-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Крупа пшенична в мішках
Крупа пшенична в мішках з доставкою
Завершена
35 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 177.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 177.00 UAH
Період уточнення:
22.08.2017 10:01 - 23.08.2017 11:00
Відповідь надана
тендерна документація
Номер:
f1475e421bd74ab9b04ab429e221f9e5
Дата опублікування:
22.08.2017 13:44
Опис:
Прошу надати уточнюючу інформацію, щодо того який пакет документів потрібно надати для участі в конкурсних торгах?
Відповідь:
Технічні вимоги до товару:
№ з/п Найменування Характеристика
1 Ячка Крупа ячна Згідно з ГОСТ 5784-60 і ДСТУ 1055:2006 «Крупи, що швидко розварюються», ячмінні крупи бувають двох видів:
1. Крупа ячна. Крупа нєзіпріла, повнна мати властивий здоровому зерну, нормальний запах (без затхлого, солодового, пліснявого та інших сторонніх запахів), нормальний колір. Не заражена шкідниками
3 Пшенична крупа Крупа пшенична ГОСТ 276-60. Крупа незіпріла, повинна мати властивий здоровому зерну, нормальний запах (без затхлого, солодового, пліснявого та інших сторонніх запахів); нормальний колір Не заражена шкідниками
У разі якщо Учасник не відповідає технічним вимогам Замовника, Пропозиція відхиляється.
Якісні вимоги до предмету закупівлі:
Товари, що постачаються повинні мати необхідні копії сертифікатів якості виробника, реєстраційне посвідчення або іншій подібний документ , що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами, повинен бути оформлений відповідно до вимог законодавства України.
Вимоги до кваліфікації учасників:
Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:
- Завірену підписом та печаткою учасника «Комерційну пропозицію» запропонованого товару з назвою виробника товару, ціни, кількості та загальної суми.
- Виписка з Єдиного державного реєстру юридичної та фізичних осіб – підприємств із зазначенням відповідних відомостей.
- Копія довідки ЄДРПОУ (для юридичних осіб)
- Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду(для фізичних осіб)
- Копія довідки про взяття на облік платника податків.
- Сертифікати відповідності (для продукції яка підлягає обов'язкової сертифікації);
- Висновки санітарно-епідеміологічної експертизи;
- Посвідчення про якість або декларація виробника або сертифікат якості виробника;
- Завірену підписом та печаткою учасника довідку, яка містить контактні данні / інформацію компанії – учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по – батькові, посада, контактний телефон);
- Скановані копії аналогічних договорів з державними (комунальними) підприємствами на закупівлю визначених продуктів харчування за останній рік (не менше двох);
скановані копії листів-відгуків на підтвердження позитивного досвіду співпраці з державними або комунальними підприємствами в 2015 – 2016 рр. (не менше двох);
- Копію гарантійного листа, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі електронних торгів та пропонується Учасником у необхідній кількості, якості та строки. Гарантійний лист повинен включати номер процедури закупівлі, назву предмету закупівлі та назву Замовника згідно оголошення.
- Копії санітарних паспортів на транспортні засоби та санітарних книжок водіїв – експедиторів , які будуть задіяні в доставці товару;
- Довідку з переліком транспортних засобів які будуть здійснювати доставку продукції
- Копія договору оренди (якщо планується використання орендованого автотранспорту);
- Копія техпаспортів (якщо планується використання власного транспорту Учасника );
- Інформація стосовно підтвердження наявності складських приміщень, та їх відповідності санітарним нормам (документ на право власності або копія договору оренди на складського приміщення та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на складське приміщення).
У випадку виявлення сфальсифікованого документу , Переможця буде дискваліфіковано , та , згідно внутрішнього регламенту системи державних електронних торгів PROZORRO , його подальша участь в торгах на усіх електронних площадках буде заблокована.
До укладання договору, Переможець електронних торгів повинен надати (у прошитому вигляді) завірені в установленому порядку (підписом та печаткою *) копії вищеперелічених документів.
У разі наявності посилання на конкретні торгівельну марку чи фірму, джерело його походження або виробника після такого посилання слід вважати в наявності вираз «або еквівалент».
Якщо учасник пропонує еквіваленти, то такий учасник повинен надати висновок (оригінал або копію) або інший документ (оригінал або копію) відповідного уповноваженого органу, який підтверджує, що запропоновані учасником товари є еквівалентами, зазначених в документації товарів замовника.
Замовник залишає за собою право запросити від учасника зразки товару та інші документи, які можуть бути необхідними для уточнення/підтвердження кваліфікаційних вимог до учасника
Дата відповіді:
22.08.2017 18:10