-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт приміщення хірургічного відділення в Новоукраїнській ЦРЛ за адресою: Кіровоградська обл., м. Новоукраїнка, пров. Лікарняний, 1
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Код CPV за ДК 021:2015 - код 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт приміщення хірургічного відділення в Новоукраїнській ЦРЛ за адресою: Кіровоградська обл., м. Новоукраїнка, пров. Лікарняний, 1)
Завершена
1 921 126.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 19 211.26 UAH
мін. крок: 1% або 19 211.26 UAH
Період уточнення:
11.08.2017 17:51 - 18.08.2017 00:00
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги
Номер:
a6b067879fcb45ebb305f81d006918d2
Дата опублікування:
17.08.2017 10:09
Опис:
Відповідно до ч. 5 розділу ІІІ Тендерної документації Замовником встановлено кваліфікаційний критерій «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» та визначено перелік документів, які мають надати учасники в тендерних пропозиціях на документальне підтвердження відповідності встановленому критерію, а саме: довідка, складена у довільній формі, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів із зазначенням найменування замовників згідно таких договорів, їх адресу, відомості про найменування робіт згідно таких договорів, строків (або терміну) виконання (аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори про виконання робіт із будівництва
об’єктів); копії не менше ніж двох виконаних повністю аналогічних договорів підряду, з переліку, визначеного згідно довідки про досвід виконання аналогічних договорів, разом із з актами здачі приймання виконаних робіт (додається копія останньої Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат форми КБ-3). В тому числі, надаються додаткові угоди до зазначених договорів, що засвідчують зміну істотних умов зобов’язань. Також, Замовником визначено, які саме договори в розуміння тендерної документації важаються аналогічними - договори, що
укладені із замовниками (контрагентами) на виконання будівельних робіт зі капітального ремонту, реконструкції, будівництва, тощо об’єктів, що належать до медичної сфери (лікарняних закладів).
Статтею 3 Закону України "Про публічні закупівлі" визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
З урахуванням вищевикладеного, вважаємо, що дії Замовника в частині встановлення у Документації вимог щодо участі в процедурі закупівель, виключно учасників, які мають досвід роботи з капітального ремонту, реконструкції, будівництва, тощо об’єктів, що належать до виключно до медичної сфери (лікарняних закладів). Яким чином, учасник, який має досвід роботи в будівельній сфері, однак по іншим об'єктам, не може виконати обсяг робіт визначений в тендерній документації,?
Вважаємо, що встановленням вищезазначеної вимоги Замовником порушуються вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси учасників, які не виконували ремонти лікарняних закладів, в частині усунення їх від участі у процедурі закупівлі, а також порушено принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх
стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
На підставі вищезазначеного звертаємось до Замовника з проханням внести зміни до тендерної документації в частині визначення аналогічних договорів.
Відповідь:
Розглянувши Ваш запит повідомляємо, що тендерним комітетом прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації, в частині послаблення вимог щодо кількості надання аналогічних договорів та характеру таких правочинів. При цьому, оскільки, Замовником закупівлі є заклад охорони здоров’я та предмет закупівлі (технічна частина) безпосередньо передбачає виконання робіт в приміщенні хірургічного відділення в Новоукраїнської ЦРЛ, з метою якісного виконання робіт, Замовник торгів не має достатніх правових підстав для внесення змін у тендерну документацію, виключивши вимоги про те, щоб аналогічними договорами були об’єкти, які не належать до медичної сфери (лікарняних закладів). Хірургічне відділення є особливим приміщенням, що потребує суворого дотримання санітарних стандартів. Надання неякісних матеріалів під час виконання робіт, або в порушення санітарного законодавства може призвести до завдання шкоди здоров’ю та життю пацієнтам. Відтак, потенційні учасники закупівлі повинні надати аналогічний договір на виконання робіт саме об’єкту медичної галузі, що дозволить переконатися в досвіді робіт в таких специфічних закладах (особливих умовах). Отже, припущення щодо порушення принципів здійснення закупівлі є необгрунтованим та безпідставним, оскільки не враховує реальну потребу та ризики Замовника в частині подальшої експлуатації об’єкту будівництва.
Дата відповіді:
18.08.2017 17:08
Відповідь надана
до р.2- забезпечення тендерної пропозиції
Номер:
1dfb1343e846496488ce7ffccba15ef7
Дата опублікування:
15.08.2017 15:33
Опис:
Прошу чітко вказати число , початку тендерного забезпечення ( 28 чи 29)
Відповідь:
Щодо строків дії забезпечення тендерної пропозиції. Як передбачено оголошенням про закупівлю та вимогами тендерної документації - Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – 90 днів. Забезпечення тендерної пропозиції починає діяти з дня розкриття змісту документів, що подані учасниками закупівлі. Тобто, початком дії забезпечення тендерної пропозиції є 28 серпня 2017 року. У випадку надання електронної банківської гарантії, строк дії якої є меншим ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, така обставина буде підставою для відхилення пропозиції учасника закупівлі. При цьому, якщо електронна гарантія матиме строк дії понад 90 днів, тендерна пропозиція учасника закупівлі відхилятися не буде.
Дата відповіді:
18.08.2017 16:52