-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з влаштування натяжної стелі в каб. 406, каб. 407 корпусу теоретичних знань за адресою: вул.Бастіонна,9
Торги відмінено
71 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 355.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 355.00 UAH
Період уточнення:
21.09.2021 17:57 - 27.09.2021 00:00
Відповідь надана
Просимо усунути дискримінаційні вимоги
Номер:
9b37898152544a379c2018cc1440fe92
Дата опублікування:
24.09.2021 14:11
Опис:
1) Шановний замовнику! В п.5 додатку 2 оголошення «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» замовником вимагається надання одночасно сертифікату якості, сертифікату відповідності (якщо предмет закупівлі підлягає сертифікації), посвідчення/паспорт якості, висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, тощо. Замовником не зазначено, що можна надати або сертифікат якості, та/або посвідчення/паспорт якості, та/або сертифікат відповідності тощо. Всі документи перераховані через кому, тож надання всіх документів для учасника є обов’язковим. У деяких постачальників може надаватись документ, що підтверджує якість товару, що називається «паспорт якості», у деяких «сертифікат якості», які по суті підтверджують одне і те саме – якість товару. Але якщо Учасник надає лише сертифікат якості, то його замовник може відхилити у зв’язку з ненаданням посвідчення/паспорту якості. Також Замовник зазначає необхідність надання сертифікату відповідності (якщо предмет закупівлі підлягає сертифікації). Зазначаємо, що всі товари, що визначені в «Технічних вимогах» замовником, які необхідні для влаштування стелі – не підлягають обов’язковій сертифікації. Тож отримання сертифікату відповідності згідно з чинним законодавством не є обов’язковим, і учасник може надати лист із відповідного державного органу стандартизації. Замовник такої можливості не передбачає і ненадання сертифікату відповідності є причиною для відхилення. Також зазначаємо, що виробники товарів неукраїнського походження можуть не видавати сертифікати/паспорти якості, оскільки це не є обов’язковим в країні виробника. Але такий товар при ввезенні на території України отримує сертифікат відповідності, висновок СЕС тощо – тобто проходить перевірку на відповідність державним стандартам та нормам України. Якщо сертифікат відповідності, висновок СЕС тощо на товар є, то якість та відповідність такого товару в Україні підтверджена. Тобто Замовник вимагає використання товарів виробництва країн, де надається саме посвідчення/паспорт якості, що обмежує коло учасників, які використовують інші матеріали, якість яких підтверджена сертифікатом відповідності, висновком СЕС тощо, але у яких може бути відсутній документ «посвідчення/паспорт якості». Тож вважаємо зазначені вище вимоги дискримінаційними та такими що суперечать вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі» та просимо Замовника їх усунути згідно з частиною 4 статті 5 цього Закону та виключити дискримінаційні вимоги з оголошення та додатків до оголошення.
2) Також зазначаємо, що в додатку 1 «Технічні вимоги» замовником зазначена вимога «Товар, що поставляється повинен мати необхідні копії сертифікатів якості виробника, реєстраційне посвідчення та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, що підтверджує відповідність товару вимогам встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами». Перелік є вичерпним. У різних постачальників документ, що підтверджує якість – може називатись по-різному: сертифікат якості, паспорт якості тощо. Зазначивши необхідність надання саме сертифікати якості, замовник може не розглядати інші надані аналогічні за змістом, але різні за назвою документи та може відхилити такого учасника. Також зазначаємо, що згідно з законодавством країн-виробників товарів, що планується використати при влаштуванні натяжної стелі, сертифікати якості виробником може не видаватися. Але якість та відповідність таких товарів державним стандартам і нормам України може бути підтверджена сертифікатом відповідності, висновком СЕС тощо, який видає відповідний орган стандартизації України. Також Замовником вимагається надання реєстраційного посвідчення на товар. Реєстраційне посвідчення – це документ, який видається заявнику і є підставою для застосування товару в Україні. Тобто якщо Учасник має декларацію про відповідність, або сертифікат відповідності на товар тощо, що підтверджує відповідність товару вимогам встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами і дає право на його використання, але не має реєстраційного посвідчення (на товари, що зазначені в технічній частині отримання реєстраційного посвідчення не є обов’язковим), то він не відповідає вимогам, встановленим замовником і підлягає відхиленню? І взяти участь у закупівлі зможуть учасники, у яких є саме конкретні 3 документи, що визначив замовник: копії сертифікатів якості виробника, реєстраційне посвідчення та висновок СЕС. Тож вважаємо зазначені вище вимоги дискримінаційними та такими що суперечать вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі» та просимо Замовника їх усунути згідно з частиною 4 статті 5 цього Закону та виключити дискримінаційні вимоги з оголошення та додатків до оголошення. Дякуємо заздалегідь за надану відповідь.
