• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Створення та оновлення топографічних карт і планів: виготовлення цифрових карт Волинської та Львівської областей масштабу 1:10000 із застосуванням геоінформаційних технологій

Очікувана вартість за кошторисом 2021 року 13 980 986,00 грн., Очікувана вартість за кошторисом 2022 року 95 998 754,00 грн.

Торги відмінено

109 979 740.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 549 898.70 UAH
Період уточнення: 17.09.2021 19:37 - 08.10.2021 00:00
Відповідь надана

накладення замовником удосконаленого електронного підпису на тендерну документацію

Номер: 6d4e8299147b452d817fb26077337233
Дата опублікування: 07.10.2021 19:12
Опис: 17 вересня 2021 уповноважена особа Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру опублікувала у електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів за предметом: «Створення та оновлення топографічних карт і планів: виготовлення цифрових карт Волинської та Львівської областей масштабу 1:10000 із застосуванням геоінформаційних технологій (ДК 021:2015: 71350000-6 — Науково-технічні послуги в галузі інженерії)». Разом з оголошенням Замовник опублікував тендерну документацію. При перевірці електронного підпису, яким скріплено тендерну документацію, виявлено, що замовник використав удосконалений електронний підпис, а не кваліфікований. Відповідно до абз. 2 ч. 2 ст. 17 ЗУ «Про електронні довірчі послуги» органи державної влади, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації державної форми власності, державні реєстратори, нотаріуси та інші суб’єкти, уповноважені державою на здійснення функцій державного реєстратора, для засвідчення чинності відкритого ключа використовують лише кваліфікований сертифікат відкритого ключа, а для реалізації повноважень, спрямованих на набуття, зміну чи припинення прав та/або обов’язків фізичної або юридичної особи відповідно до закону, застосовують виключно засоби кваліфікованого електронного підпису чи печатки, які мають вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на них даних від несанкціонованого доступу, від безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання. Згідно із Постановою КМУ «Про реалізацію експериментального проєкту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» від 03.03.2020 р. №193 удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають затвердженим пунктом 2 цієї постанови вимогам, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, крім: - використання кваліфікованих електронних підписів чи печаток органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями державної форми власності, державними реєстраторами, нотаріусами та іншими суб’єктами, уповноваженими державою на здійснення функцій державного реєстратора, а також кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг і центральним засвідчувальним органом; - застосування виключно засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, які мають вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на них даних від несанкціонованого доступу, від безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання (захищених носіїв особистих ключів); - використання кваліфікованих електронних підписів чи печаток на об’єктах критичної інформаційної інфраструктури для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб, якщо використання електронних довірчих послуг для таких цілей пов’язане з високим ризиком для інформаційної безпеки, що визначається власниками відповідних інформаційних та інформаційно-телекомунікаційних систем; - вчинення в електронній формі правочинів, що підлягають нотаріальному посвідченню та/або державній реєстрації у випадках, установлених законом. Таким чином, замовник, який належить до категорії органів державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронних органів, при скріпленні тендерної документації мав використовувати кваліфікований електронний підпис, а не удосконалений. Просимо привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства шляхом скріплення її кваліфікованим електронним підписом.
Відповідь: Дякуємо за уважність, Ваша пропозиція була врахована та замовником 08.10.2021 додатково накладений кваліфікований електронний підпис.
Дата відповіді: 08.10.2021 11:13
Відповідь надана

