• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Робочий проект «Реконструкція пристроїв СЦБ для організації двостороннього автоблокування на дільниці Радивилів – Здолбунів непарна колія»

Робочий проект «Реконструкція пристроїв СЦБ для організації двостороннього автоблокування на дільниці Радивилів – Здолбунів непарна колія» код ДК 021:2015 – 71320000-7 послуги з інженерного проектування. В зв'язку із зростанням перевізного процесу на напрямку Львів – Красне Здолбунів виникла необхідність для організації двостороннього автоблокування на дільниці Радивилів – Здолбунів (непарна колія). Строк виконання робіт: визначаються календарним планом (додатком до договору), але не пізніше 60 календарних днів з моменту підписання сторонами договору. Особа Замовника уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками: - Харчук Олександр Петрович, м. Львів, вул. Гоголя, 1, тел. (032) 226-46-07, 226-50-61. Інформація про виконання проектних робіт "Реконструкція пристроїв СЦБ для організації двостороннього автоблокування на дільниці Радивилів – Здолбунів непарна колія" викладена в Додатку 2.

Завершена

299 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 995.00 UAH
Період уточнення: 14.08.2017 16:38 - 18.08.2017 16:00
Відповідь надана

Щодо підтвердження рівня кваліфікації співробітників

Номер: 08811c85dbf04bf28c241d80247b83f3
Дата опублікування: 18.08.2017 11:54
Опис: Згідно вимог документації на проведення торгів, а саме Додатку №1 п. 5.9. учасник повинен надати довідку в довільній формі про підтвердження наявності в учасника в достатній кількості персоналу відповідної кваліфікації, досвіду роботи, для виконання робіт по об’єкту (надати копії дипломів, посвідчень, протоколів перевірки знань). Просимо замінити вимогу щодо надання «копії дипломів, посвідчень, протоколів перевірки знань» на вимогу «надати копію кваліфікаційного сертифікату» оскільки рівень кваліфікації фахівців та право на виконання робіт з розробки проектної документації підтверджується кваліфікаційним сертифікатом відповідального виконавця окремих видів робіт пов’язаних із створенням об’єкта архітектури, а не вище зазначеними документами, та нормативними документами України не передбачена періодична перевірка знань у співробітників (проектувальників).
Відповідь: ЗМІНИ ВНЕСЕНО
Дата відповіді: 18.08.2017 12:49
Відповідь надана

технічні умови, термін виконання та вартість робіт

Номер: 855f44376d60465fb1219e1e7d8d8168
Дата опублікування: 16.08.2017 17:24
Опис: Уважно вивчивши технічні умови та завдання на проектування надаємо запитання щодо вихідних даних на проектування та умов закупівлі: - В завданні на проектування не вказана необхідність виконання тягових розрахунків для розставлення світлофорів в неправильному напрямку. - Не відображена необхідність зміни сигналізації вихідних світлофорів та знеособлення спеціалізованих головних колій на станціях у зв’язку з впровадженням одноколійного автоблокування по непарній колії. - Не визначено хоч би приблизний обсяг геодезичних робіт і як ми зрозуміли з усних роз’яснень, геодезичні вишукування потрібні тільки на станціях ( по трасі кабелю для додаткових світлофорів та маршрутних покажчиків). - Визначено що розділ «Оцінки впливів на навколишнє середовище» не вимагається, однак з досвіду проходження експертизи аналогічних проектів, експертні організації вимагають віднесення аналогічних проектів до класу наслідків СС2 де необхідно проводити експертизу за усіма напрямками і даний розділ є обов’язковим. - Маючи великий досвід в проектуванні аналогічних об’єктів, зазначаємо що запропонований терміни виконання робіт є нереальними враховуючи значну протяжність дільниці, наявність дев’яти станцій на них, необхідність виконання геодезичних робіт, тягових розрахунків, отримання та візуалізації діючих схем дільниці. - Запропонована очікувана вартість не відповідає реальним витратам на проектування і є значно нижче розрахункової за будь-яким методом, передбаченим ДСТУ Б Д.1.1-7:2013. Просимо уточнити технічні умови а також об’єктивно переглянути термін та вартість запропонованих робіт.
Відповідь: Доброго дня! На Ваше запитання повідомляємо наступне: - тягові розрахунки були виконанні при проектуванні пристроїв АБ даної дільниці; - геодезичні роботи, зміни сигналізації необхідно виконати.лише по ст. Озеряни та ст. Камяниця; - запропонована орієнтовна вартість робіт і терміни виконання робіт відповідають моніторингу ринку, який було зазделегідь проведено; За роз'ясненнями або додатковою інформацією прошу звертатися за тел: (032) 226-46-01 – Заступник начальника служби сигналізації і зв'язку регіональної філії "Львівська залізниця" Садловський Ігор Григорович (032) 226-46-07
Дата відповіді: 18.08.2017 11:42