-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний ремонт будівлі для облаштування денного центру соціально - психологічної допомоги особам, які постраждали від домашнього насильства за адресою: м. Боярка, вул. Дежньова,62
Завершена
2 851 898.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 259.49 UAH
мін. крок: 0.5% або 14 259.49 UAH
Період уточнення:
21.09.2021 10:04 - 27.09.2021 00:00
Відповідь надана
Закупівля
Номер:
f6a0b894cea746c2a62f6137030b714f
Дата опублікування:
21.09.2021 13:36
Опис:
Прошу Замовника внести пояснення :
1. 06.08.21р.Замовником була опублікована Закупівля UA-2021-08-06-010751-a (аналогічна даній )
25.08.21р. проведений аукціон та визнаний переможець Закупівлі; 08.09.21р. опубліковано підписаний договір з переможцем на суму 3 192 387,53 грн.
Запитання - Чому Замовник не анулюючи договір та закупівлю, призначає нову Закупівлю на ті самі роботи, на тій саме об’єкт ,за тій саме адресою, с різницію в вартості закупівлі?(Технічні завдання ідентичні)
2.Згідно з Законом України "Про публічні закупівлі" ст.25 п.1 розмір тендерного забезпечення не може перевищувати 0,5% вартості робіт. Якщо це мотивується послугами (п.21 розділ 1 Закону), то визначення виду робіт (техзавдання) не відповідає віднесенню іх до поточного ремонту (Лист роз’яснення наданий Державним комітетом України з будівництва та архітектури - Щодо віднесення ремонтно-будівельних робіт до капітального та поточного ремонтів)
Відповідь:
Пояснення:
1. 06.08.2021 р. КУ ЦНСП Боярської міської ради була опублікована Закупівля UA-2021-08-06-010751-a про проведення поточного ремонту будівлі для облаштування денного центру соціально - психологічної допомоги особам, які постраждали від домашнього насильства за адресою: м. Боярка, вул. Дежньова,62. 25.08.2021 проведений аукціон, де було визначено переможця, з яким 08.09.2021 було підписано договір на суму 3 192 387,53 грн. Разом з тим 16 вересня 2021 р. сторони підписали додаткову угоду до Договору про розірвання договору. На сторінці закупівлі було зроблено відповідні дії, а саме: закрито виконання договору з сумою 0,00 грн. та вказано причину розірвання договору: "Відповідно до статті 652 Цивільного кодексу України п 1: у разі істотної зміни обставин, якими сторони керувалися при укладенні договору, договір може бути змінений або розірваний за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або не випливає із суті зобов'язання, а саме; зменшення вартості закупівлі. У зв’язку з цим сторони дійшли згоди про розірвання Договору про закупівлю послуг за державні (бюджетні) кошти за №6 від 08 вересня 2021 року шляхом підписання додаткової угоди від 16.09.2021 р.".
Законодавство не забороняє оголошувати повторну закупівлю на той самий предмет закупівлі, що і було зроблено КУ ЦНСП Боярської міської ради 21.09.2021 р.
2. Відповідно до Розділу 1 пункту 21 Закону України №922-VIII "Про публічні закупівлі" - "послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), лізинг, а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт, поточний ремонт з розробленням проектної документації".
Відповідно до статті 25 вищевказаного закону "Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю робіт та 3 відсотків у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.".
В тендерній документації КУ "Центр надання соціальних послуг" Боярської міської ради в пункті 2 розділу ІІІ вказано, що розмір забезпечення тендерної пропозиції становить 1%.
3. У Листі Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства №4/3-102 від 26.01.2005 р. «Щодо Примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд» дається визначення, а саме: «Поточний ремонт - комплекс ремонтно-будівельних робіт, який передбачає систематичне та своєчасне підтримання експлуатаційних якостей та попередження передчасного зносу конструкцій і інженерного обладнання (підрозділ 1.2 вищезгаданого нормативного документу). Поточний ремонт повинен проводитись з періодичністю, яка забезпечує ефективну експлуатацію будівлі з моменту завершення її будівництва (капітального ремонту, реконструкції) до моменту
постановки на черговий капітальний ремонт або реконструкцію.
Якщо будівля в цілому не підлягає капітальному ремонту,
комплекс робіт поточного ремонту може враховувати окремі роботи,
які класифікуються як такі, що відносяться до капітального ремонту
(крім робіт, які передбачають заміну та модернізацію
конструктивних елементів будівлі).»
Також Листом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України №7/15-2747 від 11.03.2014 р. «Щодо визначення вартості поточного ремонту існуючих об'єктів будівництва» надається роз’яснення, а саме:
«Виходячи з положень зазначених законодавчих та нормативних документів поточний ремонт не відноситься до будівництва, тому на нього не поширюються законодавчі та нормативні документи, що діють у будівництві.
Вартість поточного ремонту має визначатися на підставі обгрунтованих трудових та матеріально-технічних ресурсів та їх вартості, обчисленої у поточному рівні цін.
В окремих обгрунтованих випадках центральний орган виконавчої влади, до сфери діяльності якого належать відповідні об'єкти, або замовник (розпорядник коштів) розпорядчим документом за відповідним обгрунтуванням може поширити дію окремих положень ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва" на поточний ремонт.
У разі прийняття рішення щодо поширення дії ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 на поточний ремонт у розпорядчому документі можуть бути зазначені відповідні особливості, зокрема щодо показників кошторисного прибутку, загальновиробничих та адміністративних витрат тощо. При цьому враховуючи, що роботи з поточного ремонту здійснюються в існуючих будівлях, при складанні інвесторської кошторисної документації на поточний ремонт кошти на титульні тимчасові будівлі і споруди та сезонні подорожчання, як правило, не враховуються. В окремих обгрунтованих випадках виходячи зі способу, умов виконання ремонтних робіт (господарський, підрядний) та структури організації - виконавця поточного ремонту показники для обчислення загальновиробничих та адміністративних витрат, а також прибутку можуть розраховуватись відповідно до ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 та ДСТУ-Н Б Д.1.1-5:2013 як для капітального ремонту. При цьому прибуток враховується при складанні кошторисної документації на поточний ремонт лише у випадку здійснення його підрядним способом.
Вартість поточного ремонту в окремих обгрунтованих випадках може визначатися на підставі відповідних ресурсних елементних кошторисних норм на ремонтно-будівельні роботи, за умов відповідності технології, складу робіт, що виконуються, та витрат ресурсів, врахованих зазначеними нормами.»
Дата відповіді:
24.09.2021 08:41