Наявність бюджетного фінансування на 2022 рік

Номер: c275c58d87474259b00b275d375cba9d
Дата опублікування: 07.10.2021 19:11
Опис: Підпунктом 4.4 розділу 1 Тендерної документації строк надання послуг визначено до 20.12.2022. Умовами проєкту договору передбачено, що оплата вартості наданих Послуг, або частини (етапу) загального обсягу Послуг, здійснюється Замовником шляхом перерахування належних до сплати сум коштів в національній валюті України у безготівковій формі на поточний рахунок Виконавця протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами акту прийому-передачі послуг (п. 4.1). Тобто, передбачена післясплата по завершенню виконання робіт (послуг) або певного його етапу. Пунктом 8 Додатку 2 «Технічне завдання» до Тендерної документації передбачено, що створення (оновлення) державної базової топографічної карти (цифрова векторна топографічна карта масштабу 1:10 000 на територію Львівської та Волинської областей загальною площею 41975 кв.км. (2050 умовних номенклатурних аркушів) у 2021 році –площею 5336 кв.км, а у 2022 - 36639 кв.км. Тобто, завдання передбачає етапність виконання робіт (надання послуг) і у 2021 році, і у 2022 році. Відповідно, фінансування буде здійснюватися, зокрема, у 2022 році. Разом з тим, згідно із частиною четвертою статті 48 Бюджетного кодексу України, зобов'язання, взяті учасником бюджетного процесу без відповідних бюджетних асигнувань або з перевищенням повноважень, встановлених цим Кодексом та законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), не вважаються бюджетними зобов'язаннями (крім витрат, що здійснюються відповідно до частини шостої цієї статті) і не підлягають оплаті за рахунок бюджетних коштів. Пунктом 1 статті 3 Бюджетного кодексу України передбачено, що бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року. У зв'язку із цим, просимо надати роз'яснення щодо можливості забезпечення вчасного фінансування робіт за даною закупівлею, у випадку, якщо виконавець виконає роботи згідно графіка до 20.12.2022, чи буде даний договір підставою для виконання бюджетних зобов'язань, з урахуванням його укладення у попередній бюджетний рік?
Відповідь: Заходи зі створення (оновлення) цифрової базової державної топографічної карти (масштаб 1:10 000) на територію держави, відповідно до програми зі Світовим банком проект «Програма «Прискорення приватних інвестицій у сільське господарство», планується здійснити протягом 2021-2024 років. Необхідне фінансове забезпечення цих заходів передбачене Законом України "Про Державний бюджет України на 2021 рік" та паспортом бюджетної програми КПКВК 2803620 «Проведення інвентаризації земель та оновлення картографічної основи Державного земельного кадастру» на 2021 рік, а також граничними видатками, доведеними головним розпорядником бюджетних коштів при формуванні показників бюджетного запиту на 2022-2024 роки за бюджетною програмою КПКВК 2803620.
Дата відповіді: 12.10.2021 17:07
Відповідь надана

Щодо дозвільних документів

Номер: ad6db0c094704e788a9006c3db89b628
Дата опублікування: 07.10.2021 15:49
Опис: Просимо доповнити документацію конкурсних торгів, переліком ліцензій та дозвільних документів, які повинен мати учасник для надання послуг з предмету закупівлі.
Відповідь: Відповідно до пункту 4.1. Тендерної документації, предметом закупівлі є створення та оновлення топографічних карт і планів: виготовлення цифрових карт Волинської та Львівської областей масштабу 1:10000 із застосуванням геоінформаційних технологій. Вказаний предмет є послугами у сфері топографо-геодезичної і картографічної діяльності. Відповідно до чинного законодавства «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність», державного регулювання господарської діяльності у даній сфері не передбачено, таким чином для здійснення безпосередньо топографо-геодезичної і картографічної діяльності Учаснику не потрібно мати ліцензії та дозвільні документи.
Дата відповіді: 12.10.2021 11:45
Відповідь надана

Щодо плану приймання результатів послуг

Номер: e6aa3eb48d5a47a6ae44e4cc10bf089c
Дата опублікування: 07.10.2021 15:49
Опис: Відповідно до ТЗ, замовником встановлено, що «Етапи і терміни виконання заходів визначаються Планом заходів із створення (оновлення) державних базових топографічних карт та топографо-геодезичного, картографічного та гідрографічного забезпечення робіт з демаркації українсько-білоруського та українсько-молдовського державного кордону.» Враховуючи, що вищевказаного документу немає у відкритому доступі, для прозорості проведення процедури закупівлі в частині розуміння термінів приймання наданих послуг, просимо доповнити ТЗ відповідним календарним графіком або Планом заходів із створення (оновлення) державних базових топографічних карт та топографо-геодезичного, картографічного та гідрографічного забезпечення робіт з демаркації українсько-білоруського та українсько-молдовського державного кордону, де визначені конкретні дати
Відповідь: План заходів Держгеокадастру за бюджетною програмою КПКВК 2803030 «Загальнодержавні топографо-геодезичні та картографічні роботи» розроблено у відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2011 року № 218 «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для проведення загальнодержавних топографо-геодезичних та картографічних робіт і робіт з демаркації та делімітації державного кордону», затверджений Міністром аграрної політики та продовольства України.
Дата відповіді: 12.10.2021 11:45
Відповідь надана