Відповідь:
Доброго дня! Розглянувши Ваше запитання, ми внесли зміни до «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» шляхом виправлення , Замовником зазначено, що можна надати або сертифікат якості, та/або посвідчення/паспорт якості, та/або сертифікат відповідності тощо. Зазначаємо, що товари, які не підлягають обов’язковій сертифікації, на який є лист- роз"яснення ( у довільній формі)ненадання сертифікату відповідності не є причиною для відхилення Вашої пропозиції.У разі якщо учасник не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства не зобовя’занний складати, або надати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист- роз’яснення в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника й завірений печаткою( при наявності), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію\ії роз’яснення\нь державних органів Дякуємо за запитання.
Дата відповіді:
24.09.2021 16:59
Відповідь надана
Уточніть переріз кабелю
Номер:
7dbfd97a26bc4485b449ee7d226b9088
Дата опублікування:
24.09.2021 11:29
Опис:
Шановний замовнику, повідомляємо, що при влаштуванні світильників кабель перерізом 2х15 мм2 не використувується. Просимо уточнити необхідний переріз та зазначити конкретну марку кабелю, яку потрібно улаштувати. Дуякуємо
Відповідь:
Доброго дня! Повідомляємо, що при влаштуванні світильників використувується кабель перерізом 2х1,5 мм2 ПВС.
Дата відповіді:
24.09.2021 12:02
Відповідь надана
Щодо документів про відповідність вимогам
Номер:
3a9a204021604c55903d7d1ecc6dfc15
Дата опублікування:
23.09.2021 14:27
Опис:
Шановний замовнику! В додатку 1 «Технічні вимоги» замовником зазначено «Товар, що поставляється повинен мати необхідні копії сертифікатів якості виробника, реєстраційне посвідчення та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, або інший подібний документ, що підтверджує відповідність товару вимогам встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами». Вираз «або інший документ» відноситься тільки до висновку СЕС? Якщо до всіх вищеперерахованих документів, просимо додати вираз «або» перед кожним наступним, оскільки якщо перераховуються документи через кому, то це означає обов’язковість надання всіх зазначених документів. Дякуємо заздалегідь
Відповідь:
Доброго дня! Розглянувши Ваше запитання, ми внесли зміни до «Технічних вимог»шляхом виправлення та уточнень,( що до іншого подібного документу, що підтверджує відповідність товару вимогам ).
Дата відповіді:
23.09.2021 17:44
Відповідь надана
Уточніть порядок розрахунків
Номер:
90af8f34a63f484cb3f052e216753334
Дата опублікування:
23.09.2021 14:25
Опис:
Шановний замовнику! В додатку 1 «Технічні вимоги» Замовник зазначає: «Оплата за товар здійснюється в безготівковому вигляді після його фактичного постачання на склад з відстрочкою платежу». В п.6 оголошення також зазначено, що умови оплати – протягом 30 календарних днів після поставки товару. Ця вимога не передбачає виконання будь-яких послуг чи робіт з улаштування стелі. Тобто для оплати достатньою умовою буде поставка товару. В той же час в оголошенні в п 7.1.1 4.1. зазначено «Розрахунки за виконанні роботи будуть здійснюватись на підставі актів приймання виконаних робіт(послуг) по формі КБ-2в, довідок про вартість виконаних підрядних робіт, складеною за формою КБ 3». Просимо уточнити в оголошенні та договорі, протягом скількох днів буде відбуватись та на підставі чого - поставки товару чи виконання послуг. Також зазначаємо, що в Додатку 3 «ФОРМА ЦІНОВОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» замовником зазначено «Ми (___________________), надаємо свою пропозицію щодо участі у допороговій закупівлі». Згідно електронного оголошення замовник визначив процедуру як спрощену, а не допорогову, оскільки закуповуються послуги, вартість яких перевищує 50 тисяч гривень.
