• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Офісне устаткування та приладдя різне)

1. Найменування замовника: Таїровська селищна рада Одеського району Одеської області. 2. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої ст.2 Закону (п.1 ч.4 ст.2 Закону). 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 05582159. 4. Місцезнаходження замовника: 65496, Одеська обл., Овідіопольський р-н, селище міського типу Таїрове, вул. 40-річчя Перемоги, 27. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Унтілова Олександра Євгенівна, головний спеціаліст - виконуючий обов’язки начальника відділу закупівель та договірної роботи, головний спеціаліст відділу закупівель та договірної роботи, секретар тендерного комітету Таїровської селищної ради Одеського району Одеської області; 65496, Одеська обл., Овідіопольський р-н, селище міського типу Таїрове, вул. 40-річчя Перемоги, 27, тел. +380487930409, e-mail: tairove.rada@gmail.com. 6. Вид предмета закупівлі: товари. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: Офісне устаткування та приладдя різне. 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). 9. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне. 10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: Офісне устаткування та приладдя різне – 69 найменувань. 11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65496, Одеська обл., Овідіопольський р-н, селище міського типу Таїрове, вул. 40-річчя Перемоги, 27. 12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2021 року. 13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації, на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. 14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 190 000,00 грн. (сто дев’яносто тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ. 15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено. 16. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 900,00 грн. (одна тисяча дев’ятсот грн. 00 коп.) – 1% від загальної очікуваної вартості. 18. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). 19. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні. 20. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «07» жовтня 2021 року. 21. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 22. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 23. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається. 24. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). 25. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». 26. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». 27. Примітки: Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "Тендерна документація" та «Додатків до тендерної документації», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» надається учасником у складі тендерної пропозиції згідно умов тендерної документації; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію - 100%).

Завершена

190 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 900.00 UAH
Період уточнення: 21.09.2021 10:25 - 27.09.2021 00:00
Відповідь надана

Публікація тендерної документації

Номер: f697887135be41c4a5dca0cc9f255568
Дата опублікування: 24.09.2021 22:01
Опис: ТАЇРОВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ сборище жуликов и воров ?? В чем сложность публиковать тендерную как все Заказчики в формате Microsoft Word (.docx) ? Своим карманным подрядчикам отправляете на почту в нужном формате ??
Відповідь: Шановний учаснику закупівлі! Відповідно до вимог частини першої статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Звертаємо Вашу увагу, що за змістом Вашого повідомлення відсутнє звернення до замовника торгів з приводу надання роз’яснень щодо змісту тендерної документації та/або вимога щодо усунення порушення під час проведення тендеру та взагалі відсутнє змістовне формулювання мети самого звернення до замовника. Положеннями частини першої ст. 5 Закону імперативно встановлено основні принципи здійснення закупівель, зокрема: закупівлі здійснюються за такими принципами:  добросовісна конкуренція серед учасників;  максимальна економія та ефективність;  відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;  недискримінація учасників;  об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;  запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до вимог статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю: оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, тендерну документацію та проект договору про закупівлю - не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині третій цієї статті. Крім того, згідно положень частини п'ятої статті 10 Закону доступ до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, є безоплатним та вільним. Інформація про закупівлю, визначена цим Законом, розміщується в електронній системі закупівель безоплатно через авторизовані електронні майданчики. (тендерну документацію завантажено у повному обсязі, яка має якісне, повне, чітке зображення, доступна до безоплатного перегляду та ознайомлення). Повідомляємо, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі та є доступними до виконання у повному обсязі. Враховуючи викладене, Замовник повідомляє, що під час проведення процедури закупівлі Замовник керується в першу чергу положеннями ст. 5 Закону, у тому числі під час встановлення умов тендерної документації відповідно до положень ст. 22 Закону.
Дата відповіді: 28.09.2021 13:58
Відповідь надана