Щодо польового дешифрування

Номер: 2267d291c2b84f4bacf92c392c684b57
Дата опублікування: 07.10.2021 15:48
Опис: Просимо роз’яснити, під польовим дешифрування з використанням БПЛА, Замовник передбачає виконання аерознімальних робіт чи щось інше?
Відповідь: Розділом 8 Технічного завдання передбачено польове дешифрування за необхідності та вказані рекомендації щодо його проведення. Польове дешифрування виконується з метою збору та уточнення характеристик об’єктів місцевості, що неможливо виконати у камеральних умовах. Детальні вимоги щодо створення (оновлення) державної базової топографічної карти розробляються у складі редакційно-технічних вказівок. Редакційно-технічні вказівки погоджуються із Замовником. Методи проведення польового дешифрування та технічні засоби, що будуть при цьому використні залишаються на розсуд Виконавця, при умові, що будуть виконані всі вимоги до кінцевого продукту.
Дата відповіді: 12.10.2021 11:44
Відповідь надана

Щодо актуальності

Номер: 877749e1bf234a74b73bcf1340c2daa0
Дата опублікування: 07.10.2021 15:47
Опис: Просимо надати інформацію, якої актуальності вихідні дані і якої актуальності повинні бути створені топографічні карти М1:10000, та доповнити ТЗ відповідним текстом.
Відповідь: У питанні не вказано щодо яких саме вихідних даних (перелік їх досить великий) відносяться конкретні підпитання. В цілому – актуальність різна. Тиражні відбитки топографічних карт масштабів 1:10 000, 1:50 000; 1:100 000 – в основному 80-90-х років минулого століття, деякі – 70-х та 2000-х. Щодо ортофотопланів та цифрової моделі рельєфу (ЦМР) на частину Волинської області площею 5336 кв.км, то вони створені за результатами аерофотозйомки та лазерного сканування ДП «УкрДАГП» за 2019 рік. Матеріали бази даних основної державної топографічної карти масштабу 1:50 000 – створені у 2020-2021 роках, по космічних знімках 2017-2019 років. Точність їх – відповідає своєму масштабу. У ТЗ вказано які вихідні дані повинен використати переможець, це не значить, що всі з них будуть надані Замовником. Існуючі топографічні карти (тиражні відбитки) карт масштабів 1:10 000, 1:50 000; 1:100 000 Виконавець самостійно може отримати з Держкартгеофонду у електронному растровому (сканованому, за наявності) вигляді, Замовник сприятиме їх наданню Держкартгеофондом на всю територію. Щодо ортофотопланів та ЦМР, то у 2021 році виготовляється ЦТК на частину Волинської області площею 5336 кв.км за результатами аерофотозйомки та лазерного сканування ДП "УкрДАГП" (2019 рік). Ортофотоплани мають роздільну здатність 50 см/піксел, ЦМР отримана за результатами лазерного сканування з щільністю 5 точок лазерних відображень на 1 кв. м.
Дата відповіді: 12.10.2021 11:44
Відповідь надана

Щодо дублювання робіт

Номер: fec3d4f351bc462d8e06c91226433285
Дата опублікування: 07.10.2021 15:46
Опис: Просимо надати інформацію, щодо якого нормативно-правового документу визначено, що топографічні карти повинні створюватися саме на територію Львівської та Волинської областей? Як відомо, Департаментом архітектури та розвитку містобудування Львівської обласної державної адміністрації, вже завершено процедуру закупівлі по створенню топографічної карти М1:10000 на територію Львівської області (Ідентифікатор закупівлі:UA-2021-07-08-010226-c). Просимо роз’яснити, чи будуть матеріали виготовлені по договору з Департаментом архітектури та розвитку містобудування Львівської обласної державної адміністрації, прийняті Замовником в рамках цієї процедури закупівлі?
Відповідь: Відповідно до статі 11 Закону України про топографо-геодезичну і картографічну діяльність роботи зі створення та оновлення державних топографічних карт, до яких належать топографічні карти масштабу 1:10 000 відносяться до загальнодержавних топографо-геодезичних і картографічних робіт, які відповідно до статті 12 цього Закону організовує і координує спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин. Підпунктом 17 пункту 4 «Положення про Державну службу України з питань геодезії картографії та кадастру» , затвердженого постановою Кабінету Міністру України від 14 січня 2015 року № 15 до повноважень Держгеокадастру віднесено організація і координація виконання загальнодержавних топографо-геодезичних і картографічних робіт. Відповідно до програми зі Світовим банком проект «Програма «Прискорення приватних інвестицій у сільське господарство» Держгеокадастром здійснюються заходи з оновлення картографічної основи Державного земельного кадастру, а саме виготовлення цифрових ортофотопланів, 3-D моделі рельєфу, створення (оновлення) цифрової базової державної топографічної карти (масштаб 1:10 000) на територію держави, у тому числі і на територію Львівської і Волинської областей. У 2021році такі роботи планується здійснити за матеріалами аерофозйомки, виготовленими Держгеокадастром у 2019 році за відповідною бюджетною програмою. Держгеокадастр як орган виконавчої влади зобов'язаний діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Процес проведення будь-яких закупівель та прийняття відповідних рішень щодо таких закупівель іншими замовниками не входить в межі повноважень Держгеокадастру.
Дата відповіді: 12.10.2021 11:43
Відповідь надана

