоги "технічні умови (оригінал/копія), затвердженні відповідним державним органом, що надають право виконувати послуги/роботи відповідно предмету закупівлі" повідомляємо наступне. Мається на увазі що у учасника повинні бути розроблені технічні умови на проведення робіт та послуг з монтажу систем пожежної, охоронної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, які затверджені у Міністерстві економічного розвитку і торгівлі України та зареєстровані відповідним чином.
Дата відповіді: 07.10.2021 14:37
Відповідь надана

дозвіл на виконання робіт

Номер: 0b0bb4dffa5542d29b2e124ed887af80
Дата опублікування: 07.10.2021 11:43
Опис: Шановний Замовнику! Вами встановлена дискримінаційна вимога, а саме: сканований дозвіл на виконання робіт в діючих електроустановках напругою понад 1000В або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Поясніть, будь ласка, а де це у вас на обєкті є діючі електроустановки з напругою ПОНАД 1000В?? (де будуть проводитися роботи по капітальному ремонту системи пожежної сигналізації і учасник-переможець буде мати доступ до напруги понад 1000 В?? Видаліть абсурдну вимогу, яка не стосується даної процедури закупівлі та вашого обєкту. де будуть виконуватися роботи. Внесіть зміни та не створюйте дискримінаційних умов для участі
Відповідь: Шановний учасник, розглянувши Вашу вимогу щодо наявності у учасника дозволу на виконання робіт в діючих електроустановках напругою понад 1000В або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, вважаємо за необхідне зазначити наступне. Відповідно до Постанови КМУ від 3 лютого 2021 року №77 «Про затвердження переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України», до видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці відноситься зокрема, роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра. Враховуючи викладене, наявність вказаної вимоги, є необхідним для виконання робіт за предметом закупівлі. Таким чином дана вимога ні яким чином не порушує права Учасників, а є необхідною вимогою для проведення капітального ремонту системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, системи централізованого пожежного спостерігання на об’єкті.
Дата відповіді: 07.10.2021 15:11