-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
запасні частини до електровозів серії ВЛ
запасні частини до електровозів серії ВЛ
Завершена
3 182 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 912.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 15 912.00 UAH
Період уточнення:
26.07.2017 13:57 - 13.08.2017 10:00
Відповідь надана
вимога щодо виключення дискримінаційних вимог із тендерної документації
Номер:
6c6226ce1ee54eec819273931672cfb8
Дата опублікування:
01.08.2017 08:19
Опис:
Наше підприємство представляє інтереси вітчизняного виробника запасних частин для електровозів. Протягом багатьох років виробник співпрацює з залізницею щодо постачання якісної та більш дешевої вітчизняної продукції.
Вважаємо, що під час цієї закупівлі, Замовником внесено до тендерної документації вимоги, які є дискримінаційними та такими, що мають на меті придбання запасних частин у заздалегідь визначеного постачальника.
Як відомо електровози серії ВЛ експлуатуються на УЗ понад 20 років та залізницею вже давно закуповуються контактори для них.
В той же час, цією тендерною документацією передбачено закупити Контактор МК-001L (позначення нормативно-технічної документації (креслення) - 6HQ.241.087).
В той же час, тендерна документація не містить зазначеного креслення та всіх необхідних технічних характеристик предмета закупівлі, що не дає можливості іншим виробникам (крім заздалегідь визначеного філією «ЦЗВ») прийняти участь в цій закупівлі.
Також тендерна документація містить вимоги щодо надання сканованої копії листа від філії «Науково-дослідний конструкторсько-технологічний інститут залізничного транспорту» ПАТ «Укрзалізниця» щодо погодження кресленика, за яким виготовляється продукція. Крім того, тендерна документація містить вимоги щодо надання сканованої копії листа від профільного Департаменту або філії ПАТ «Укрзалізниця» щодо погодження постачання продукції, що пропонується учасником, на підставі досвіду її використання на ПАТ «Укрзалізниця».
Однак, тендерна документація не містить порядку отримання таких листів та встановлених термінів, в які філія «Науково-дослідний конструкторсько-технологічний інститут залізничного транспорту» ПАТ «Укрзалізниця» та профільний департамент зобов’язані їх надати на звернення учасника. Враховуючи, що з моменту оприлюднення тендерної документації до моменту закінчення подання тендерних пропозицій встановлено всього два тижні отримання такого погодження вважається фактично неможливим.
Слід зазначити, що філією «ЦЗВ» одночасно розпочато дві процедури закупівлі з одним предметом закупівлі та абсолютно однаковими вимогами до учасника. Такий підхід може свідчити про бажання замовника уникнути проведення відкритих торгів з опублікуванням оголошення англійською мовою, бо відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» термін проведення таких торгів значно більший і учасник буде мати можливість підготуватись до цих торгів.
Враховуючи, що керівник Укрзалізниці сприяє підвищенню конкуренції та мінімізації вартості закупівель, вимагаємо:
- навести (опублікувати) в тендерній документації повний текст креслення 6HQ.241.087 або зборочне креслення з габаритними розмірами та місцями кріплення на раму та всі технічні характеристики;
- зазначити в тендерній документації алгоритм за яким буде відбуватись порівняння, критерії та структурний підрозділ (та/чи посадових осіб) УЗ відповідальних за таку процедуру;
- виключити норми щодо надання листів погодження філією «Науково-дослідний конструкторсько-технологічний інститут залізничного транспорту» ПАТ «Укрзалізниця» та профільним департаментом Укрзалізниці або читко визначити в тендерній документації затверджений Замовником чи керівництвом Укрзалізниці Порядок проведення погоджень креслень із зазначенням критеріїв, термінів та вартості та аналогічний Порядок на отримання погодження профільного департаменту Укрзалізниці із зазначенням структурного підрозділу (та/чи посадових осіб) Укрзалізниці відповідальних за таку процедуру по даному виду продукції;
- навести (опублікувати) документ, який дозволяє УЗ використовувати посилання на креслення та саме креслення 6HQ.241.087 у власній діяльності;
- навести (опублікувати) скановану копію листа від філії «Науково-дослідний конструкторсько-технологічний інститут залізничного транспорту» ПАТ «Укрзалізниця» щодо погодження кресленика 6HQ.241.087 (по аналогії з п. 2.2 ТД);
- навести (опублікувати) відомі УЗ аналоги, які можуть вважатися еквівалентом по кресленням які використовувалися в минулі роки, зокрема 6ТН241087, тощо;
- навести (опублікувати) до яких саме електровозів серії ВЛ мають підходити зазначені контактори.
Відповідь:
Тендерною документацією передбачається закупівля продукції за номерами креслень або еквівалентів товару (технічні параметри та характеристики еквіваленту повинні відповідати зазначеним кресленням та характеристикам зазначеним в додатку А або мати не гірші показники).
Згідно з п. 2 статті 268 Господарського кодексу України номери та індекси стандартів, технічних умов або іншої документації про якість товарів зазначаються в договорі. Якщо вказану документацію не опубліковано у загальнодоступних виданнях, її копії повинні додаватися постачальником до примірника договору покупця на його вимогу. Оригінальна конструкторська документація зберігається у виробника (розробника) продукції, тому учасник конкурсник торгів має можливість отримати її згідно вищезазначеного кодексу.
Погодження кресленика виконується з метою підтвердження можливості використання продукції на рухомому складі та інфраструктурі. Роботу з конструкторською документацію відповідно до покладених обов’язків виконує філія «Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут залізничного транспорту», який контролює її відповідність чинним вимогам у частині дотримання технічних характеристик та вимог щодо оформлення.
Наразі гостро стоїть питання утримання експлуатаційного парку рухомого складу для забезпечення запланованих перевезень. Якість запасних частин має безпосередній вплив на якість та своєчасність його ремонту, а саме постачання неякісних запасних частин призводять до збільшення непродуктивних витрат. Робота з усунення недоліків, претензійна робота та розгляд справ у судах займає багато часу і витрат, але не передбачає одержання повної та достовірної інформації від виробника (постачальника) щодо покращення якості (зміни технології та параметрів продукції). Враховуючи вищезазначене профільними департаментами на підставі розгляду результатів попередньої експлуатації та вжитих заходів для покращення якості при виявленні недоліків надається висновок щодо можливості використання продукції.
Що стосується електромагнітних контакторів MK001L (креслення 6HQ.241.087), то їх серійне використання погоджено рішенням міжвідомчої комісії від 14.11.2016 та протокольним рішенням засідання секції по локомотивному господарству Науково-технічної ради ПАТ «Укрзалізниця» від 22.02.2017 № ЦЦТех-2/6 замість контакторів допоміжних машин МК-310 та МК-15-01 на електровозах серій ВЛ8, ВЛ10, ВЛ11.
Дата відповіді:
15.08.2017 13:44