Щодо вихідних даних

Номер: b65942054c064c439fb0e84f93a4b324
Дата опублікування: 07.10.2021 15:43
Опис: Для коректного розрахунку цінової пропозиції, враховуючи вимоги ТЗ, щодо необхідності сканування та оцифрування видавничих матеріалів топографічних карт, просимо доповнити технічне завдання інформацією про обсяг та специфікацію вихідних матеріалів, що надаються переможцю торгів. Також просимо уточнити чи будуть передані переможцю: 1. матеріали аерофотозйомки, ЦМР та ортофото на територію Волинської та Львівської областей, що створені ДП «УкрДАГП», що входить в сферу управління Замовника?
Відповідь: В технічному завданні вказано, що вихідними матеріалами для створення є також і існуючі топографічні карти (тиражні відбитки) карт масштабів 1:10 000, 1:50 000; 1:100 000. Виконавець самостійно їх отримує з Держкартгеофонду у електронному растровому (сканованому, за наявності) вигляді та готує до використання у ході підготовчих робіт (згідно ТЗ). Геобази даних ЦТК масштабу 1:10 000 раніше не створювались, виконавець згідно з технічним завданням (пункту 1 та 2 розділу «Підготовчі роботи») розробляє Еталонну модель оновлених цифрових векторних топографічних карт масштабу 1:10 000, бібліотеки умовних знаків для неї в середовищі ArcGIS (або аналог), а також розробляє інструментарій для контролю якості базової топографічної карти масштабу 1:10 000 і перевірки даних в середовищі ArcGIS (або аналог). Основним видом вихідних даних є ортофотоплани та цифрова модель рельєфу (ЦМР). У 2021 році виготовляється ЦТК на площу 5336 кв км за результатами аерофотозйомки та лазерного сканування ДП «УкрДАГП» (2019 рік) по вихідних даних - ортофотопланах з роздільною здатністю 50 см/піксел та ЦМР, отриманою за результатами лазерного сканування з щільністю 5 точок лазерних відображень на 1 кв. м. На решту території площею 41975 кв. км матеріали будуть виготовлені з аналогічними параметрами.
Дата відповіді: 12.10.2021 11:43
Відповідь надана

