• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги із супроводу уніфікованої системи бухгалтерського обліку (Клієнт-серверний варіант) для ДП «НАЕК «Енергоатом»

Торги не відбулися

1 816 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 084.00 UAH
Період уточнення: 29.09.2021 10:33 - 29.10.2021 01:00
Відповідь надана

Уточнення щодо послуг з абонентського обслуговування

Номер: 3b6f3f8dd94e470c8c408c32969b223e
Дата опублікування: 18.10.2021 17:06
Опис: Розділом «Загальний зміст надання послуг» Технічного завдання передбачено, що загальна кількість робочих годин представників Виконавця в місяць, протягом якого він надає послуги з абонентського обслуговування, має складати не менше 60% робочого часу, встановленого внутрішнім розпорядком Замовника. Просимо роз´яснити, яку кількість годин, що встановлені внутрішнім розпорядком Замовника, можна брати за основу для розрахунку робочих годин Виконавця з абонентського обслуговування? Окрім того, просимо повідомити, яку саме кількість годин абонентського обслуговування Замовник очікує отримувати щомісячно, оскільки в Тендерній документації цього не вказано?
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (Дирекцією з інформаційних технологій ДП «НАЕК «Енергоатом»): Внутрішнім розпорядком Замовника встановлений 40-годинний робочий тиждень (понеділок, вівторок, середа, четвер – 8,25 годин в день, п’ятниця – 7 годин в день). Початок робочого дня о 8 годині. Виходячи з цього Виконавець повинен забезпечити надання послуг, що входять до абонентського обслуговування, своїми фахівцями в обсязі не менше 60% робочих годин на тиждень (24 години на тиждень). Відповідно кількість годин за календарний місяць, протягом яких будуть надаватися послуги з абонентського обслуговування, має бути розрахована Виконавцем з урахуванням кількості робочих днів у такому місяці.
Дата відповіді: 19.10.2021 14:32