• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

ДК 021:2015: код 60130000-8 «Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів» (Послуги з перевезення учнів за лотами №1 та №2 - ДК 021:2015: код 60130000-8 «Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів»)

1. Найменування замовника: Управління освіти Долинської міської ради. 2. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 44008915. 4. Місцезнаходження замовника: вул. Центральна, буд. 139, м. Долинська, Кіровоградська обл., 28500. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Мироненко Анастасія Андріївна, уповноважена особа з питань організації та проведення процедур закупівель Управління освіти Долинської міської ради, спеціаліст - юрисконсульт управління освіти Долинської міської ради, телефон +380523420092, e-mail: dolin_vo@ukr.net. 6. Вид предмета закупівлі: Послуги. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: Послуги з перевезення учнів за лотами №1 та №2 - ДК 021:2015: код 60130000-8 «Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів»). 7.1. Частини предмета закупівлі (лоти): Лот №1 - «Послуги з перевезення учнів за маршрутом м. Долинська - с. Степове і у зворотному напрямку» - ДК 021:2015: код 60130000-8 «Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів»; Лот №2 - «Послуги з перевезення учнів за маршрутом м. Долинська - с. Федоро-Шулічине - с. Олександрівка - с. Новоолександрівка -с. Олександрівка і у зворотному напрямку» - ДК 021:2015: код 60130000-8 «Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів». 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 60130000-8 «Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – відсутні). 9. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015: код 60130000-8 «Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів». 10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2 послуги. 11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Лот №1: перевезення учнів за маршрутом м. Долинська - с. Степове і у зворотному напрямку; Обсяг надання послуг – 1 послуга. Лот №2: перевезення учнів за маршрутом м. Долинська - с. Федоро-Шулічине - с. Олександрівка - с. Новоолександрівка -с. Олександрівка і у зворотному напрямку. Обсяг надання послуг – 1 послуга. Всього 2 послуги. 12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2021 р. 13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата послуг Виконавця здійснюється Замовником протягом 10-ти банківських днів після отримання від Виконавця документів, зазначених в п. 2.3. Договору. 14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 277 122,31 грн. (двісті сімдесят сім тисяч сто двадцять дві гривні 31 копійка) з ПДВ: Лот №1 - 115 987,49 (сто п'ятнадцять тисяч дев’ятсот вісімдесят сім гривень 49 копійок) з ПДВ; Лот №2 - 161 134,82 (сто шістдесят одна тисяча сто тридцять чотири гривні 82 копійки) з ПДВ. 15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Не передбачено. 16. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 0,5% від очікуваної вартості. 18. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): Не застосовується. Критерій оцінки – «Ціна» 100%. 19. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): Відсутні. 20. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «20» вересня 2021 року. 21. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 22. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 23. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається. 24. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). 25. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». 26. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». Оголошення про проведення відкритих торгів сформовано у відповідності до положень статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями).

Торги не відбулися

277 122.31 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 579.94 UAH
Період уточнення: 28.09.2021 15:54 - 04.10.2021 00:00
Звернень немає. Звернення не може бути заданим