• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП
  • 2

Електрична енергія на 2022 рік для закладів та установ освіти Снігурівської міської ради

Завершена

5 714 866.10 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 28 574.33 UAH
Період уточнення: 28.09.2021 10:27 - 19.10.2021 00:00
Відповідь надана

АСКОЕ

Номер: bffdb97005ab426d9b9f0a3071dffc61
Дата опублікування: 06.10.2021 15:46
Опис: Шановний замовник. Просимо повідомити до якої групи площадок вимірювання належить Замовник (Група "А" (з АСКОЕ) чи група "Б" (без АСКОЕ)? Якщо до групи "А" - прохання надати орієнтований погодинний графік споживання електричної енергії за місяць. Якщо на підприємстві присутні і точки, які відносяться до групи «А», і точки, які відносяться до групи «Б» - прохання надати орієнтований плановий обсяг споживання по кожній групі оскільки це окремі витратні складові. Якщо на підприємстів є точки, які відносяться до групи «А» просимо Вас надати орієнтований погодинний графік споживання електричної енергії за місяць по точкам розподілу. Дана інформація потрібна для проведення розрахунку і визначення вартості товару. Дякуємо.
Відповідь: Шановний учасник. Замовник відноситься до групи" Б" , орієнтовний обсяг споживання буде додано до тендерної документації
Дата відповіді: 07.10.2021 12:50
Відповідь надана

щодо невідповідності вимог ТД

Номер: c4209100cf904d9a89ff7af18563927d
Дата опублікування: 06.10.2021 15:33
Опис: Шановний Замовник. В додатку 7 до тендерної документації, а саме в п 7 цього Додатку міститься вимога, щодо нашого погодження «Ми погоджуємося з тим, що у разі визначення нас Переможцем та надання документів згідно з Додатком 5 до цієї тендерної документації з порушенням терміну або вимог, передбачених ТД, переможець вважається таким, що не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону». Так як в Вашій тендерній документації існує ще Додаток 9, який стосується Переможця та надання ним документів, було б логічно додати в вищезазначений пункт і додаток 9, а не тільки додаток 5. Приведіть тендерну документацію у відповідність до викладених в ній вимог. Дякуємо
Відповідь: Шановний учасник. Нами буде внесено зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 07.10.2021 12:50
Відповідь надана

щодо надання рахунку на оплату

Номер: df4a59a59c7f463ab5761314ce75de63
Дата опублікування: 06.10.2021 15:28
Опис: Шановний Замовнику! Просимо внести зміни в п.4 Додаток 2 до Договору, а саме: «Постачальник до 7 числа наступного за розрахунковим місяця надає Споживачу рахунок на оплату за фактично спожиту електроенергію у попередньому місяці.» Фактична ціна на електричну енергію формується тільки після того, як закінчиться розрахунковий місяць. Як індикатор (орієнтир) під час коливання всі постачальники ринку електричної енергії використовують інформацію з ДП «Оператор ринку» (https://www.oree.com.ua/index.php/web/128), який публікує «Порівняльний аналіз роботи ринку «на добу наперед» та внутрішньодобового ринку» в перших числах після розрахункового місяця. Вимогу «надати рахунок не пізніше п’ятого робочого дня з дати завершення розрахункового періоду» можуть виконати виключно постачальники універсальної послуги, які згідно Постанови №1177 від 05.10.2018 «Про затвердження Порядку формування цін на універсальні послуги», надають НКРЕКП електронною поштою розрахунок ціни на універсальні послуги, розрахунок прогнозованої ціни закупівлі електричної енергії на ринках електричної енергії або прогнозованої середньої закупівельної ціни на електричну енергію до дати початку дії нового ринку електричної енергії на розрахунковий місяць не пізніше 10 числа попереднього розрахункового місяця. Просимо збільшити термін надання рахунку до 10-15 числа місяця наступного за розрахунковим. Дякуємо.
Відповідь: Шановний учасник. Нами буде внесено зміни до тендерної документації.Дякуємо.
Дата відповіді: 07.10.2021 13:59
Відповідь надана

щодо ІКЦ

Номер: b07cecd8e03742bb8a9e428e62ab324b
Дата опублікування: 06.10.2021 15:21
Опис: Шановний Замовнику, пропонуємо Вам змінити розділ 11 Договору «Порядок розв'язання спорів», у зв’язку з тим, що умови даного розділу носять дискримінаційний характер, а саме: Інформаційно-консультаційний центр по роботі із споживачами електричної енергії мають обмежену кількість учасників ринку електроенергії, це ті учасники, які постачають електричну енергію побутовим споживачам. Відповідно до Правил роздрібного ринку електричної енергії затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018року №312 (далі - Правила), п.8.3.17 Правил Учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством. У центрі обслуговування споживачів має бути організоване єдине вікно для прийому та видачі документів щодо надання послуг учасниками роздрібного ринку, а також може бути створений інформаційно-консультаційний центр та кол-центр, які функціонують відповідно до вимог, установлених Регулятором. Більшість учасників обслуговує менше 50000 споживачів, отже - Для учасників роздрібного ринку, які обслуговують менше 50000 споживачів, створення центрів обслуговування споживачів та кол-центрів не є обов’язковим. У такому разі функції центра обслуговування споживачів, зокрема щодо забезпечення дотримання визначеного цими Правилами порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів, покладаються на окремий структурний підрозділ (посадову особу) учасника роздрібного ринку. п.8.3.6. Правил - Учасники роздрібного ринку мають здійснювати особистий прийом споживачів, реєстрацію та збереження звернень/скарг/претензій споживачів та додатків до них відповідно до порядку, визначеного цими Правилами та/або положенням про інформаційно-консультаційний центр по роботі зі споживачами електричної енергії, затвердженим Регулятором. Учасники роздрібного ринку мають виконувати функції, які виконує інформаційно-консультаційний центр, незалежно від того, чи створено учасником роздрібного ринку такий центр. Забезпечення виконання такої роботи може виконуватись відповідним структурним підрозділом (сектором) учасника роздрібного ринку чи окремим його працівником. Додаток 5 до Правил роздрібного ринку електричної енергії «ПРИМІРНИЙ ДОГОВІР про постачання електричної енергії споживачу», а не ТИПОВИЙ ДОГОВІР, отже може бути змінений.
Відповідь: Шановний учасник. Нами буде внесено зміни до тендерної документації.Дякуємо.
Дата відповіді: 07.10.2021 12:50
Відповідь надана