Щодо редакційно-технічних вказівок та програмного забезпечення

Номер: 6547df17b5514c3d83a571864b7ee72e
Дата опублікування: 07.10.2021 15:37
Опис: Відповідно до частини 8 Технічного завдання передбачено, що складовою підготовчих робіт є серед іншого:  розробка редакційно-технічних вказівок з технології створення (оновлення) базової топографічної карти масштабу 1:10 000;  розробка інструментарію для контролю якості базової топографічної карти масштабу 1:10 000 і перевірки даних в середовищі ArcGIS або аналог;  розробка програмного забезпечення для моніторингу і технічного супроводження проекту зі створення (оновлення) базової топографічної карти масштабу 1:10 000. Дана вимога є дискримінаційною та непрозорою та порушує права нашого підприємства взяти участь у процедурі закупівлі з наступних підстав: Відповідно до пункту 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості: «3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону;» 33) технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги; Тобто на нашу, думку саме Замовник повинен в складі ДКТ надати редакційно-технічні вказівки щодо надання послуг з виготовлення топографічної карти М1:10000. Більше того, відповідно до ТЗ ні редакційно-технічні вказівки, ні інструментарію для контролю якості базової топографічної карти масштабу 1:10 000 і перевірки даних в середовищі ArcGIS або аналог, ні програмного забезпечення для моніторингу і технічного супроводження проекту зі створення (оновлення) базової топографічної карти масштабу 1:10 000 - не є результатом надання послуг та не передаються Замовнику. Просимо надати роз’яснення та/або внести зміни до ДКТ, в частині наступного 1. Виключити вимогу щодо розробки редакційно-технічних вказівок з технології створення (оновлення) базової топографічної карти масштабу 1:10 000, інструментарію для контролю якості базової топографічної карти масштабу 1:10 000 і перевірки даних в середовищі ArcGIS або аналог, програмного забезпечення для моніторингу і технічного супроводження проекту зі створення (оновлення) базової топографічної карти масштабу 1:10 000 2. Доповнити технічну специфікацію до ДКТ редакційно-технічними вказівками з технології створення (оновлення) базової топографічної карти масштабу 1:10 000, надати інструментарію для контролю якості базової топографічної карти масштабу 1:10 000 і перевірки даних в середовищі ArcGIS або аналог, програмного забезпечення для моніторингу і технічного супроводження проекту зі створення (оновлення) базової топографічної карти масштабу 1:10 000 3. В разі, неможливості виконання, п.1., доповнити Технічне завдання вимогами до результатів наданих послуг: редакційно-технічними вказівками з технології створення (оновлення) базової топографічної карти масштабу 1:10 000, інструментарію для контролю якості базової топографічної карти масштабу 1:10 000 і перевірки даних в середовищі ArcGIS або аналог, програмного забезпечення для моніторингу і технічного супроводження проекту зі створення (оновлення) базової топографічної карти масштабу 1:10 000для можливості їх використання в подальших тендерах Замовника.
Відповідь: Відповідно до другого абзацу пункту 3 Статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі»: У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз «або еквівалент». Таким чином Замовник у Тендерній документації в частині технічної специфікації має право посилатися на діючі національні стандарти, норми та правила, а саме Замовник посилається на Основні положення створення та оновлення топографічних карт масштабів 1:10 000, 1:25 000, 1:50 000, 1:100 000, 1:200 000, 1:500 000, 1:1 000 000 (Затверджені наказом Головного управління геодезії, картографії та кадастру України №156 від 31.12.1999 р. і погоджені з Воєнно-топографічним управлінням Генерального штабу Збройних сил України). Відповідно до розділу 5 Основних положень створення та оновлення топографічних карт масштабів 1:10 000, 1:25 000, 1:50 000, 1:100 000, 1:200 000, 1:500 000, 1:1 000 000, редагування карт включає розробку редакційних документів і науково-технічне та методичне керівництво створенням та оновленням топографічних карт. Редагування здійснюється безперервно на всіх етапах створення чи оновлення топографічної карти і включає: - редакційно-підготовчі роботи; - редакційне керівництво та перевірку якості робіт у процесі зйомки, оновлення, картоскладання, - підготовки до видання і видання карт; - редакційний аналіз виданих карт. Редакційно-підготовчі роботи повинні забезпечити: - вивчення технічного завдання та вимог до карти, яка створюється; - вивчення території, що картографується, з метою виявлення типових і важливих особливостей місцевості, яка підлягає зображенню на картах; - підготовку пропозицій і рекомендацій щодо використання вихідних картографічних матеріалів та іншої інформації, збір і аналіз картографічних матеріалів; - вибір найбільш раціональної технології створення (оновлення, складання) карт і підготовки їх до видання; - розробку редакційних документів; - забезпечення єдиного підходу до виконання вимог редакційних документів, підготовку виконавців для виконання робіт; - розробку заходів і рекомендацій щодо постійного удосконалення якості карт на основі аналізу вимог споживачів. Редагування в процесі зйомки, оновлення, складання, підготовки до видання та видання карт здійснюється постійним керівництвом роботою виконавців, перевіркою якості проміжних та закінчених видів робіт, заповненням формуляра. Таким чином розробка редакційних документів, науково-технічне та методичне керівництво, що в даному випадку являє собою розробку редакційно-технічних вказівок з технології створення (оновлення) базової топографічної карти масштабу 1:10 000; розробку інструментарію для контролю якості базової топографічної карти масштабу 1:10 000 і перевірки даних в середовищі ArcGIS або аналог; розробку програмного забезпечення для моніторингу і технічного супроводження проекту зі створення (оновлення) базової топографічної карти масштабу 1:10 000 - є обгрунтованою частиною технологічного процесу створення (оновлення) цифрової топографічної карти масштабу 1:10 000 та не являється дискримінаційною не являється непрозорою та не порушує права учасників процедури закупівлі.
Дата відповіді: 12.10.2021 11:42
Відповідь надана