Відповідь:
Доброго дня! Розглянувши Ваше запитання, ми внесли зміни до оголошення та договору шляхом виправлення та уточнень, що до оплати та виконання будь-яких послуг чи робіт з улаштування стелі.
Дата відповіді:
23.09.2021 17:39
Відповідь надана
Просимо уточнити інформацію щодо пакування
Номер:
75d892f425aa4f7d9138f1374a2fc775
Дата опублікування:
23.09.2021 14:22
Опис:
Доброго дня! Шановний замовнику, просимо надати роз’яснення з наступного питання. В додатку 1 «Технічні вимоги» замовник зазначає наступну вимогу «При поставці повинна додержуватись цілісність оригінальної упаковки з необхідними реквізитами виробника». Інформуємо замовника, що плівка для влаштування натяжних стель виробником пакується в рулони від 100 м.пог. Кабельна продукція виробником пакується в оригінальну упаковку в бухти від 500 метрів. В Оголошенні до закупівлі зазначена кількість плівки 36 та 37 метрів. Тобто для влаштування стелі Підрядником буде відрізано 2 об’єми плівки 36 та 37 метрів з оригінальної упаковки та запаковано в транспортне пакування Підрядником. Також і кабельна продукція підрізається від бухти в необхідній кількості. Дюбелі, саморізи також Підрядником з заводської упаковки беруться у необхідній кількості для виконання робіт. Тож поставити товар в оригінальній упаковці неможливо з об’єктивних причин. Враховуючи вищенаведене, просимо змінити вимоги щодо оригінальної упаковки з необхідними реквізитами виробника.
Відповідь:
Доброго дня! Розглянувши Ваше запитання, ми внесли зміни до «Технічних вимог» шляхом зміни вимог щодо оригінальної упаковки з необхідними реквізитами виробника. Дякуємо за запитання.
Дата відповіді:
23.09.2021 17:33
Відповідь надана
Просимо уточнити деякі питання
Номер:
b2b076ad96f849168303dc538ddaf46a
Дата опублікування:
23.09.2021 13:39
Опис:
Доброго дня! Шановний замовнику, просимо уточнити деякі деталі по цій закупівлі, а саме:
1) Просимо уточнити назву: "Плівка SD Premium". Оскільки в аналогічних закупівлях цього ж замовника щодо надання послуги з влаштування натяжних стель (UA-2021-02-26-003366-a, UA-2021-05-24-004336-b) вимагалась плівка МSD Premium.
2) Просимо також уточнити деякі питання стосовно приміщення, де планується влаштувати натяжну стелю, а саме: розміри приміщення (довжина, ширина, висота), кількість кутів в приміщенні, наявність вентиляції у стелі, колір полотна (білий, кольоровий тощо), фактуру (матовий, глянцевий тощо). Також яка висота опускання від основної стелі, чи можливо отримати креслення з геометрією і розмірами приміщення?
3) Для улаштування профілю, закладних необхідно якимось чином їх закріпити, тобто використати саморізи, дюбелі тощо. Просимо уточнити вид, розміри та кількість кріплень, які повинні бути використані при монтажі (це обов’язково зазначається в кошторисі). Також зазначаємо, що для улаштування та експлуатації закладної під пожежний датчик повинно використовуватись кільце протекторне, яке влаштовується на плівку за допомогою клею, для того, щоб улаштувати світильники і щоб вони світили – необхідний П-подібний кронштейн, кабель певного перетину (сечения), кільця протекторні (за кількістю світильників). Також просимо зазначити, чи потрібна вставка декоративна чи ні? Просимо зазначити більш детальний перелік матеріалів, шо фактично повинні бути використані в додатку 1 «Технічні вимоги» та внести відповідні зміни. Дякуємо.
Відповідь:
Доброго дня! Розглянувши Ваше запитання, ми внесли зміни до «Технічних вимог»шляхом доповнення та уточнень.
У цій закупці вимагається "Плівка SD Premium".Дякуємо за запитання.
Дата відповіді:
23.09.2021 17:48