• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт дороги по вул. Сергія Сєнчева (від вул. Родникової до будинку № 67 по вул. Сергія Сєнчева) у м. Кропивницький (ДК 021:2015 - 45233000-9 "Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг") ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013

Мова (мови) якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська; Обсяг виконання робіт: згідно вимог тендерної документації Додатку 3. Забезпечення тендерних пропозицій: електронна банківська гарантія, умови, вид, розмір надання гарантії згідно вимог тендерної документації

Завершена

2 717 779.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 588.89 UAH
Період уточнення: 22.09.2021 16:20 - 01.10.2021 00:00
Відповідь надана

вимоги

Номер: 4748d751724e41fabf4f1bfdc7afe3e5
Дата опублікування: 30.09.2021 18:01
Опис: Вимога ТД «Переможець процедури закупівлі в електронному вигляді через електронну систему, шляхом завантаження необхідних документів, у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір повинен надати Замовнику: • змінену Тендерну пропозицію (Додаток №1 до ТД) з остаточною ціною (цінами) згідно електронного аукціону (остаточна ціна Переможця); • Договірну ціну з усіма розрахунками, які є її складовими, а саме: - Договірну ціну. - Пояснювальну записку до договірної ціни. - Локальні кошториси. - Розрахунок вартості матеріальних ресурсів (в межах середньо-регіональних цін). - Розрахунок вартості експлуатації будівельних машин та механізмів. - Розрахунок загальновиробничих витрат. - Об’єктний кошторис. - Розрахунок розміру кошторисної заробітної плати відповідно до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 20.10.2016 № 281. - Календарний графік. (Ненадання переможцем торгів Договірної ціни з усіма розрахунками, які є її складовими, буде розцінюватись Замовником, як відмова від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації) Особа уповноважена, раджу вам ознайимитися з практикою АМКУ в частині того, що документи після проведення аукціону не є складовою частиною пропозиції, окрім документів/довідок відповдно до статті 17 Закону. Навіть якщо переможець не надасть у вас не буде підстав для відилення пропозиції в цій частині. Прибиріть не будьте посмиховиськом.» Відповідно до статті 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його тендерної пропозиції із зазначенням дати та часу. Отримана тендерна пропозиція/пропозиція вноситься автоматично до реєстру отриманих тендерних пропозицій/пропозицій, у якому відображається інформація про надані тендерні пропозиції/пропозиції. Тендерні пропозиції/пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання або ціна яких перевищує очікувану вартість предмета закупівлі не приймаються електронною системою закупівель. Відповідно до статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;  не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону  вимогам до учасника відповідно до законодавства;  зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;  не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;  не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;  не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині 14 статті 29 цього Закону;  визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини 2 статті 28 цього Закону; 2) тендерна пропозиція учасника:  не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;  викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;  є такою, строк дії якої закінчився; 3) переможець процедури закупівлі:  відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;  не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;  не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини 2 статті 41 цього Закону;  не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. Враховуючи викладене, цінова пропозиція з урахуванням результатів аукціону (заповнена та підписана тендерна пропозицію з відповідним розрахунком ціни), не є складовою пропозиції учасника у розумінні Закону, отже невідповідність чи ненадання її не може бути підставою відхилення пропозиції учасника відповідно до вимог статті 31 Закону. Ознайомитесь з практикою АМКУ!!!!!
Відповідь: Відповідно частині 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Отже, замовник може на свій розсуд вимагати документи, які б не дискримінували учасників, але які замовник відповідно до законодавства вважає за необхідне вимагати від учасників у складі тендерної пропозиції. Оскільки ціна тендерної пропозиції учасника може зменшуватись за результатами електронного аукціону, що призводитиме до необхідності перерахунку учасником кошторису, враховуючи при цьому, що згідно частини 4 статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятись від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у випадку закупівлі робіт договірна ціна (кошторис) може погоджуватись сторонами саме під час укладання договору про закупівлю з дотриманням вимог Закону та Цивільного кодексу України та з огляду на заборону вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі, Змовником вимагається в умовах тендерної документації надання в електронному вигляді через електронну систему переможцем процедури закупівлі договірної ціни з усіма розрахунками, які є її складовими. У разі ненадання документів Замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо вона не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Дата відповіді: 01.10.2021 15:54
Відповідь надана