Щодо інформації яка повинна міститись у аналогічному договорі

Номер: fd8686e746b043c9accca610f1335be0
Дата опублікування: 07.10.2021 12:20
Опис: Відповідно до п. 3.1. Додатку 4 до ДКТ, Замовником встановлено додаткову вимогу до інформації яка повинна міститись у аналогічних договорах, а саме: - інформація про досвід виготовлення Учасником цифрових карт масштабу 1:10000 із застосуванням геоінформаційних технологій із формуванням складу та структури бази геоданих (інформаційної структури змісту цифрових даних), а саме: із включенням до цифрових карт масштабу 1:10000 значень кількісних та якісних характеристик, кодів об’єктів у відповідності до системи класифікації та кодування топографічної інформації для топографічних планів відповідного масштабу; - інформація про досвід виготовлення Учасником топографічної основи масштабу 1:10000 як бази даних в форматі .gdb Дана вимога є дискримінаційною та непрозорою та порушує права нашого підприємства взяти участь у процедурі закупівлі з наступних підстав: 1. Відповідно до наказу Мінекономіки «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» від 15.04.2020 р. № 708 замовник визначає предмет закупівлі із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 р. № 1749, а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг. Замовник має право визначити предмет закупівлі (для окремих частин, лотів) за четвертою-восьмою цифрою ДК 021:2015, за обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг (якщо можливо здійснити такий поділ у межах однієї процедури закупівлі). 2. В той же час аналогічний договір не може бути ідентичним, тотожним (договорів, які були б абсолютно однакові, неможливо надати, адже договір включає в себе як істотні умови в розумінні Господарського та Цивільного кодексів України, так і додаткову інформацію, яку контрагенти вважали за необхідне погодити). Замовник має об’єктивно зазначити вимоги в тендерній документації, не встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, що прямо передбачено пунктом 4 статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі". 3. Встановлюючи вимоги щодо ідентичності договору в частині формулювання предмету закупівлі, змісту договору та переліку додаткової інформації, яку він повинен містити, замовник штучно обмежує потенційне коле учасників, що мають змогу та законодавче право надати послуги з предмету закупівлі, в тому числі і право нашого підприємства надати послуги з предмету закупівлі, оскільки аналогічні договори нашого підприємства відповідають предмету закупівлі за відповідно до основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» та змісту наданих послуг, разом з тим не містять саме таких формулювань, як встановлено замовником, оскільки така додаткова інформація не є істотними умовами договору в розумінні Господарського та Цивільного кодексів України, та вноситься на розсуд та за погодженням сторін. Просимо надати роз’яснення та/або внести зміни до ДКТ, в частині наступного 1. Виключити вимогу щодо додаткової інформації, яка повинна міститись у тексті аналогічних договорів
Відповідь: Частиною 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі -Закон) визначено, що замовник установлює один або декілька з кваліфікаційних критеріїв, зокрема, щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Зі змісту Консультації Мінекономрозвитку на запит 229/2016, вбачається, що зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у частини 1 статті 5 Закону. Чинне законодавство не містить визначення поняття «аналогічний договір», а відтак Замовник самостійно визначає перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням статті 5 Закону. Дана позиція Замовника підтверджується постановою Верховного суду України від 13 травня 2020 року по справі№826/7832/18. Відповідно до пункту 4.1. розділу І Тендерної документації, предметом закупівлі є створення та оновлення топографічних карт і планів: виготовлення цифрових карт Волинської та Львівської областей масштабу 1:10000 із застосуванням геоінформаційних технологій. Специфіка предмету закупівлі полягає в тому, що за обмежений період часу (12 місяців) Виконавцю необхідно якісно виконати надзвичайно великі обсяги послуг зі створення та оновлення топографічних карт і планів загальною площею 41 975 кв. км – вказана територія може бути порівняна з територіями країн, таких як Нідерланди (41 526 кв. км) або Швейцарія (41 290 кв. км). Саме через складність та важливість даного державного замовлення, всі вимоги