• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Розроблення проектної документації на будівництво транспортної розв’язки у різних рівнях на км 163+845 автомобільної дороги загального користування державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог), Миколаївська область

Торги не відбулися

3 619 606.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 098.03 UAH
Період уточнення: 29.09.2021 13:41 - 09.10.2021 00:00
Відповідь надана

Щодо кваліфікаційних сертифікатів

Номер: a8f8a77d463b4508a1a6b5cb0a040f80
Дата опублікування: 30.09.2021 11:22
Опис: У розділі 2 додатку № 1 Тендерної документації визначено: “ Обов’язково в учасника мають бути наявні та включені до Довідки наступні працівники, із обов’язковим підтвердженням наявності останніх кваліфікаційними сертифікатами відповідного напрямку (робіт (послуг), пов’язані зі створенням об’єктів архітектури, спроможність виконання яких визначена кваліфікаційним сертифікатом): - інженер – проектувальник/ провідний інженер – проектувальник - інженерно – будівельне проектування доріг щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3 (значні наслідки); - інженер – проектувальник - інженерно – будівельне проектування у частині виконання інженерних вишукувань; - провідний інженер-проектувальник – інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3 (значні наслідки); - інженер-проектувальник – інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації.” Згідно Додатку 4 Постанови КМУ від 23 червня 2021 р. № 681 "Деякі питання забезпечення функціонування Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва" кваліфікаційні сертифікати отримані інженерами-проектувальниками до 01.01.2016 року (опір і стійкість, проектування доріг, тощо) до 31.12.2021 року приривнюються до наступних класів наслідків: СС1, СС2, СС3. Чи буде замовник враховувати зазначені нормативні документи при визначенні відповідності кваліфікаційного сертифікату вимогам Тендерної документації? Якщо Учасником в складі тендерної пропозиції будуть надани безкатегорійні сертифікати (видані до 01.01. 2016 року та які, згідно вище зазначених нормативних документів, прирівнюються до класу наслідків СС3) то чи буде вважати Замовник такі сертифікати достатніми для підтвердження відповідних вимог щодо кваліфікації Учасника? Чи буде Замовник вважати такі сертифікати, такими, що відповідають вимогам Тендерної документації?
Відповідь: «Уповноважена особа Служби автомобільних доріг у Миколаївській області розглянула Ваше запитання та повідомляє наступне: Відповідно до п.2 Додатку №1 до тендерної документації, обов’язково в учасника мають бути наявні та включені до Довідки наступні працівники, із обов’язковим підтвердженням наявності останніх кваліфікаційними сертифікатами відповідного напрямку (робіт (послуг), пов’язані зі створенням об’єктів архітектури, спроможність виконання яких визначена кваліфікаційним сертифікатом): - інженер – проектувальник/ провідний інженер – проектувальник - інженерно – будівельне проектування доріг щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3 (значні наслідки); - інженер – проектувальник - інженерно – будівельне проектування у частині виконання інженерних вишукувань; - провідний інженер-проектувальник – інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3 (значні наслідки); - інженер-проектувальник – інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації. Також, тендерною документацією визначено, що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. В такому випадку, учасник має надати лист-пояснення щодо неподання таких документів з посиланням на відповідні норми законодавства, та/або інші об’єктивні, обґрунтовані причини. Таким чином, при перевірці відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» замовник буде керуватись умовами тендерної документації та документами, які учасник вважає необхідним надати в складі тендерної пропозиції.».
Дата відповіді: 05.10.2021 17:01
Відповідь надана

Щодо аналогічного договору

Номер: 2bf59e3534ee44cebd63b815fa07e57a
Дата опублікування: 30.09.2021 11:21
Опис: У розділі 3 додатку № 1 Тендерної документації визначено, що “1. Під поняттям «аналогічний договір» слід розуміти договір(и) на виконання робіт з розроблення (розробки) та/або коригування проектної (проектно - кошторисної) документації (стадія проект та/або стадія робочий проект та/або стадія робоча документація) на будівництво/реконструкцію/капітальний ремонт мостового переходу (мосту) за класом наслідків (відповідальності) – ССЗ (або V категорії складності) на автомобільних дорогах загального користування та/або договір(и), в складі якого(их) виконувались роботи з проектування мостового переходу (мостів) за класом наслідків (відповідальності) – ССЗ (або V категорії складності) та який(і) є виконаним(и) протягом останніх 5 (п’яти) років.” Просимо надати роз'яснення, чи буде вважатися аналогічним договором договір з розробки проектної документації (стадії “Р”) для капітального ремонту міжнародної автомобільної дороги загального користування державного значення, який відповідно до чинного законодавства не вимагав проходження експертизи? Договір був виконаний у складі комплексного проекту з капітального ремонту ділянки міжнародної автомобільної дороги загального користування державного значення та мав у складі декілька штучних споруд. Роботи виконувались в умовах контрактів Fidic, результати проектування погоджувались інженер-резидентом.
Відповідь: «Уповноважена особа Служби автомобільних доріг у Миколаївській області розглянула Ваше запитання та повідомляє, що в тендерну документацію в частині поняття «аналогічний договір» найближчим часом будуть внесені зміни».
Дата відповіді: 05.10.2021 17:00
Відповідь надана

Щодо публікації інформації про доходи працівників

Номер: 9d1e58f638614ff0838d02a131b4d67d
Дата опублікування: 30.09.2021 11:20
Опис: У розділі 2 додатку № 1 Тендерної документації визначено, що учасник в складі тендерної пропозиції, на всіх працівників, зазначених учасником в Довідці, надає повідомлення про прийняття працівника на роботу (складене відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 року, з відміткою про прийняття органами ДПС) та податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за останній звітний (податковий) період (квартал), що передує кінцевому строку подання тендерних пропозицій, складений відповідно до наказу Міністерства фінансів України 13.01.2015 № 4, з усіма додатками та Квитанція №2 щодо прийняття зазначеного звіту. Вказані документи містять конфіденційну фінансову інформацію, а тому просимо надати роз'яснення: чи буде вважатися порушенням вимог Тендерної документації визначення поданих згідно цієї вимоги документів конфіденційними та проставлення відповідних відміток у системі Prozorro, що забезпечить можливість перегляду вказаної інформації виключно для Замовника та контролюючих органів?
Відповідь: «Уповноважена особа Служби автомобільних доріг у Миколаївській області розглянула Ваше запитання та повідомляє наступне. Відповідно ч.1 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Відповідно п.2 ч.2 ст.22 Закону, тендерна документація, серед іншого, повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Відповідно ч.3 ст.22 тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Одночасно, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Таким чином, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, звісно, не порушуючи принципів здійснення публічних закупівель. Замовником п.5.1. розділу ІІІ тендерної документації встановлено, серед іншого, необхідність документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» згідно форм та вимог, встановлених у Додатку №1 до тендерної документації. У тому числі учаснику у складі тендерної пропозиції необхідно надати повідомлення про прийняття працівника на роботу (складене відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 року, з відміткою про прийняття органами ДПС) та податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за останній звітний (податковий) період (квартал), що передує кінцевому строку подання тендерних пропозицій, з усіма додатками та Квитанція №2 щодо прийняття зазначеного звіту. Зазначені документи мають підтвердити наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними у Довідці. Згідно ч. 2 ст. 28 Закону конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону. Згідно п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої ст. 28 Закону.».
Дата відповіді: 05.10.2021 17:00