Зміни до ТД - НЕОБХІДНО внести, як бі ви не хотіли

Номер: 223becd637914e7f814d183b86a9fb29
Дата опублікування: 30.09.2021 18:00
Опис: Відповідно до статті 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його тендерної пропозиції із зазначенням дати та часу. Отримана тендерна пропозиція/пропозиція вноситься автоматично до реєстру отриманих тендерних пропозицій/пропозицій, у якому відображається інформація про надані тендерні пропозиції/пропозиції. Тендерні пропозиції/пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання або ціна яких перевищує очікувану вартість предмета закупівлі не приймаються електронною системою закупівель. Відповідно до статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;  не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону  вимогам до учасника відповідно до законодавства;  зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;  не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;  не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;  не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині 14 статті 29 цього Закону;  визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини 2 статті 28 цього Закону; 2) тендерна пропозиція учасника:  не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;  викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;  є такою, строк дії якої закінчився; 3) переможець процедури закупівлі:  відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;  не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;  не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини 2 статті 41 цього Закону;  не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. Враховуючи викладене, цінова пропозиція з урахуванням результатів аукціону (заповнена та підписана тендерна пропозицію з відповідним розрахунком ціни), не є складовою пропозиції учасника у розумінні Закону, отже невідповідність чи ненадання її не може бути підставою відхилення пропозиції учасника відповідно до вимог статті 31 Закону. Підсумуючи витікає те, що Замовник повинен привести документацію до вимог Закону. Не дякуйте!!!!
Відповідь: Відповідно частині 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Отже, замовник може на свій розсуд вимагати документи, які б не дискримінували учасників, але які замовник відповідно до законодавства вважає за необхідне вимагати від учасників у складі тендерної пропозиції. Оскільки ціна тендерної пропозиції учасника може зменшуватись за результатами електронного аукціону, що призводитиме до необхідності перерахунку учасником кошторису, враховуючи при цьому, що згідно частини 4 статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятись від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у випадку закупівлі робіт договірна ціна (кошторис) може погоджуватись сторонами саме під час укладання договору про закупівлю з дотриманням вимог Закону та Цивільного кодексу України та з огляду на заборону вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі, Змовником вимагається в умовах тендерної документації надання в електронному вигляді через електронну систему переможцем процедури закупівлі договірної ціни з усіма розрахунками, які є її складовими. У разі ненадання документів Замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо вона не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Дата відповіді: 01.10.2021 15:55
Відповідь надана

конкертизація

Номер: 66ba6248373b478ea02fea2c002cb01b
Дата опублікування: 28.09.2021 10:08
Опис: Вимога" Довідка по формі відповідно до Додатку № 5 до ТД, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та рекомендовано з проставлянням відбитку печатки *, в який зазначається інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасники зазначають працівників, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі відповідно до Технічної специфікації. Наявність в Учасника працівників, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг документально підтверджуються копією штатного розпису та копіями наказів про призначення на посаду або копії цивільно-правових угод, які підтверджують наявність в Учасника таких працівників на весь період виконання робіт." 1) 2 працівників достатньо? директор та бухгалтер 2.) Якщо ні - конкретизийте та зазначьте перелік працівників
Відповідь: Для розрахунку мінімально необхідної кількості інженерно-технічних працівників та дорожніх робітників, кількості машиністів/водіїв/операторів для кожної машини, механізму, обладнання чи устаткування необхідних для виконання робіт на об'єкті учасник керується ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва" та ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 «Настанова щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва», а також постановою Кабінету Міністрів України № 466 від 13 квітня 2011 р. зі змінами та доповненнями та враховує технічне завдання. Мінімальний перелік працівників відповідної кваліфікації повинен відповідати ліцензійним умовам та п. 6.2.1 ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. Ціна пропозиції учасника конкурсних торгів (підрядника) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва та в поточних цінах на них. Для розрахунку ціни пропозиції учасника надано Підсумкову відомість ресурсів в якій зазначено кваліфікацію необхідних працівників.
Дата відповіді: 30.09.2021 16:50
Відповідь надана

