• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Розроблення проекту землеустрою щодо встановлення (зміни) меж населеного пункту села Гречані Поди Гречаноподівської сільської ради Широківського району Дніпропетровської області (код ДК 021:2015-71340000-3 - комплексні інженерні послуги)

Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською або російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документу на українській мові. Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською або російською мовами. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному або російськомовному тексту. У складі тендерної пропозиції надається лист-згода з умовами щодо мови підготовки та подання тендерних пропозицій.

Торги не відбулися

380 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 800.00 UAH
Період уточнення: 22.09.2021 10:22 - 28.09.2021 00:00
Відповідь надана

Дискримінаційні умови

Номер: 0c4313f3237f4948b61c5001e6bf83ca
Дата опублікування: 27.09.2021 14:06
Опис: Шановний замовнику, просимо усунути дискрамінаційні умови тендерної документації, а саме п. 5.3.1. передбачено, що для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів у складі тендерної пропозиції обов’язково повинні бути надані висновки державної експертизи землевпорядної документації, що суперечить діючому законодавству України, оскільки Закон України «Про державну експертизу землевпорядної документації» втратив чинність від 27.05.2021 року на підставі Закону № 1423-IX від 28.04.2021.
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за Ваше звернення. У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне: відповідно до частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Замовником встановлено кваліфікаційний критерій наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), та для підтвердження відповідності йому, від учасників процедури серед інших документів вимагаються висновки державної експертизи землевпорядної документації до договору(договорів), копія(ї) якого(их) надана(і) в складі пропозиції. Аналогічним договором в розумінні тендерної документації є договір аналогічний предмету закупівлі до складу якого включені всі види робіт визначені технічним завданням цієї тендерної документації Згідно статті 9 Закону України «Про державну експертизу землевпорядної документації» обов’язковій державній експертизі підлягають проекти землеустрою щодо встановлення (зміни) меж адміністративно-територіальних одиниць. Предметом оголошеної закупівлі є «Розроблення проекту землеустрою щодо встановлення (зміни) меж населеного пункту села Гречані Поди Гречаноподівської сільської ради Широківського району Дніпропетровської області (код ДК 021:2015-71340000-3 - комплексні інженерні послуги)». Відповідно, розроблена в результаті укладення аналогічного договору проектна документація обов’язково підлягала державній експертизі, в результаті якої відповідно до статті 35 Закону України «Про державну експертизу землевпорядної документації» видавався відповідний висновок державної експертизи. Відповідно до статті 4 Закону України «Про державну експертизу землевпорядної документації» одним із основних завдань державної експертизи є перевірка відповідності об’єктів державної експертизи вимогам законодавства, встановленим нормам і правилам. Тобто, отримання висновку державної експертизи є гарантією дотримання вимог законодавства, встановленим нормам і правилам при розробці потенційних учасників проектів землеустрою щодо встановлення (зміни) меж населеного пункту. Так, 27.05.2021 року набрав чинності Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення системи управління та дерегуляції у сфері земельних відносин», яким Закон України «Про державну експертизу землевпорядної документації» було визнано таким, що втратив чинність, а державну експертизу землевпорядної документації було відмінено. Однак, враховуючи те, що державна експертиза була відмінена лише 4 місяці тому, а тому всі проекти землеустрою щодо встановлення (зміни) меж адміністративно-територіальних одиниць зареєстровані до цього моменту підлягали державній експертизі, надання висновку державної експертизи у складі тендерної пропозиції не є дискримінаційною умовою, а є додатковою гарантією якісного виконання аналогічного договору потенційними учасниками та у відповідності до чинного законодавства. На додаток, у вимозі чітко не зазначено, яким чином дана вимога обмежує участь у даній закупівлі потенційних учасників, а тому Замовник не вважає за необхідність вносити зміни до тендерної документації в даній частині. Враховуючи вищезазначене, дана вимога є необхідною умовою та гарантією для належного підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію стосовно наявності досвіду виконання аналогічних договорів, що виключає їх дискримінаційній характер та підстави для внесення змін до тендерної документації.
Дата відповіді: 29.09.2021 14:11