-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Комплекти засобів навчання та обладнання (крім комп'ютерного) для навчальних кабінетів початкової школи Чорноострівської селищної ради
Категорія замовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати):Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається.
Завершена
160 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 800.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 800.00 UAH
Період уточнення:
22.09.2021 11:10 - 28.09.2021 00:00
Відповідь надана
документи
Номер:
9658a4379de4416ea9aa600d109a5d08
Дата опублікування:
23.09.2021 08:38
Опис:
Відповідно до ПОРЯДОКУ надання грифів навчальній літературі та навчальним програмам,
4. Гриф надається такій навчальній літературі:
1) електронним підручникам - електронним навчальним виданням із систематизованим викладом навчального матеріалу, що відповідає освітній програмі, містить цифрові об’єкти різних форматів та забезпечує інтерактивну взаємодію;
2) електронним навчальним посібникам - електронним навчальним виданням, що доповнюють або частково замінюють підручники, містять практичні завдання та/або вправи із певного навчального предмета (інтегрованого курсу) (далі - навчального предмета);
3) навчальним посібникам - навчальним виданням, що доповнюють або частково замінюють підручники, містять практичні завдання та/або вправи із певного навчального предмета, професійно-практичної підготовки, атласам та картам навчальним. До навчальних посібників також належать посібники серії «Шкільна бібліотека»;
4) навчально-методичним посібникам - друкованим навчальним виданням, що містять матеріали з методик викладання, виховання, напрямів психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг (допомоги);
5) підручникам - друкованим навчальним виданням із систематизованим викладом навчального матеріалу, що відповідають модельним навчальним програмам у сфері повної загальної середньої освіти, освітнім програмам з професійно-практичної підготовки. До підручників також належить Буквар.
5. Гриф надається таким навчальним програмам:
1) модельним навчальним програмам у сфері повної загальної середньої освіти - навчальним виданням, що визначають орієнтовну послідовність досягнення очікуваних результатів навчання учнів, зміст навчального предмета та види навчальної діяльності учнів;
2) програмам з психолого-педагогічної та корекційно-розвиткової роботи - навчальним виданням, що визначають напрями психолого-педагогічної та корекційно-розвиткової роботи, їх відповідне змістове наповнення з урахуванням особливостей психофізичного розвитку дітей з особливими освітніми потребами;
3) програмам у сфері дошкільної освіти - навчальним виданням, що визначають єдиний комплекс (один чи декілька) освітніх компонентів, спланованих і організованих для набуття вихованцями компетентностей, визначених Базовим компонентом дошкільної освіти.
Скажіть, чим з вище переліченого є "Комплект навчально- наочних засобів для навчання грамоти/письма (на магнітах)" та "Набір таблиць (для мов, що вчаються) на магнітах"?
Відповідь:
Доброго дня. Замовник при проведенні процедури закупівлі керується нормативно-правовими актами діючого законодавства у сфері публічних закупівель та Міністерства освіти і науки України. Закон «Про публічні закупівлі» від (далі-Закон) не регламентує, які саме документи, щодо безпеки та якості обладнання, та їх зміст повинен або може вимагати Замовник у тендерній документації.
Відповідно до частини третьої ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація, може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Окрім того, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, як зазначено в листі Мінекономрозвитку від 07.02.2017р. № 3302-06/3812-06.
Згідно з ст. 21 Закону України «Про повну загальну середню освіту» заклад освіти створює безпечне освітнє середовище з метою забезпечення належних і безпечних умов навчання, виховання, розвитку учнів, а також формує у них гігієнічні навички та засади здорового способу життя.
У разі ненадання учасником у складі тендерної пропозиції документів, які зазначені у вимогах тендерної документації, Замовник має всі підстави та керуючись п.1, 2 частини частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» відхилити тендерну пропозицію як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Тлумачення поняття дискримінація наведено у Господарському кодексі України. Європейський суд з прав людини також дає визначення дискримінації: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об’єктивного і розумного виправдання», тобто, якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети».
В даному випадку Замовник переслідує «законну мету» придбання обладнання, яке буде безпечним у використанні учнями та вчителями, кращим в своїй ціновій категорії та несе відповідальність за безпечність, якість та відповідність педагогічним вимогам навчального обладнання та засобів навчання.
На підставі Закону України «Про публічні закупівлі», Замовником здійснено аналіз ринку та моніторинг законодавчої бази та наявних сертифікатів у відомих виробників які мають офіційні представництва на території України. Вимога щодо надання відповідних документів не є дискримінаційною, так як такі документи без проблем можна отримати в офіційних виробників або їх представників на території України і є які є дійсними на момент кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Більш того, якщо Ви звернете увагу, то гриф вимагається на програмне забезпечення для роботи з зазначеними методичними матеріалами
На підставі вищенаведеного зміни до тендерної документації вноситися не будуть.
Дата відповіді:
28.09.2021 11:18
Відповідь надана
документи
Номер:
7f9c934408a84d1c90ceb3a6baad657c
Дата опублікування:
23.09.2021 08:25
Опис:
Скажіть, будь ласка, чи буде відхилина пропозиція учасника, якщо у висновку ДСЕЕ на товар, що призначений для використання у навчальних закладах, в графі "сфера застосування" буде визначено - "за призначенням", а не "облаштування навчальних закладів"? Зазначте підстави такого відхилення.
Відповідь:
Доброго дня. Вичерпні вимоги стосовно підтвердження якості пропонованих товарів визначено в тендерній документації. Підстави для відхилення тендерної пропозиції визначені у статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Під час розгляду тендерних пропозицій Замовник буде керуватись положеннями чинного законодавства, принципами здійснення публічних закупівель, що закріплені у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та нормами статей 29,31 та 33 Закону України «Про публічні закупівлі»
Дата відповіді:
28.09.2021 11:18
Відповідь надана
документи
Номер:
64d430d98a4b49c2a81e02c854dac728
Дата опублікування:
23.09.2021 08:03
Опис:
Надайте, будь ласка, посилання на відповідний нормативно-правовий акт, який би визначав, що статус виробника підтверджується наданням Титульної сторінки ТУ ? Як встановити статус виробника, якщо він виготовляє продукцію згідно ДСТУ ?
Відповідь:
Доброго дня. Уважно розглянувши ваше звернення повідомляємо наступне.
Тендерна документація була складена у відповідності до вимог Закону. Так, технічні характеристики обладнання та засобів навчання (Додаток 2 до тендерної документації) визначалися відповідно до наказів Міністерства освіти і науки Частиною 1 ст. 54 Закону України «Про освіту», визначено, що педагогічні, науково-педагогічні та наукові працівники мають право на академічну свободу, включаючи свободу викладання, свободу від втручання в педагогічну, науково-педагогічну та наукову діяльність, вільний вибір форм, методів і засобів навчання, що відповідають освітній програмі.
Надання відповідних документів ніяким чином не дискримінує потенційних Учасників. На підставі ч. 4 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовником здійснено аналіз ринку та моніторинг законодавчої бази та наявних сертифікатів у відомих виробників які мають офіційні представництва на території України. Вимога щодо надання відповідних документів не є дискримінаційною, так як такі документи без проблем можна отримати в офіційних виробників або їх представників на території України.
Статтею 23 Закону визначено, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог; у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасником. У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та інше. До кожного посилання повинен додаватися вираз «або еквівалент». Крім того, варто зазначити, що Разом з тим, в тендерній документації на закупівлю міститься вираз «У разі якщо у тендерній документації міститься посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника- читати "або еквівалент".
Дата відповіді:
28.09.2021 11:17