-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 32360000-4 - Переговорне обладнання (Лот №1 – Ретранслятор цифровий стаціонарний) (Лот №2 – Ретранслятор цифровий мобільний) (Лот №3 – Автомобільна цифро-аналогова радіостанція) Лот №4 – Портативна цифро-аналогова радіостанція з гарнітурою) (Лот №5 – Активні тактичні навушники)
(Лот №1 – Ретранслятор цифровий стаціонарний) (Лот №2 – Ретранслятор цифровий мобільний) (Лот №3 – Автомобільна цифро-аналогова радіостанція) Лот №4 – Портативна цифро-аналогова радіостанція з гарнітурою) (Лот №5 – Активні тактичні навушники)
Торги відмінено
5 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 25 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 25 000.00 UAH
Період уточнення:
24.05.2017 18:15 - 18.09.2017 18:00
Відповідь надана
Тендерна документація
Номер:
27ae2f49c25e4ea09fbafb6a0be0911a
Дата опублікування:
14.06.2017 14:47
Опис:
В пункті 1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції розділу “III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” передбачено, що
Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлів (формат PDF) з:
- завіреної Виробником і Учасником копія Технічних умов (та зміни до них за наявності) на запропоновані засоби радіозв’язку. Технічні умови та зміни до них повинні бути чинними на момент подання пропозиції та мати державну реєстрацію (для вітчизняних виробників).
Просимо надати відповідь, стосовно наступного.
Учасник цієї процедури закупівлі не є вітчизняним виробником, товару (продукції) яка ним буде запропонована і він не має відповідних Технічних умов (та зміни до них за наявності) на запропоновані засоби радіозв’язку. Запропонований Товар є продукцією іноземного виробника.
Які завірені належним чином технічні умови такому учаснику цієї процедури закупівлі потрібно буде надати?
Чи достатньо в цьому випадку надання відповідної декларації відповідності на товар іноземного виробництва, який пропонується до закупівлі?
Відповідь:
Доброго дня!
Відповідно до вимог розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції вимога щодо надання завіреної Виробником і Учасником копія Технічних умов (та зміни до них за наявності) на запропоновані засоби радіозв’язку. Технічні умови та зміни до них повинні бути чинними на момент подання пропозиції та мати державну реєстрацію (для вітчизняних виробників).
Зазначена вимога стосується безпосередньо вітчизняних виробників, і не вимагається від учасників, які не є вітчизняними виробниками.
Учасники, які мають бажання участі у зазначеній процедурі закупівлі і не є вітчизняними виробниками продукції, повинні виконати вимоги Тендерної документації, які стосуються підтвердження відповідності на продукції іноземного виробництва відповідно до передбаченого Тендерною документацію порядку та спосіб.
Дата відповіді:
16.06.2017 17:42
Відповідь надана
Питання щодо визначення терміну
Номер:
4884648a8cda4bfaacb93d4dcca8ee5e
Дата опублікування:
06.06.2017 16:18
Опис:
Прошу Вас уточнити, що саме означає: "цифрового стандарту радіозв’язку DMR TIER-2 (для цифрового режиму)". Це стосується п.1 таблиць ТТХ по лоту №1, №2, №3, №4. Якщо є посилання на конкретний опис цього стандарту, наприклад в системі ETSI - прошу Вас його визначити в тендерній документації
Відповідь:
Доброго дня!
В тендерну документацію будуть внесені наступні зміни: «DMR TIER-2 буде викладено як ETSI TS 102 361-2».
Дата відповіді:
09.06.2017 17:04
Відповідь надана
Прошу внести зміни до ТТХ по лоту 4
Номер:
71d46b9382364062a9dbdc09a979b5b4
Дата опублікування:
06.06.2017 16:13
Опис:
Прошу Вас внести зміни до п.5 таблиці ТТХ, щоб параметр чутливості викладався не в мкВ, а в дБм (dBm). Тому що виробник, обладнання якого ми плануємо надати, визначає в своєї технічної документації чутливість в дБм (dBm). Якщо буде вимога надати в таблиці параметр в мкВ - Ви не зможете оцінити, згідно технічної документації Виробника, відповідність цього параметру.
Відповідь:
Доброго дня!
Для внесення значення чутливості обладнання, яке планує надати для внесення у таблицю відповідності Учасник має можливість перевести значення дБм (dBm) у мкВ використовуючи загальноприйняті таблиці переводу зазначених одиниць вимірювання. У цьому випадку пропонуємо Вам вказати значення чутливості у дБм (dBm) та мкВ одночасно.
Дата відповіді:
09.06.2017 17:03
Відповідь надана
Тендерна документація
Номер:
e3d3db418d2c473dad3d4fa8645cf90f
Дата опублікування:
29.05.2017 15:23
Опис:
Питання по тендеру UA-2017-05-24-001424-c
1. Додаток № 4, таблиця «Лот №1» Ретранслятор цифровий стаціонарний.
