• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

СВІТЛОФОРИ ТА СУПУТНЄ ОБЛАДНАННЯ (для заміни існуючих в місті Чугуїв Харківської області за адресами: 1) на перехресті вул. Харківська та вул. Музейна; 2) біля НВК № 6 (навпроти будинку по вул. Харківська 29, мікрорайон Авіатор на трасі Київ-Харків-Довжанський); 3) біля ДНЗ № 1 (навпроти будинку по вул. Харківська № 1а, мікрорайон Авіатор на трасі Київ-Харків-Довжанський) Код ДК 021:2015 – 34990000-3 «Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання» (Код ДК 021:2015 – 34996000-5 «Регулювальне, запобіжне чи сигнальне обладнання» - дорожній контролер; код ДК 021:2015 – 34996100-6 «Світлофори» - світлофори)

Завершена

500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
Період уточнення: 21.09.2021 14:37 - 27.09.2021 00:00
Відповідь надана

Щодо закупівлі дорожніх контролерів

Номер: d3fce31b5e904705974be20a6d9e7225
Дата опублікування: 22.09.2021 18:26
Опис: Замовник оприлюднив вимоги до закупівлі дорожніх контролерів в сумісності з вимогами до дорожніх світлофорів. Таким чином Замовник очікує, що переможцем торгів буде один виробник. Але зважаючи на те, що вимоги до світлофорів носять дискримінаційний характер, який не дозволяє вести конкурентну боротьбу різних виробників (за наявності вимоги отримання дозволу від власника патентів – ТОВ «Атілос»), то більшість виробників дорожніх контролерів не зможуть прийняти участь в торгах як потенційні Учасники в закупівлі саме дорожніх контролерів. Тому пропоную закупівлю дорожніх контролерів і світлофорів провести окремими лотами.
Відповідь: Шановний запитувачу! 23.09.2021 року о 09:56 годині Замовником було внесено зміни до тендерної закупівлі, якими була виключена вимога щодо отримання дозволу від власника патентів. Тендерна документація не містить дискримінаційних положень і надає всім потенційним учасникам можливість приймати участь в тендерній процедурі на рівних умовах. Щодо проведення закупівлі окремими лотами по світлофорах і дорожніх контролерах, то з цього приводу повідомляю наступне: Відповідно до пункту 37 частини першої статті 1 Закону частина предмета закупівлі (лот) – визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Порядок визначення предмета закупівлі затверджено наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 № 454 (далі – Порядок). Згідно з пунктом 1 Розділу II “Визначення предмета закупівлі товарів і послуг” Порядку, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг (абзац четвертий пункту 1 розділу ІІ Порядку). Разом з тим зазначаємо, що у розумінні Закону обсяг та кількість є тотожними поняттями. Таким чином, за обсягом, номенклатурою та місцем замовник може визначити окремі частини (лоти) предмета закупівлі як товарів, так і послуг або робіт. Ураховуючи викладене, визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону та розділу IІ Порядку та є правом, а не обов’язком замовника. Дякую за поразуміння.
Дата відповіді: 23.09.2021 10:17
Відповідь надана

Щодо дозволу (ліцензії) на використання корисної моделі, наданий власником Патентів

Номер: 29fc202fe5c3484eaa42b38da03412c1
Дата опублікування: 22.09.2021 11:30
Опис: Система Прозоро передбачає, що Замовник повинен створювати такі умови для проведення закупівлі, які передбачають можливість конкуренції між учасниками торгів та відсутність проявів дискримінації для будь якого Учасника торгів. Власником патентів на корисну модель № 88453 та № 123170 є ТОВ «Атілос», яке завжди є активним учасником торгів, тому вказана вимога Замовника орієнтована на забезпечення перемоги саме цього учасника. Підтвердження для Учасників від власника (ТОВ «Атілос») або дозвіл (ліцензію) на використання корисної моделі має сенс тільки в разі неучасті ТОВ «Атілос» в даних торгах. Замовник повинен узгодити з ТОВ «Атілос» його неучасть в торгах і своєчасно повідомити про це Учасників. При відсутності такого повідомлення пропоную виключити дану вимогу з переліку або перекваліфікувати торги з відкритих на такі, що проводяться за переговорною процедурою.
Відповідь: Шановний запитувачу! Щодо вимоги для підтвердження відповідності запропонованої продукції у складі своїх тендерних пропозицій, яка викладена в частині першій Додатку 4 (щодо світлофорів) наступним чином: "8) Зважаючи на те, що формула роботи моделей світлофорів, що зазначені у пункті 1.1 специфікації захищена правом інтелектуальної власності, що підтверджено Патентами на корисну модель № 88453 та № 123170, у разі повторення вказаної в цих Патентах формули роботи світлофорів у запропонованих учасниками світлофорів, надати копії Патентів для підтвердження їх власника або дозвіл (ліцензію) на використання корисної моделі, наданий власником Патентів.", повідомляю наступне - дана вимога дійсно може вважатись, як дискримінаційна тому Замовник прийшов до висновку про виключення її з тендерної документації. Дякую за порозуміння.
Дата відповіді: 22.09.2021 18:43
Відповідь надана

