• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт опалювального пункту Криштопівського ЗЗСО І-ІІ ступенів Дашівської селищної ради за адресою: Україна, Вінницька область, Гайсинський район, с. Криштопівка, вул. Жовтнева, 60

45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація

Завершена

451 395.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 513.95 UAH
Період уточнення: 23.09.2021 08:26 - 29.09.2021 08:24
Відповідь надана

відповідь

Номер: 8c5ec99b60284341b27b4efe27e9fe58
Дата опублікування: 24.09.2021 15:28
Опис: відповідь замовника від 24.09.2021, 15:13 у якому йде посилання на закупвлю UA-2019-07-04-000545-c де предметом є не роботи а товари а це трішки інше. також прошу Замовника слідкувати Закону України а не відписуватись підзаконними актами. Якщо Замовник не виправить дискрімінаційну умову залишаємо за сосбою право звернутись до Державної аудиторської служби для моніторингу даної закупівлі.
Відповідь: Доброго ранку, стосовно Вашого запитання (Згідно п. 5 ст. 14 ЗУ "Про публічні закупівлі" Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. В оголошенні Замовник вказує на класифікатор який має бути в аналогічних роботах, цим самим обмежує конкеренцію серед учасників. Замовник може вимагати досвід виконання робіт які вказані у Технічному завданні. Вважаємо умову дискрімінаційною і просимо Замовника виправити її), ні в якому разі ми нехочемо створювати дискремінаційні вимоги у Спрощені Закупівлі, тому в оголошені до спрощеної закупівлі буде внесано більш чіткіше розяснення що до Аналогічних договорів за кодом ДК...
Дата відповіді: 27.09.2021 08:44
Відповідь надана

по предмету закупівлі

Номер: a69b80f4b7dc42cf9b0899e9ba2a9128
Дата опублікування: 24.09.2021 15:15
Опис: Згідно п. 5 ст. 14 ЗУ "Про публічні закупівлі" Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. В оголошенні Замовник вказує на класифікатор який має бути в аналогічних роботах, цим самим обмежує конкеренцію серед учасників. Замовник може вимагати досвід виконання робіт які вказані у Технічному завданні. Вважаємо умову дискрімінаційною і просимо Замовника виправити її.
Відповідь: Згідно з наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» від 15.04.2020 р. № 708 замовник визначає предмет закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», щозатверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 р. № 1749 (далі — Єдиний закупівельний словник, ДК 021:2015, класифікатор), а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг. Замовник має право визначити предмет закупівлі (для окремих частин, лотів) за четвертою-восьмою цифрою ДК 021:2015, за обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг (якщо можливо здійснити такий поділ у межах однієї процедури закупівлі). Учасники зобов’язані виконати лише ті вимоги, які зазначені в тендерній документації замовника. Наказом Мінекономіки «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» від 11.06.2020 р. № 1082 передбачено внесення замовниками інформації в окремих полях назви предмета закупівлі та код предмета закупівлі. При цьому листом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Щодо визначення предмета закупівлі та розміщення інформації в електронній системі закупівель» від 03.09.2020 р. № 3304-04/53972-06 надані детальні пояснення щодо визначення предмета закупівлі. Для визначення предмета закупівлі для робіт враховується визначення пункту 27 за об’єктами будівництва (будинки, будівлі, споруди, їх комплекси або частини, лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури) згідно з ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затвердженими наказом Мінрегіону України від 04.06.2014 р. № 163. Тобто визначення предмета закупівлі відбувається за окремою назвою предмета закупівлі (об’єктами будівництва та кодом ДК 021:2015, зазначеним замовником під час оприлюднення інформації в електронній системі закупівель за показниками другої-п’ятої цифр) з урахуванням відповідних ДБН, ГБН (у разі наявності). Отже, аналогічний договір — це договір, який відповідає предмету закупівлі за четвертою цифрою ДК 021:2015. Вищезазначене підтверджується і практикою Органу оскарження. Наприклад, за рішенням Постійно діючої колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі — АМКУ) № 11677-р/пк-пз від 21.08.2019 р., оголошення № UA-2019-07-04-000545-c було визнано не аналогічним договір, який співпадав з Державним класифікатором (ДК 021:2015) товару, що закуповувався
Дата відповіді: 24.09.2021 15:20
Відповідь надана

щодо розяснення

Номер: c5ebf033f4ca4a0f86fdf5b01710d039
Дата опублікування: 24.09.2021 14:57
Опис: Просимо замовника надати розяснення, щодо п.13 Додатку №2: копію аналогічного(-их) договору(-ів) (повинні відповідати ДК 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація). Якщо в учасника є договір з аналогічною назвою і виконанням аналогічних робіт виконані у 2020 році але ДК відповідає по другій цифрі а не по п'ятій, як вимагає замовник. Чи буде Замовник розглядати таку пропозицію ? Тому що номер ДК залежить від Замовника і кожен Замовник сам визначає який номер застосовувати до Закупівлі.
Відповідь: Згідно з наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» від 15.04.2020 р. № 708 замовник визначає предмет закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», щозатверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 р. № 1749 (далі — Єдиний закупівельний словник, ДК 021:2015, класифікатор), а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг. Замовник має право визначити предмет закупівлі (для окремих частин, лотів) за четвертою-восьмою цифрою ДК 021:2015, за обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг (якщо можливо здійснити такий поділ у межах однієї процедури закупівлі). Учасники зобов’язані виконати лише ті вимоги, які зазначені в тендерній документації замовника. Наказом Мінекономіки «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» від 11.06.2020 р. № 1082 передбачено внесення замовниками інформації в окремих полях назви предмета закупівлі та код предмета закупівлі. При цьому листом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Щодо визначення предмета закупівлі та розміщення інформації в електронній системі закупівель» від 03.09.2020 р. № 3304-04/53972-06 надані детальні пояснення щодо визначення предмета закупівлі. Для визначення предмета закупівлі для робіт враховується визначення пункту 27 за об’єктами будівництва (будинки, будівлі, споруди, їх комплекси або частини, лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури) згідно з ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затвердженими наказом Мінрегіону України від 04.06.2014 р. № 163. Тобто визначення предмета закупівлі відбувається за окремою назвою предмета закупівлі (об’єктами будівництва та кодом ДК 021:2015, зазначеним замовником під час оприлюднення інформації в електронній системі закупівель за показниками другої-п’ятої цифр) з урахуванням відповідних ДБН, ГБН (у разі наявності). Отже, аналогічний договір — це договір, який відповідає предмету закупівлі за четвертою цифрою ДК 021:2015. Вищезазначене підтверджується і практикою Органу оскарження. Наприклад, за рішенням Постійно діючої колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі — АМКУ) № 11677-р/пк-пз від 21.08.2019 р., оголошення № UA-2019-07-04-000545-c було визнано не аналогічним договір, який співпадав з Державним класифікатором (ДК 021:2015) товару, що закуповувався
Дата відповіді: 24.09.2021 15:13