• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Монтаж автоматичної установки пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуації людей, системи передачі тривожних оповіщень на об’єкті: Тошківський ліцей гірської міської територіальної громади Сєвєродонецького району Луганської області за адресою: Луганська область, Попаснянський район, смт.Тошківка, кв.ім.Миколи Цуприка, 5б (ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні робити)

Завершена

199 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 995.00 UAH
Період уточнення: 28.09.2021 15:09 - 04.10.2021 00:00
Відповідь надана

навчання працівників

Номер: eaf6f0653fff44e787069ebe70c06f2a
Дата опублікування: 01.10.2021 17:20
Опис: Шановний Замовнику! Ваші вимоги змушують дивуватися! На вашому місці, ми б попередили Вашого учасника (вже заздалегідь обраного переможця процедури), що коли він прописує Вам документацію, ну хоча б трішки керувалися логікою та не прописували вимоги, які на голову не налазять! Ви встановили вимогу до учасників, а саме: Надати посвідчення, які підтверджують знання (проходження навчання) з: надання домедичної допомоги потерпілим (має бути видано навчальним закладом який має ліцензію на медичну практику яка додається у складі пропозиції). Поясніть, будь ласка, до чого тут взагалі МЕДИЧНИЙ ЗАКЛАД??? Відколи це медичні заклади мають право проводити навчання та видавати якість посвідчення про проходження такого навчання? Для цього потрібна зовсім інша ліцензія!!! Дані навчання проводять відповідні навчальні центри, за програмами які затверджені. І до речі, надання домедичної допомоги потерпілим входить до курсу Загальної охорони праці! Тому, не прописуйте абсурдних вимог та внесіть зміни, видаліть вимогу - надання домедичної допомоги потерпілим (має бути видано навчальним закладом який має ліцензію на медичну практику яка додається у складі пропозиції)!!! Якщо Ви проводите спрощену процедуру закупівлі, яку не можна оскаржити в АМКУ, це зовсім не означає, що не має аудиту (моніторнгу) процедур закупівель та у нас не має інших інстанцій для захисту своїх інтересів.
Відповідь: Шановний Учасник, радимо під час підготовки пропозиції більш уважно ознайомлюватися з Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, в умовах якого ні про які медичні заклади мова не йде. Повідомляємо що дана вимога обґрунтована статтею 18 Закону України "Про охорону праці" - Працівники під час прийняття на роботу і в процесі роботи повинні проходити за рахунок роботодавця інструктаж, навчання з питань охорони праці з надання першої медичної допомоги потерпілим від нещасних випадків і правил поведінки у разі виникнення аварії. Вважаємо дану вимогу законною та обґрунтованою, а Оголошення спрощеної закупівлі робіт складеним у відповідності до вимог статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді: 04.10.2021 08:59
Відповідь надана

огляд в період уточнень

Номер: 97af7459798946dd99ba4a4a7280a263
Дата опублікування: 01.10.2021 17:20
Опис: Вимога: Огляд об’єкту Учасником перед в період уточнень є обов’язковий, для оцінки власних можливостей щодо надання вищезазначених послуг високої якості, а також для ознайомлення з технічною документацією (в тому числі з технічними паспортами та планами і кресленнями будівель) для більш якісної підготовки пропозицій, з підписами обох сторін відповідними працівниками. Пропозиції учасників, які не були присутні на об’єкті, не беруться до уваги та не розглядаються. Поясніть, будь ласка, чому потрібно провести огляд саме в період уточнень, а не до кінцевої дати подання пропозицій? Чим дані строки регламентовані? Дана вимога є дискримінаційною та такою, що порушує чинне законодавство у сфері публічних закупівель, а саме відповідно до ст 5 Закону України "Про публічні закупівлі" порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а також значно обмежує кількість потенційних Учасників, адже участь у такій закупівлі можуть прийняти лише ті Учасники, які здійснили огляд. Також додатково повідомляємо, що вимога щодо обов’язкового обстеження об’єкту учасником в період уточнення з підписанням акту огляду, була визнана як дискримінаційною рішеннями АКМУ , а саме: 1. рішення від 13.12.2019 №18550. 2. рішення від 13.05.2020 №9264. 3. рішення від 29.05.2020 №10669. Вимагаємо виключити зазначену вище вимогу про огляд об’єкту з підписанням акту, як таку що є дискримінаційною, порушує права Учасників та не відповідає Закону України "Про публічні закупівлі"!
Відповідь: Вимога «Огляд об’єкту Учасником перед в період уточнень є обов’язковий, для оцінки власних можливостей щодо надання вищезазначених послуг високої якості, а також для ознайомлення з технічною документацією (в тому числі з технічними паспортами та планами і кресленнями будівель) для більш якісної підготовки пропозицій, з підписами обох сторін відповідними працівниками. Пропозиції учасників, які не були присутні на об’єкті, не беруться до уваги та не розглядаються» цілком правомірна та обгрунтована. Акт огляду складається для усвідомлення та ознайомлення підрядної організації з технічною документацією, місцем та об’єктом роботи, розміщенням об’єкту, технічного стану об’єкта та іншими можливими проблемними питаннями які можуть виникнути під час виконання робіт, а також для загального розуміння обсягу робіт, та формування ціни своєї пропозиції з урахуванням всіх необхідних обсягів матеріалів та робіт. Обстеження об’єкта дозволяє учаснику здійснити попередній моніторинг окремих показників його технічного стану, що має слугувати своєрідною інформаційною базою для формування учасником раціонального та об’єктивного плану виконання робіт передбачених даним оголошенням, з урахуванням встановлених замовником строків, та формування ціни своєї пропозиції. Оскільки, учасники мали можливість провести попереднє обстеження об’єкта, це тим самим мінімізує ризики виникнення непорозумінь на етапі укладання договору з переможцем закупівлі, вважаємо вимогу закупівлі про обстеження об’єкту законною та обґрунтованою, а Оголошення спрощеної закупівлі робіт складеним у відповідності до вимог статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Замовник ніяким чином не порушив вимоги статті 5 Закону, оскільки забезпечив вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбачену Законом, не обмежував право жодного учасника на обстеження об’єкту. Крім того, згідно вимог оголошення спрощеної закупівлі робіт у складі документів своєї пропозиції учасники надають кошторис, складений згідно технічних, якісних та інших характеристик предмета закупівлі та обстеження об’єкту.
Дата відповіді: 04.10.2021 08:59
Відповідь надана

