-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний ремонт зі встановлення системи пожежної сигналізації, сповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, системи передавання тривожних сповіщень на об’єкті: Адамівська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів за адресою: Одеська область, Б-Дністровський район, с. Адамівка, вул. Шевченко, 26
повторне оголошення
Завершена
196 230.96
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 981.15 UAH
мін. крок: 0.5% або 981.15 UAH
Період уточнення:
30.09.2021 10:41 - 06.10.2021 10:00
Відповідь надана
огляд
Номер:
586c15732fd54974adcda3173f296dc4
Дата опублікування:
05.10.2021 14:58
Опис:
Вимога: Учасник має надати скановану копію довідки/акту тощо (довільна форма) про огляд об’єкту, який має бути проведено у період уточнень (місце поставки робіт/послуг), завірену підписом уповноважених осіб, на проведення такого огляду, Учасника та Замовника. Під час такого огляду, Учасник може ознайомитися з додатковою інформацією (план приміщення тощо) щодо об’єкту на якому надаватимуться послуги за договором. Поясніть, будь ласка, чому потрібно провести огляд саме в період уточнень, а не до кінцевої дати подання пропозицій? Чим дані строки регламентовані? Дана вимога є дискримінаційною та такою, що порушує чинне законодавство у сфері публічних закупівель, а саме відповідно до ст 5 Закону України "Про публічні закупівлі" порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а також значно обмежує кількість потенційних Учасників, адже участь у такій закупівлі можуть прийняти лише ті Учасники, які здійснили огляд. Також додатково повідомляємо, що вимога щодо обов’язкового обстеження об’єкту учасником в період уточнення з підписанням акту огляду, була визнана як дискримінаційною рішеннями АКМУ , а саме: 1. рішення від 13.12.2019 №18550. 2. рішення від 13.05.2020 №9264. 3. рішення від 29.05.2020 №10669. Вимагаємо виключити зазначену вище вимогу про огляд об’єкту з підписанням акту, як таку що є дискримінаційною, порушує права Учасників та не відповідає Закону України "Про публічні закупівлі"!
Відповідь:
Шановний Учаснику, дякуємо за увагу до нашої закупівлі, та у відповідь на Ваше запитання повідомляємо наступне:
Відповідно до абз. 2 п. 13 ч. 3 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі»: В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
Дана вимога до учасників обумовлена специфікою предмету закупівлі та Об’єкту, на якому надаватимуться Послуги. Разом з тим, ми як Замовники мали вжити заходів для того аби потенційні постачальники надали нам саме ті Послуги, в яких є потреба. Наявність такої вимоги обумовлена ще й тим, що обладнання вже нами закуплено раніше, і потенційні постачальники мали змогу в цьому пересвідчитися, зрівняти проектну документацію та по факту обсяги самого Об’єкту. Разом з тим, всім учасникам забезпечено рівні умови, заклад працює у період уточнень, і всі бажаючі мають змогу його відвідати. Вважаємо за потрібне звернути Вашу увагу на строки проведення спрощеної закупівлі, які є досить малими, а учасники в свою чергу повинні були встигнути розрахувати ціну своєї пропозиції.
Дата відповіді:
05.10.2021 16:57
Відповідь надана
дискримінаційна вимога
Номер:
ad9c3e18dd5a45b5bf816810f95d9505
Дата опублікування:
05.10.2021 14:56
Опис:
Вимога: Для Учасників, які не зареєстровані в м. Одесі/Одеській області – довідку про наявність в м. Одесі/Одеській області відокремленого підрозділу (філії) Учасника, відомості про який містяться у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, а також копію діючого документу, що підтверджує право власності (оренди) на приміщення, де вона розташована. Як потенційний учасник з великим позитивним досвідом роботи у вказаній сфері, за відсутності офісного приміщення та зареєстрованого підрозділу у місті Одеса, не має можливості прийняти участь у закупівлі, що є дискримінаційним і по відношенню до інших учасників. Крім цього, вказане тягне за собою численні порушення у сфері публічних закупівель, зокрема суттєве зменшення компаній учасників. Послуги з ремонту та встановлення пожженої сигналізації здійснюються суб'єктами господарювання на підставі отриманої Ліцензії ДСНС на право виконання робіт протипожежного призначення. Виконання робіт з протипожежного призначення регулюються Ліцензійний умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затвердженні Постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852. Ці Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов'язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтверджувальних документів, що додаються до заяви про одержання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Тобто, учасники можуть і повинні надавати вказані у даній процедурі закупівлі послуги на підставі отриманої ними ліцензії, жодних інших документів (або обов'язку їх отримати) на законодавчому рівні для учасників не встановлено. Крім того дія вищезазначеної ліценції поширюється на всю територію України, а одже, компанії, які отримали вказуну ліцензую, мають право виконувати роботи, що становлять предмет вказаного договору, у тому числі у місті Одеса. Зважаючи на вищевикладене, просимо Вас виключити вказану дискримінаційну вимогу.
Відповідь:
Шановний Учаснику, дякуємо за увагу до нашої закупівлі, та у відповідь на Ваше запитання повідомляємо наступне:
Відповідно до абз. 2 п. 13 ч. 3 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі»: В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
Дана вимога обумовлена тим, що строки на надання Послуги за предметом закупівлі є досить маленькими, а ситуація з транспортом, роботою підприємств тощо є нестабільною у зв’язку з епідеміологічною ситуацією, спричиненою COVID-19. Ми як Замовники, маємо впевнитися, що Послуги буде надано вчасно, і в тому числі у Постачальника буде час до кінця року виправити недоліки у разі їх наявності, за результатами наданих Послуг. На сьогодні Об’єкт надання Послуг дуже потребує здійснення протипожежних заходів, адже є місцем постійного перебування великої кількості людей, більшість з яких – діти. Отже, вважаємо дану вимогу до учасників доречною та обґрунтованою.
Дата відповіді:
05.10.2021 16:56