Щодо погодження технічних умов з Департаментом Державтоінспекції МВС України

Номер: 10fa1343b42a49dc94c54c06d4bf75cb
Дата опублікування: 22.09.2021 11:28
Опис: Фактично технічні умови виробника до певного часу погоджувалися Центром безпеки дорожнього руху та автоматизованих систем при МВС України, який було ліквідовано. Проте на даний час в структурі МВС України відсутній технічний підрозділ, який узгоджує такі технічні умови. Потенційний Учасник готовий надати лист підтвердження від МВС України. Тому для технічних умов, створених в останні роки, не може бути виконана дана вимога Замовника. Пропоную виключити вимогу про вказане погодження для забезпечення можливості проведення конкурентних торгів при відсутності дискримінації будь якого Учасника.
Відповідь: Шановний запитувачу! Щодо погодження технічних умов з Департаментом Державтоінспекції МВС України, то слід зазначити наступне: У відповідності до пункту 1.2 ДСТУ 4092-2002 - вимоги цього стандарту є обов'язковими. Пунктом 5.1.1 ДСТУ 4092-2002 передбачено, що "Світлофори треба виготовляти відповідно до цього стандарту та технічних умов виробника на конкретні вироби, погоджених з Департаментом Державтоінспекції МВС України". Замовник не наділений повноваженнями по корегуванню чи внесенню змін в державні стандарти України. Водночас пунктом 1.6. тендерної документації передбачено: Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. То ж для виконання даної вимоги потенційний учасник може надати аргументоване пояснення з листом-підтвердженням від МВС про відсутність в його складі відповідного підрозділу. Дякую за поразуміння.
Дата відповіді: 22.09.2021 17:48
Відповідь надана

Щодо компенсації світлового потоку

Номер: 1d519150a85c45acb5f7af1657892c47
Дата опублікування: 22.09.2021 11:26
Опис: Щодо компенсації світлового потоку Замовник, можливо, мав на увазі, що вихід з ладу 20 % світлодіодів не повинен призводити до зниження яскравості світіння модулю нижче вимог ДСТУ 4092-2002. Можливість адекватної компенсації світлового потоку іншими світло діодами передбачає наявність системи вимірювання цього сили потоку та введення необхідної корекції в системі живлення ланцюгів світлодіодів, що значно підвищує ціну світлофорів. Всі інші системи компенсації, які вимірюють тільки струм ланцюгів світлодіодів, можуть як поліпшувати яскравість, так і погіршувати її, бо світлодіоди можуть виходити з ладу як обірвавши ланцюг між його контактами, так і при короткому замиканні. Тому виробники світлофорів повинні передбачати запас по яскравості світлофорів, передбачивши можливість виходу з ладу деякої кількості світлодіодів. Тому пропоную змінити формулювання вимоги на таку «Вихід з ладу 20 % світлодіодів не повинен призводити до зниження яскравості світіння модулю нижче вимог ДСТУ 4092-2002.»
Відповідь: Шановний запитувачу! Щодо компенсації світлового потоку, то Замовник мав на увазі, що світлодіоди мають бути вміщені (змонтовані) таким чином, щоб вихід з ладу до 20% світлодіодів не призводив до зниження осьової сили світла нижче вимоги ДСТУ-4092-2002. З метою уникнення непорозумінь Замовником буде внесено уточнення в тендерну документацію. Дякую за поразуміння.
Дата відповіді: 22.09.2021 17:13