-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт харчоблоку НВК «Конюхівський ЗНЗ I-III ст.-ДНЗ» в с.Конюхів Стрийського району Львівської області
Завершена
620 320.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 101.60 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 101.60 UAH
Період уточнення:
27.09.2021 14:45 - 01.10.2021 00:00
Відповідь надана
Забезпечення пропозиції учасників
Номер:
806b324ab0f545d7a6b795875b78c1f1
Дата опублікування:
30.09.2021 15:19
Опис:
У статті 14 частині 3 пункті 11 написано, що Замовник має прописати в оголошенні вимагає чи не вимагає він забезпечення пропозиції учасників (іншими словами це банківська гарантія). Ви писали що внесете зміни, але їх немає (Ви десь пропустили цей момент). Забезпечення пропозицій учасників Ви наскільки я зрозуміла вимагати не плануєте. Таким чином Вам потрібно в оголошенні наприклад після пункту 27 прописати, що "Забезпечення пропозицій учасників: не вимагається". У випадку, якщо ви б навпаки хотіли вимагати від учасників банківьку гарантію, то тоді б прописали розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників. Внесіть цю інформацію в оголошення. Дякуємо.
Відповідь:
у відповідь на Ваше запитання внесено зміни до тендерної документації
Дата відповіді:
30.09.2021 21:38
Відповідь надана
Додаток 2 Цінова пропозиція Примітки
Номер:
e018bcae14ff45388f141574d8fbcb45
Дата опублікування:
30.09.2021 15:03
Опис:
Стосовно приміток також зміни Вами не внесені. Ви прописуєте: "Переможець закупівлі повинен додатково під час укладання договору надати Замовнику відповідно до Закону не пізніше п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, завірену власною печаткою та підписом уповноваженої особи учасника - оригінал форму «Цінова пропозиція» з остаточною розрахованою (за результатом проведеного електронного аукціону) ціною тендерної пропозиції, крім того, надати у складі пропозиції згоду щодо вищезазначеного". По-перше переможець згідно закону під час укладення договору про спрощену закупівлю повинен надати: 1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю; 2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру. По-друге фраза "не пізніше п’яти днів переможець надає" стосується відкритих торгів зокрема статті 17, оскільки саме ця стаття вимагає не пізніше п’яти днів подати інформацію, що підтверджує відсутність підстав, визначених частинами 1 і 2 ст. 17. Для спрощеної закупівлі згідно ст. 14 подавати документи можна зразу на другий день після оголошення такого учасника переможцем, але не перевищуючи 20 календарних днів. Тому, якщо Ви хотіли прописати дану вимогу для спрощеної закупівлі, то вона повинна була б звучати наступним чином: "Переможець закупівлі, окрім ліцензії та відповідної інформації про право підписання договору повинен додатково під час укладання договору надати Замовнику відповідно до законодавства на наступний день після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, але не пізніше ніж через 20 днів. завірену власною печаткою та підписом уповноваженої особи учасника - оригінал форму «Цінова пропозиція» з остаточною розрахованою (за результатом проведеного електронного аукціону) ціною пропозиції. Просимо внести зміни у цю частину оголошення, щоб воно відповідало чинному законодавству.
Відповідь:
У відповідь на Ваше запитання внесено зміни до тендерної документації
Дата відповіді:
30.09.2021 21:37
Відповідь надана
Довідка про огляд об'єкта.
Номер:
5b738b70a5e24c258e186535b3324cbe
Дата опублікування:
30.09.2021 14:45
Опис:
Основною метою запровадження системи електронних закупівель було і є усунення корупційної складової при здійсненні останніх. Висуваючи вимогу надання такої довідки ви свідомо звужуєте коло потенційних учасників, які можуть запропонувати нижчу ціну, проте не мають фізичної можливості прибути до вас на об'єкт. Для того щоб оцінити обсяги робіт не потрібно їздити по об'єктах - для цього Замовник надає технічне завдання(Дефектний акт) і на підставі нього учасник складає ПКД і вже сам вирішує - брати участь в закупівлі чи ні. Дана вимога є дискримінаційною, оскільки дає можливість Замовнику контролювати кількість потенційних учасників торгів та безпосередньо з ними контактувати, що створює додаткові корупційні ризики і згідно практики Колегії АМКУ є неправомірною вимогою. Законодавство передбачає анонімність учасників аж до завершення аукціону, тому Ви не маєте права порушувати дані вимоги. Частиною 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тому, вимагаю привести в цій частині документацію у відповідність до вимог чинного законодавства шляхом вилучення даного пункту з оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Відповідь:
У відповідь на Ваше запитання повідомляємо про те, що акт обстеження об'єкта жодним чином не звужує коло потенційних учасників по даній закупівлі, оскільки замовник без жодних обмежень дозволяє здійснити огляд об'єкту і зробити оцінку доцільності і необхідності виконуваних робіт.