П. 1 таблиці «Відповідність ДСТУ 4184:2003» суперечить п. 11 цієї ж таблиці, потужність носійної передавача обмежена значенням 60 Вт (п. 5.2 таблиця 1 ДСТУ 4184:2003).
2. Додаток № 4, таблиця «Лот №2» Ретранслятор цифровий мобільний.
П. 1 таблиці «Відповідність ДСТУ 4184:2003» суперечить п. 11 цієї ж таблиці, потужність носійної передавача обмежена значенням 60 Вт (п. 5.2 таблиця 1 ДСТУ 4184:2003).
3. Додаток № 4, таблиця «Лот №3» Автомобільна цифро-аналогова радіостанція.
П. 2 таблиці містить посилання на ГОСТ 16019-2001, який в Україні не діє. Цей стандарт прийнятий Міждержавною Радою по стандартизації, метрології і сертифікації (протокол № 19 від 24.05.2001р). Протокол підписав представник Держстандарту України, але Україна не ввела в дію цей стандарт (Постанова КМУ від 09.12.2014р. № 695). В каталогах нормативної документації він відсутній.
4. Додаток № 4, таблиця «Лот №3» Портативна цифро-аналогова радіостанція без клавіатури та дисплею
П. 2 таблиці містить посилання на ГОСТ 16019-2001, який в Україні не діє. Цей стандарт прийнятий Міждержавною Радою по стандартизації, метрології і сертифікації (протокол № 19 від 24.05.2001р). Протокол підписав представник Держстандарту України, але Україна не ввела в дію цей стандарт (Постанова КМУ від 09.12.2014р. № 695). В каталогах нормативної документації він відсутній.
5. Посилання на пункт 3 статті 29 Закону України «Про радіочастотний ресурс України» (пп. 1 таблиць в лотах №№ 1-4) недоречне, тому що обладнання, що пропонується для закупівлі, немає відношення до «спеціального призначення». Це обладнання широкого вжитку.
6. Додаток № 4, таблиця Загальна характеристика.
Ця таблиця містить вимогу щодо поставки обладнання протягом 5-ти днів з дня укладення договору.
По-перше: ця вимога суперечить п. 10.3 «Проекту договору» та п. 4.4. «Тендерної документації».
По-друге: вимога щодо поставки обладнання протягом 5-ти днів прямо свідчить про те, що переможець тендеру вже визначений і він завчасно підготувався та завіз в Україну обладнання, яке пропонується для закупівлі.
Всім відомо, що цикл виготовлення та доставки в Україну подібного обладнання значно перевищує 5 днів, а тримати на складі в «замороженому стані» апаратуру вартістю 5 млн грн неможливо. Таким чином, це обладнання вже завчасно ввезене в Україну, що прямо вказує на корупційну складову в діях замовника тендеру - Головного управління Національної поліції у м. Києві.
Просимо надати конкретну відповідь по всім питанням.
Відповідь:
Доброго дня!
1. Вимога щодо можливості налаштування потужності передавача ретранслятора від 1 до 100 Вт не суперечить принципу класифікації типів радіозасобів в залежності від їх потужності, що зазначена у п. 5.2 таблиці 1 стандарту ДСТУ 4184:2003.
Стандарт ДСТУ 4184:2003 не вносить обмежень щодо потужності носійної передавача, а лише класифікує радіозасоби в залежності від їх потужності та стандартизує параметри радіообладнання з максимальною потужністю передавача до 60 Вт.
Для визначення відповідності параметрів радіообладнання з потужністю передавача вище 60 Вт пропонується керуватися стандартом ETSI EN 300 086.
Крім того, ретранслятори в майбутньому можуть бути використані для побудови багатоканальних базових станцій з використанням комбайнерів з певними втратами. Для компенсації цих втрат в передавальному тракті і потрібна можливість налаштування в ретрансляторах високої потужності передавача.
Внести зміни в тендерну документацію:
«Відповідність стандартам ДСТУ 4184:2003 «Радіостанції з кутовою модуляцією суходільної рухомої служби», ETSI EN 300 086 та вимогам пункту 1 статті 25 й пункту 3 статті 29 Закону України «Про радіочастотний ресурс України» (для аналогового режиму) і цифрового стандарту радіозв’язку DMR TIER-2 (для цифрового режиму)»
2. Вимога щодо можливості налаштування потужності передавача ретранслятора від 1 до 100 Вт не суперечить принципу класифікації типів радіозасобів в залежності від їх потужності, що зазначена у п. 5.2 таблиці 1 ДСТУ 4184:2003.
ДСТУ 4184:2003 не вносить обмежень щодо потужності носійної передавача, а лише класифікує радіозасоби в залежності від їх потужності та стандартизує параметри радіообладнання з максимальною потужністю передавача 60 Вт.
Для визначення відповідності параметрів радіообладнання з потужністю передавача вище до 60 Вт пропонується керуватися стандартом ETSI EN 300 086.