декларація

Номер: 576e6737b041430ca92436d33b28b89b
Дата опублікування: 01.10.2021 17:20
Опис: Шановний Замовнику! Вами встановлена дискримінаційна вимога, а саме: копія діючого Дозволу (-ів) на виконання робіт підвищеної небезпеки та/ або Декларації (-ій) відповідності матеріально-технічної бази, що містять дозвіл на виконання наступних видів небезпечних робіт: роботи що виконуються на висоті 1,3 м (згідно пункту 3 групи Б Переліку видів робіт підвищеної небезпеки затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України №77 від 03.02.2021); верхолазні роботи та ПРОМИСЛОВИЙ АЛЬПІНІЗМ!!!!! (згідно пункту 18 групи Б Переліку видів робіт підвищеної небезпеки затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України №77 від 03.02.2021). Поясніть, про який саме промисловий альпінізм йде мова?? на яку висоту для монтажу пожежної сигналізації матимуть підійматися працівники на Вашому об'єкті (в навчальному закладі!!!)?? Ознайомтесь будь ласка що таке промисловий альпінізм, та де він використовується! Для монтажу пожежної сигналізації видаються декларації на роботи на висоті 1,3 м та роботи верхолазні, і аж ніяк не промисловий альпінізм! Вимагаємо видалити або відкорегувати дану вимогу!
Відповідь: Шановний Учасник, в місці виконання робіт відповідно до даного Оголошення спрощеної закупівлі робіт наявні приміщення висота до стелі яких понад 5 метрів. Зазначаємо що згідно п 2.1 Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті затверджених Наказом № 62 від 27.03.2007 Державним комітетом України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду «…роботи верхолазні - роботи, що виконуються безпосередньо з елементів конструкцій, обладнання або з монтажних пристосувань, тимчасових драбин, трапів, установлених на конструкціях, робочих платформ підйомників і механізмів, у безопорному просторі тощо на висоті 5 м і більше від поверхні ґрунту, перекриття або робочого настилу…», та керуючись Постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77 «Про затвердження переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України» в якому зазначені пункти види робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці: пункт 3 Групи Б (Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра) та пункт 18 Групи Б (Верхолазні роботи та промисловий альпінізм). Слід звернути увагу що «Верхолазні роботи та промисловий альпінізм» є одним окремим видом робіт згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77. На підставі викладеного, учасник на підтвердження своєї кваліфікації має подати "Копію діючого Дозволу (-ів) на виконання робіт підвищеної небезпеки та/ або Декларації (-ій) відповідності матеріально-технічної бази, що містять дозвіл на виконання наступних видів небезпечних робіт: роботи що виконуються на висоті 1,3 м; роботи верхолазні та промисловий альпінізм". Вважаємо вимогу закупівлі про надання копії діючого Дозволу (-ів) на виконання робіт підвищеної небезпеки та/ або Декларації (-ій) відповідності матеріально-технічної бази, що містять дозвіл на виконання наступних видів небезпечних робіт: роботи що виконуються на висоті 1,3 м (згідно пункту 3 групи Б Переліку видів робіт підвищеної небезпеки затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України №77 від 03.02.2021); верхолазні роботи та промисловий альпінізм(згідно пункту 18 групи Б Переліку видів робіт підвищеної небезпеки затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України №77 від 03.02.2021) законною та обґрунтованою, а Оголошення спрощеної закупівлі робіт складеним у відповідності до вимог статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді: 04.10.2021 08:58
Відповідь надана

Маркування матеріалів та устаткування

Номер: 56ccb59becda4cf9804b42995a0147c8
Дата опублікування: 30.09.2021 09:02
Опис: Шановний Замовнику, просимо Вас для оцінки вартості робіт проставити маркування матеріалів та устаткування у додатку 1 (інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі) згідно проекту, або викласти відомость ресурсів з проектного кошторису.
Відповідь: Шановний учаснику! Складаючи оголошення спрощеної закупівлі робіт та технічні (якісні) вимоги до робіт, ми потурбувались максимально чітко зазначити умови для участі в закупівлі. В оголошенні спрощеної закупівлі робіт та всіх додатках до нього міститься вся необхідна інформація для підготовки пропозиції.
Дата відповіді: 01.10.2021 08:30