щодо публічності договору

Номер: b5d00428aeb04ad4915908d919104b1a
Дата опублікування: 06.10.2021 15:20
Опис: Шановний Замовник! Договір постачання електричної енергії (додаток №3 тендерної документації) не являється публічним договором до якого Ви приєднуєтесь, обравши комерційну пропозицію Постачальника та підписавши заяву-приєднання. Ваш договір підписується за результатами відкритих торгів, з визначенням Переможця за найнижчою ціною, отже носить форму договору купівлі-продажу. Відповідно до Правил роздрібного ринку електричної енергії, додаток 5, який взятий Вами за основу проекту договору є примірним, а отже змінним. Цим додатком також користуються Постачальники та Споживачі, які не закуповують електричну енергію за вільними цінами, наприклад універсальна послуга. Приймаючи участь у закупівлі Постачальник не може надати Вам різні комерційні пропозиції, так як відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» учасник може надати тільки одну тендерну пропозицію, що виключає можливість реалізації Вами права викладеного в ч.1 п.6.1 проекту договору. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, які чітко визначені в ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі». Постачальник, приймаючи участь у Вашій закупівлі, автоматично погоджується з вимогами тендерної документації та умовами Вашого проекту договору і не має права пропонувати Вам інші умови (в даному випадку комерційні пропозиції). Приймаючи рішення про участь у закупівлі Постачальник не може надати Вам різні комерційні пропозиції, так як відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» учасник може надати тільки одну тендерну пропозицію, про що Вами чітко зазначено в розділі 3 пункті 1 Тендерної документації, а саме: «Кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію (у тому числі до визначеної в тендерній документації частини предмета закупівлі (лота)).» Договір, який підписується за результатами проведених конкурентних торгів, не являється публічним договором приєднання, отже в проекті Вашого договору не може бути жодного слова про приєднання до договору електропостачальника з розробленою ним комерційною пропозицією. Такий договір носить характер договору купівлі-продажу товару Просимо внести зміни до Договору, а саме: змінити формулювання щодо публічності договору, а також вибору (обрання) комерційної пропозиції по всьому тексту проекту договору – п.1.1, п.1.2, п.5.2, п.5.12, п.5.13 (останній абзац), п.6.1 (1), п.7.2 (3) та в п.5 додатку 2 до Договору Дякуємо.
Відповідь: Шановний учасник.Нами буде внесено зміни до тендерної документації. Дякуємо.
Дата відповіді: 07.10.2021 12:50
Відповідь надана

щодо сертифікації електричної енергії

Номер: a43b35ade2b7412fa9d5bbf99cbac49d
Дата опублікування: 06.10.2021 15:15
Опис: Шановний Замовник! Відповідно до Додатку 2 Тендерної документації є вимога «Для підтвердження відповідності товару технічним, якісним та кількісним характеристикам Учасникам необхідно надати завірені копії документів, які посвідчують якість товару (сертифікатів відповідності та/або паспортів якості та/або посвідчень на кожен вид товару тощо) та документи, які засвідчують, що учасник має змогу поставити достатній обсяг товару (електричної енергії) замовнику протягом 2022 року (гарантійний лист та копії підтвердних завірених документів)». Звертаємо Вашу увагу на той факт, що електрична енергія не входить до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні (відповідно до затверджених Правил сертифікації однорідних видів продукції (послуг). Також додатково повідомляємо, що чинним законодавством не передбачено такого документу, як “паспорт якості/сертифікат відповідності електричної енергії”. Відповідно до Постанови НКРЕКП від 14.03.2018 № 310 "Про затвердження Кодексу систем розподілу", п. 11.4.1, Правил роздрібного ринку електричної енергії (далі – ПРРЕЕ), та інформації, яка розміщена на офіційному веб-сайті НКРЕКП, відповідальним за якість електричної енергії – є Оператор системи розподілу. Враховуючи вищевикладене, в учасника відсутня можливість надати в складі тендерної пропозиції завірені копії документів, які посвідчують якість товару (сертифікатів відповідності та/або паспортів якості та/або посвідчень на товар тощо) оскільки такі документи не існують. Просимо внести зміни до документації та видалити зазначену вимогу. Дякуємо.
Відповідь: Шановний учасник.Нами буде внесено зміни до тендерної документації. Дякуємо.
Дата відповіді: 07.10.2021 12:50
Відповідь надана

щодо невідповідності вимог

Номер: e223d1ad38d14d91823335b88b7ca94b
Дата опублікування: 06.10.2021 15:14
Опис: Шановний Замовник. Відповідно до п.4 розділу 3 Тендерної документації «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 робочих днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.» В п.3 Додатку 7 Тендерної документації вищезазначена вимога викладена в повній невідповідності, а саме: «Ми погоджуємося дотримуватися умов нашої ТП протягом 90 днів з дати розкриття ТП.» Приведіть, будь ласка, вимоги у відповідність. Дякуємо
Відповідь: Шановний учасник. Нами буде внесено зміни до тендерної документації. Дякуємо.
Дата відповіді: 07.10.2021 12:49