Дата відповіді:
30.09.2021 22:01
Відповідь надана
Кваліфікаційні критерії згідно ст. 16.
Номер:
cdb163bb388e4009ad95172aff85b379
Дата опублікування:
30.09.2021 14:42
Опис:
Вчора я уже це зазначала, але ви зміни стосовно цього не внесли. У Додатку 1 вказуєте інформацію про кваліфікаційні критерії згідно статті 16. Згідно закону ст. 16. до кваліфікаційних критеріїв належать: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. А ця стаття 16 прописує те, що такі критерії вимагаються від учасників наголошую: "процедури закупівлі", а не спрощеної закупівлі. А стаття 20 цього ж закону у пункті 1 чітко прописує, що: "Відкриті торги є основною процедурою закупівлі". Таким чином кваліфікаційні критерії згідно ст. 16 вимагаються від учасників відкритих торгів, а в нашому випадку це всього-на-всього спрощена закупівля. Тому інформацію про надання документів по вищеневедених чотирьох пунктах прописувати в оголошенні про спрощену закупівлю не можна, ЗУ "Про публічні закупівлі" це забороняє. Видаліть з Додатку 1 неправомірну, незаконну інформацію і ще раз ознайомтеся зі статтею 16. Дякуємо.
Відповідь:
Стаття 30 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачено про те, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися і інша інформація. Оскільки ця закупівля є для нас дуже важливою по тій причині, що користувачами даної роботи буде особливо вразлива категорія населення, категорія яка найбільше потребує захисту і безпеки - діти, тому вимоги замовника при проведенні цієї закупівлі є більш розширеними і внесеними на підставі ст.30 Закону України "Про публічні закупівлі".
Дата відповіді:
30.09.2021 21:57
Відповідь надана
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Номер:
cabc8753336e45f78f04f5701ae81cda
Дата опублікування:
30.09.2021 14:32
Опис:
Вчора ми Вам пояснювали, що такі словосполучення як тендерна документація, тендерна пропозиція, процедура закупівлі тощо стосується відкритих торгів!!! Про це написано у статті 20 та 22 цього закону. Для спрощеної закупівлі використовуються словосполучення оголошення про проведення спрощеної закупівлі, пропозиція, спрощена закупівля. А Ви виставляєте нову редакцію оголошення і зразу на 1 сторінці великими жирними літерами написано Тендерна документація. А має писати оголошення про проведення прощеної закупівлі. Сторінка 2 починається з фрази "тендерну документацію розроблено" та п. 1 Терміни, які вживаються в тендерній документації. Не може бути ніяких тендерних документацій в оголошенні про спрощену закупівлю. Тендерна документація розробляється для відкритих торгів, а к нас спрощена закупівля. Далі по тексту в усіх пунктах прописано тендерну документацію, тендерну пропозицію, а має писати просто документацію, пропозицію. В п. 11 Ви пишете "Під час проведення процедур закупівель ". Ще раз наголошую що процедура закупівлі це відкриті торги (подивіться статтю 20 перше речення). В нашому випадку має бути прописано "Під час проведення закупівлі" або "Під час проведення спрощеної закупівлі". Дальше по тексту ця фраза "процедура закупівлі" повторюється ще дуже багато раз. Повиправляйте це все, бо то помилки. Не спішіться викладати нову редакцію, а уважно перечитайте кожне речення, яке написане у Вашому оголошенні.
Відповідь:
Тендерна документація при проведенні спрощеної закупівлі не є обов'язковою, проте вона може бути долучена за бажанням замовника.
Дата відповіді:
30.09.2021 21:43
Відповідь надана
Тестування для УО та форма угоди
Номер:
df52dbbc509b45eab0479275862250cc
Дата опублікування:
29.09.2021 12:09
Опис:
Серед вимог, які визначені у ЗУ “Про публічні закупівлі”, до посади уповноваженої особи, є те, що вони обов’язково мають пройти безкоштовне тестування на веб-порталі Уповноваженого органу. Пройти тестування уповноваженим особам слід буде після затвердження відповідного порядку та технічної реалізації такої можливості. Та в будь-якому випадку до початку 2022-го. Оскільки у самому законі визначено, що уповноважені особи мають підтвердити рівень своїх знань у сфері публічних закупівель до січня 2022-го. У законі це Розділ X ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ частина 4 пункт 2. Рекомендуємо Вам активно взятися за вивчення закону, оскільки з таким рівнем знань пройти тестування буде дуже важко. Стосовно форми угоди хочемо звернути Вашу увагу на те, що документ знову ж таки містить словосполучення "тендерної пропозиції", а має бути у спрощеній закупівлі просто пропозиції. Також зазначається, що: "Тверда договірна ціна визначається на основі проектно-кошторисної документації" Чи є у Вас розроблений робочий проект? Бо у випадку його відсутності слід писати просто на основі кошторисної документації. Оскільки робочий проект розробляється для об`єктів з класом наслідків СС2 та вище.