неправомірні вимоги

Номер: c176270abc184a9f8effea51c7378769
Дата опублікування: 28.09.2021 09:57
Опис: Переможець процедури закупівлі в електронному вигляді через електронну систему, шляхом завантаження необхідних документів, у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір повинен надати Замовнику: • змінену Тендерну пропозицію (Додаток №1 до ТД) з остаточною ціною (цінами) згідно електронного аукціону (остаточна ціна Переможця); • Договірну ціну з усіма розрахунками, які є її складовими, а саме: - Договірну ціну. - Пояснювальну записку до договірної ціни. - Локальні кошториси. - Розрахунок вартості матеріальних ресурсів (в межах середньо-регіональних цін). - Розрахунок вартості експлуатації будівельних машин та механізмів. - Розрахунок загальновиробничих витрат. - Об’єктний кошторис. - Розрахунок розміру кошторисної заробітної плати відповідно до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 20.10.2016 № 281. - Календарний графік. (Ненадання переможцем торгів Договірної ціни з усіма розрахунками, які є її складовими, буде розцінюватись Замовником, як відмова від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації) Особа уповноважена, раджу вам ознайимитися з практикою АМКУ в частині того, що документи після проведення аукціону не є складовою частиною пропозиції, окрім документів/довідок відповдно до статті 17 Закону. Навіть якщо переможець не надасть у вас не буде підстав для відилення пропозиції в цій частині. Прибиріть не будьте посмиховиськом.
Відповідь: Доброго дня! По суті Ваших зауважень надаємо роз’яснення: Відповідно до наказу Мінекономіки від 15.04.2020 № 708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі», визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293. Частиною 15 статті 29 Закону встановлено, що за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно з цим Законом. Відповідно до частини 6 статті 33 Закону Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Згідно зі статтею 843 Цивільного кодексу України у договорі підряду визначається ціна роботи або способи її визначення. Відповідно до статті 844 Цивільного кодексу України ціна у договорі підряду може бути визначена у кошторисі. Якщо робота виконується відповідно до кошторису, складеного підрядником, кошторис набирає чинності та стає частиною договору підряду з моменту підтвердження його замовником. При цьому пунктом 6.2.4. ДСТУ визначено, що ціна пропозиції переможця торгів є договірною ціною на об’єкт будівництва, яка формується генпідрядником із залученням субпідрядних організацій, погоджується із замовником. Разом з тим, пунктом 3.15 ДСТУ визначено, що договірна ціна – кошторис, яким визначається вартість робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі підряду. Таким чином, оскільки ціна тендерної пропозиції учасника може зменшуватись за результатами електронного аукціону, що призводитиме до необхідності перерахунку учасником кошторису та ураховуючи при цьому, що згідно частини 4 статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятись від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у випадку закупівлі робіт договірна ціна (кошторис) може погоджуватись сторонами саме під час укладання договору про закупівлю з дотриманням вимог Закону та Цивільного кодексу України. Виходячи зі змісту частини 7 статті 33 Закону, у разі відмови переможця процедури закупівлі/ від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації, неукладення договору про закупівлю з вини учасника або ненадання замовнику підписаного договору у строк, визначений цим Законом, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника, визначає переможця процедури закупівлі серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув.
Дата відповіді: 30.09.2021 16:52
Відповідь надана

Питання ліцензування господарської діяльності в Україні

Номер: a11cfae1cd3c4f18906bd266304014c3
Дата опублікування: 28.09.2021 09:52
Опис: Питання ліцензування господарської діяльності в Україні регулює Закон України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015 № 222-VIII (далі — Закон № 222-VIII), який визначає виключний перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню. Ліцензія — право суб’єкта господарювання на провадження виду господарської діяльності або частини виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню (пункт 5 частини 1 статті 1 Закону № 222-VIII). Суб’єкт господарювання може здійснювати види господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню, з дня внесення відомостей до ліцензійного реєстру щодо рішення органу ліцензування про видачу йому ліцензії (частина 3 статті 2 Закону № 222-VIII). Ліцензійні реєстри є у відкритому доступі. Перевірити інформацію про наявність ліцензії в учасника процедури закупівлі замовники можуть у відповідних реєстрах, виходячи зі специфіки закупівель. при цьому будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, — з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності». Аналогічна ситуація з дозволами. Вимагаємо виправити дані НЕПРАВОМІРНІ вимоги з документації.
Відповідь: Відповідно частині 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Отже, замовник може на свій розсуд вимагати документи, які б не дискримінували учасників, але які замовник відповідно до законодавства вважає за необхідне вимагати від учасників у складі тендерної пропозиції. Замовником вимагаються копії ліцензії та дозвільних документів з метою підтвердження їх наявності в Учасника у разі якщо дана інформація про видачу/ продовження терміну дії не оновлена та/або відсутня в єдиних державних реєстрах. Згідно частини 2 пункту 2 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» Переможець процедури закупівлі/спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Одночасно повідомляємо, тендерною документацією передбачено якщо будь-який з документів не може бути наданий з причин його втрати чинності або зміни форми, назви і т.д, учасник надає інший рівнозначний документ та письмове пояснення в якому зазначає законодавчі підстави ненадання документу.
Дата відповіді: 30.09.2021 17:12
Відповідь надана

Техзадание

Номер: 3bc6780a148647c8ab44e66c61fdcdfa
Дата опублікування: 28.09.2021 09:44
Опис: Какая категория? СС1, СС2, СС3?
Відповідь: Об’єкт відноситься до класу наслідків – СС2.
Дата відповіді: 30.09.2021 16:48