Запитання

Номер: 4951703d029d4677ac3986a6ccdc91c2
Дата опублікування: 21.09.2021 15:34
Опис: Шановний замовник, просимо надати вичерпну відповідь та внести зміни 1.Кількість рекомендаційних листів ? 2.Скоригувати форму тендерної пропозиції в частині нумерації відповідних пунктів (з пункту 3 одразу зазначено 5). 3.Надати перелік документів, які вимагаються замовником за абз 1 ч 3 ст 22 Закону із зазначенням норми права, якою вимагається наявність відповідного документа. 4.Привести у відповідність п 3 розділу 6 до п 1 розділу ТД 5.Обгрунтувати законодавчо потребу у наданні гарантійного листа щодо поставки товару без передплати (умова про 100% післяоплату зазначено в оголошенні та у проекті договору як істотна умова, додатково – учасник гарантує дотримання істотних умов за формою тендерної пропозиції). Таким чином вказана вимога є продубльованою (повторною за іншими пунктами) , що виключає потребу у наданні відповідних гарантій у формі довідки. Вимога у наданні інформації у певній формі,зокрема довідки про гарантію поставки товару на умовах відтермінування/ без попередньої оплати підлягає додатковому законодавчому обґрунтуванню. 6.Надати роз’яснення щодо підстав та повноважень Замовника відносно розширеного тлумачення ст 31 Закону , про що зазначено на стор 14 ТД, а саме Замовником самостійно розширено підстави для відхилення пропозиції за ст 31 шляхом включення до таких підстав ненадання будь-якого документа, вказаного замовником у ТД. Коло документів, ненадання яких тягне за собою наслідки у вигляді відхилення пропозиції за ст 31 обмежене ст 16,17 Закону та ч3 ст22 відносно документів, передбачених законом. Інше тлумачення закону та безпідставність вимог документів, що жодним чином не впливають на кваліфікацію учасника та надання яких не пов’язане із специфікою предмета закупівлі, чи безпідставна вимога про надання інформації у певній формі, є порушенням приницпів, встановлених ст 5 Закону. 7. Надати роз’яснення умов ТД, викладених на стор 15 в частині регламентації висвітлених замовником питань – тендерною документацією, а не висвітлених питань – нормами чинного законодавства. Замовник не має прав відходити від норм діючого законодавства на всіх етапах процедури закупівлі, у тому числі шляхом висвітлення «по-своєму» у тендерній документації питань та наслідків їх вирішення. 8. Надати роз’яснення щодо вимоги надання у складі тендерної пропозиції довідки учасника про про особу, уповноважену на підписання договору про закупівлю з посиланням на пункти Статуту та зазначенням об’єму повноважень, тоді як законом встановлено обов’язок надання документів на підписанта для переможця торгів. Відповідно, просимо надати законодавче обгрунтування вимоги щодо надання довідки про несудимість на підписанта –учасника торгів, тоді як вказана вимога встановлена Законом виключно для переможця процедури закупівлі.
Відповідь: Шановний учаснику! Перш за все звертаємо Вашу увагу, що під час складання тендерної документації Замовник керується вимогами статті 22 Закону, зокрема: тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав. У тендерній документації зазначаються такі відомості: 1) інструкція з підготовки тендерних пропозицій; 2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 цього Закону; 3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону; 4) інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби); 5) кількість товару та місце його поставки; 6) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги; 7) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; 8) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов; 9) опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота). Замовник може передбачити можливість укладення одного договору про закупівлю з одним і тим самим учасником у разі визначення його переможцем за кількома лотами; 10) перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію. У разі застосування критерію оцінки вартість життєвого циклу, методика оцінки тендерних пропозицій повинна містити опис усіх складових вартісних елементів та перелік документів і інформації, які повинні надати учасники для підтвердження вартості складових елементів життєвого циклу. Замовник у разі необхідності дисконтування витрат життєвого циклу майбутніх періодів може використовувати поточну облікову ставку Національного банку України. Вартість життєвого циклу може рахуватися як сума всіх витрат життєвого циклу або сума всіх витрат життєвого циклу, поділена на розрахункову одиницю експлуатації предмета закупівлі; 11) строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій; 12) валюта, у якій повинна бути зазначена ціна тендерної пропозиції; 13) мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції; 14) кінцевий строк подання тендерних пропозицій; 15) розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати); 16) розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає таке забезпечення надати); 17) прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками; 18) вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг; 19) опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Відповідно до положень частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Звертаємо Вашу увагу, що зміст тендерної документації на закупівлю товару: ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Офісне устаткування та приладдя різне) відповідає вимогам статті 22 Закону у повному обсязі. Користуючись своїм правом згідно положень частини третьої статті 22 Закону замовником торгів було включено додаткову інформацію та вимоги, що передбачені законодавством. Повідомляємо, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі та є доступними до виконання у повному обсязі. Замовник повідомляє, що під час проведення процедури закупівлі Замовник керується в першу чергу положеннями ст. 5 Закону, у тому числі під час встановлення умов тендерної документації відповідно до положень ст. 22 Закону. Враховуючи вищезазначене, ТАЇРОВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ повідомляє про відсутність підстав для задоволення вимог, викладених у Вашому зверненні, оскільки за його змістом не підтверджено та не аргументовано неможливість виконання учасниками зазначених умов тендерної документації, що створює порушення прав учасників процедури закупівлі.
Дата відповіді: 24.09.2021 12:12