Відповідь:
Доброго дня....на Ваше запитання повідомляємо про внесення змін до документації.
Дата відповіді:
30.09.2021 11:10
Відповідь надана
ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер:
1a9187bbe96642aeb5392b23ad80ed49
Дата опублікування:
29.09.2021 11:56
Опис:
Готуючи оголошення про проведення спрощеної закупівлі потрібно керуватися ЗУ "Про публічні закупівлі", зокрема статтею 14. Стаття містить у частині третій 13 обов`язкових пунктів, які Замовник повинен включити в оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Отже у вас відсутня інформація про код ЄДРПОУ Замовника. Також назва предмета закупівлі має бути із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником, а у Вас не зазначено в оголошенні. Умови оплати відсутні в оголошенні. Період уточнення інформації про закупівлю в оголошенні також відсутній. Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників не прописано, тобто розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю ви написали, а забезпечення пропозиції уже ні. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі також не прописаний в оголошенні. Просимо при внесенні змін врахувати вищенаведене. Якщо Вам важко дається ЗУ "Про публічні закупівлі" зверніться за безкоштовною юридичною консультацією на майданчик Прозоро, або скористайтеся послугами юридичних фірм, щоб уникнути в подальшому такої великої кількості помилок.
Відповідь:
внесено зміни до документації...Дякуємо за уважність!
Дата відповіді:
30.09.2021 11:08
Відповідь надана
Підсумкова відомість ресурсів
Номер:
9553243bfefd4c839595677d5576d164
Дата опублікування:
29.09.2021 11:34
Опис:
Ви вимагаєте підсумкову відомість ресурсів із посиланням на постачальника. Дані документи формуються із кошторисного програмного комплексу і не містять ніяких посилань на постачальника. Ця форма є законодавчо затверджена і учасники ніяких змін в неї не вносять. Форми можна переглянути в ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Правила визначення вартості будівництва. Тому вимагати таке є неправомірно. Можна просто вимагати підсумкову відомість ресурсів, або підсумкову відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку. Так як було прописано у вас "із посиланням на постачальника" вимагати не можна. Просимо внести відповідні зміни у документацію, щоб вона відповідала вимогам законодавства.
Відповідь:
Доброго дня..на Ваше запитання...внесено зміни до документації
Дата відповіді:
30.09.2021 11:08
Відповідь надана
Стаття 17 та 16
Номер:
e32f3993970d4e2a8e420a91266942ad
Дата опублікування:
29.09.2021 11:28
Опис:
У Додатку 1 та 4 вказуєте інформацію про кваліфікаційні критерії згідно статті 16 та 17. А ця стаття прописує те, що такі критерії вимагаються від учасників наголошую: "процедури закупівлі", а не спрощеної закупівлі. А стаття 20 цього ж закону у пункті 1 чітко прописує, що: "Відкриті торги є основною процедурою закупівлі". Таким чином кваліфікаційні критерії згідно ст. 16 та підстави ст. 17 вимагаються від учасників відкритих торгів, а в нашому випадку це всього-на-всього спрощена закупівля. Отже запитання 1. Якою статтею та пунктом ЗУ "Про публічні закупівлі" Ви керуєтесь публікуючи у спрощеній закупівлі Додаток 1 та 4 з переліком кваліфікаційних критеріїв, які не повинні застосовуватися до цієї закупівлі? Тому, вимагаємо привести в цій частині документацію у відповідність до вимог чинного законодавства шляхом внесення змін у спрощену закупівлю, зокрема вилучення неправомірної інформації та завантаження обов`язкової документації згідно чинного законодавтсва. Дякуємо.
Відповідь:
Доброго дня...на Ваше зауваження..внесено зміни до документації
Дата відповіді:
30.09.2021 11:06
Відповідь надана
Кошторисні дані Інфляційні процеси
Номер:
ecbfa25f19f34239a842f16e759d1f2c
Дата опублікування:
29.09.2021 11:20
Опис:
Згідно документації: "До складу вартості пропозиції Учасник включає безпосередні та супутні (прямі і загальновиробничі) та інші втрати на капітальний ремонт, а також прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов'язкових платежів, витрати пов’язані з відрядженнями та проживанням працівників Учасника переможця тощо." Для чого учаснику включати у кошторис витрати, пов’язані з інфляційними процесами якщо дані роботи і так виконуються протягом декількох місяців, а не років (до 31.12.2021 р.)? Витрати пов’язані з відрядженнями та проживанням працівників Учасника також не є обов`язкові, оскільки учасник сам вирішує чи потрібно його робітникам проживання. Просимо внести відповідні зміни у документацію, щоб вона відповідала вимогам законодавства.
Відповідь:
внесено зміни до документації...
Дата відповіді:
30.09.2021 11:05