тендерної документації до Учасників направлені на підвищення впевненості Замовника в потенційному Виконавці, в якості надання ним послуг, в надійності Виконавця, підтвердження його кваліфікації, спроможності та добросовісності. Вимога щодо надання щонайменше 2-х аналогічних договорів, що підтверджують наявність досвіду надання послуг з виготовлення цифрових карт масштабу 1:10000 із застосуванням геоінформаційних технологій, джерелом фінансування при оплаті за виконання яких є бюджетні кошти, є цілком обґрунтована, зокрема, наступним. Дана вимога до Учасників спрямована на підвищення гарантій для Замовника, що претендент на перемогу у закупівлі є реальним учасником відповідного ринку, вона надає можливість Замовнику переконатись у наявності функціональної можливості та спроможності Учасника виконати договір за результатами реальної процедури закупівлі, та можливість пересвідчитися в тому що перемога Учасника не призведе до значних ризиків в закупівлі послуг через недобросовісність Учасника, що в подальшому вплине на якість надання послуг або ж взагалі унеможливить їх виконання Учасником з відсутністю відповідного досвіду і як наслідок призведе до невиконання державного замовлення та неефективного використання бюджетних коштів. Зазначимо, що фактично єдиною можливістю перевірити існування та виконання договорів є інформаційний портал державних закупівель Prozorro. Процедури закупівель за бюджетні кошти проводяться, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», а інформація про укладені договори знаходиться у публічному доступі на інформаційному порталі державних закупівель https://prozorro.gov.ua. Це надає можливість перевірки достовірності наданих Учасниками даних щодо договорів, добросовісності та уникнення омани (наприклад, укладення Учасником фіктивних договорів тощо). Враховуючі, що послуги зі створення та оновлення топографічних карт і планів: виготовлення цифрових карт Волинської та Львівської областей масштабу 1:10000 із застосуванням геоінформаційних технологій реалізуються (фінансуються) за рахунок бюджетних (державних) коштів, а відповідальність за використання бюджетних коштів суворо контролюється та регламентуються Бюджетним Кодексом України та підзаконними нормативно-правовими актами, за порушення бюджетного законодавства учасники бюджетного процесу несуть цивільну, дисциплінарну, адміністративну або кримінальну відповідальність, тому раціонально та доцільно рахувати в якості аналогічних договорів ті договори, які профінансовані за рахунок державних коштів та підтверджують наявність у Учасника досвіду використання бюджетних коштів в рамках даних договорів з дотриманням чинного законодавства України в частині використання бюджетних коштів. Реалізація бюджетних (державних) коштів потребує ретельного та постійного контролю. Контроль за використанням бюджетних коштів – одна із складових бюджетного фінансування. Основне завдання такого контролю: досягти цільового, раціонального і ефективного використання бюджетних коштів. Зазначений контроль здійснюють як органи державної влади та управління, так і спеціальні служби фінансового контролю. Таким чином Учасники, які мають досвід виконання робіт за бюджетні (державні) кошти, більш ретельно відносяться до умов виконання своїх договірних обов'язків та забезпеченню якості послуг. З огляду на наявність великої кількості компаній, які виконували державні замовлення в даній сфері за останні роки, що можна проаналізувати в відкритому та публічному доступі на інформаційному порталі публічних закупівель, Вимога щодо виключення додаткової інформація, яка повинна міститися у тексті аналогічних договорів, яка зазначена в тендерній документації не є дискримінаційною. Враховуючи все вищевикладене, вимога щодо надання щонайменше 2-х аналогічних договорів, що підтверджують наявність досвіду надання послуг з виготовлення цифрових карт масштабу 1:10000 із застосуванням геоінформаційних технологій, та досвіду виготовлення топографічної основи масштабу 1:10 000 як бази даних в форматі .gdb, джерелом фінансування при оплаті за виконання яких є бюджетні кошти встановлюється з метою пересвідчитися в тому, що Виконавець є реальним учасником відповідного ринку та дійсно надавав відповідні послуги, така вимога не протирічить чинному законодавству, жодним чином не є дискримінаційною, не порушує прав та законних інтересів Учасників та не позбавляє їх можливості подати власні тендерні пропозиції.
Дата відповіді: 12.10.2021 11:41