Крім того, ретранслятори в майбутньому можуть бути використані для побудови багатоканальних базових станцій з використанням комбайнерів з певними втратами. Для компенсації цих втрат в передавальному тракті і потрібна можливість налаштування в ретрансляторах високої потужності передавача.
Внести наступні зміни в тендерну документацію:
«Відповідність стандартам ДСТУ 4184:2003 «Радіостанції з кутовою модуляцією суходільної рухомої служби», ETSI EN 300 086 та вимогам пункту 1 статті 25 й пункту 3 статті 29 Закону України «Про радіочастотний ресурс України» (для аналогового режиму) і цифрового стандарту радіозв’язку DMR TIER-2 (для цифрового режиму)»
3. В Україні на сьогодні є чинним стандарт ГОСТ 16019-1978р. «Аппаратура сухопутной подвижной радиосвязи. Требования по стойкости к воздействию механических и климатических факторов и методы испытаний», який планується скасувати з 01.01.2018. У тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
Внести наступні зміни в тендерну документацію:
Змінюємо ГОСТ 16019-2001 на ГОСТ 16019-1978.
4. В Україні на сьогодні є чинним стандарт ГОСТ 16019-1978р. «Аппаратура сухопутной подвижной радиосвязи. Требования по стойкости к воздействию механических и климатических факторов и методы испытаний», який планується скасувати з 01.01.2018. У тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
Внести наступні зміни в тендерну документацію:
Змінюємо ГОСТ 16019-2001 на ГОСТ 16019-1978.
5. Згідно пункту 3 статті 29 Закону України «Про радіочастотний ресурс України» визначено, що радіоелектронні засоби та випромінювальні пристрої, які ввозяться з-за кордону, реалізуються та експлуатуються в Україні, повинні мати виданий у встановленому порядку документ про підтвердження їх відповідності стандартам. Але у статті 5 зазначеного Закону чітко визначено категорії користувачів радіочастотного ресурсу України:
- п. 1. Користувачі радіочастотного ресурсу України залежно від напрямів його використання поділяються на спеціальні і загальні.
- п. 2. До спеціальних користувачів радіочастотного ресурсу України відносяться підрозділи і організації Міністерства оборони України, Служби безпеки України, Служби зовнішньої розвідки України, Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України, Міністерства внутрішніх справ України, Міністерства з надзвичайних ситуацій України та ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи, Адміністрації Державної прикордонної служби України, Управління державної охорони, Державного департаменту з питань виконання покарань, Державної податкової адміністрації України, якщо їх діяльність пов’язана з використанням радіоелектронних засобів виключно для виконання функціональних обов’язків і за умови їх фінансування виключно за рахунок Державного бюджету України, а також центрального органу виконавчої влади в галузі транспорту в частині застосування радіоелектронних засобів об’єднаної цивільно-військової системи організації повітряного руху України та забезпечення польотів і в частині застосування радіоелектронних засобів Державною спеціальною службою транспорту.
- п. 3. До загальних користувачів радіочастотного ресурсу України відносяться користувачі, які не внесені до переліку, визначеного частиною другою цієї статті.
- п. 4. Загальні користувачі радіочастотного ресурсу України поділяються на такі групи:
1) суб’єкти господарювання, які користуються радіочастотним ресурсом України для надання телекомунікаційних послуг, за винятком розповсюдження телерадіопрограм;
2) суб’єкти господарювання, які здійснюють розповсюдження телерадіопрограм із застосуванням власних або орендованих радіоелектронних засобів;
3) технологічні користувачі і радіоаматори – юридичні чи фізичні особи, які користуються радіочастотним ресурсом України без надання телекомунікаційних послуг.
6. Строк поставки, передбачений додатком № 4 тендерної документації, «протягом 5 календарних днів з дня підписання договору» встановлений з метою оперативного забезпечення, виконання функцій структурних підрозділів Замовника в особі Головного управління Національної поліції в міста Києва (та виконання внутрішніх програм).
Звертаємо Вашу увагу, що оголошення про проведення процедури відкритих торгів опубліковано 24.05.2017 року. Строк для подання тендерних пропозицій встановлено до 25.06.2017 року. Розкриття тендерних пропозицій та проведення аукціону орієнтовно заплановано на 31.07.2017 року.
Відповідно до ч.4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
Згідно з ч.2 ст. 32 зазначеного Закону Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Підсумовуючи викладене, потенційні учасники, що виявили бажання прийняти участь у даній процедурі відкритих торгів, мають в своєму розпорядженні час з 24.05.2017 року по 15.07.2017 року включно, тобто – 84 календарних дні для «завчасного ввезення в Україну». Зазначений строк може бути додатково збільшений з підстав перебачений Законом України «Про публічні закупівлі».
На переконання Замовника зазначеного вище строку об’єктивно достатньо для того щоб «завчасно підготуватися та завести в Україну обладнання, яке пропонується для закупівлі.»
Дата відповіді:
01.06.2017 18:31