• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт по встановленню та монтажу системи автоматичної пожежної сигналізації, системи автоматичного оповіщення про пожежу будівлі Павлинського навчально-виховного комплексу «Заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів – ліцей – заклад дошкільної освіти» Красносільської сільської ради Одеського району Одеської області, що розташована за адресою: Одеська обл., Іванівський р-н, с. Павлинка, вул. Центральна, 37 (ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи, ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013)

Завершена

1 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
Період уточнення: 17.09.2021 10:19 - 23.09.2021 09:00
Відповідь надана

Дискримінація

Номер: ed1d3cb3b7e14f5b84057b3486068800
Дата опублікування: 22.09.2021 12:10
Опис: Вимоги:Документи на AUTOCAD. Навіщо вам AUTOCAD.???AUTOCAD.необхідний для розробки Робочого проекту для монтажу. Проводиться закупіля на капітальний ремонт СПС, а не на розробку РП. Видаліть дану вимогу.
Відповідь: Відповідно до Регламенту контролю якості виконання електромонтажних робіт затвердженого Протоколом від 27.01.2017 № 1 Науково-дослідний інститут будівельного виробництва (НДІБВ): 1. Для правильного визначення контрольованих параметрів, які підлягають контролю при виконанні робіт, його складу і способу перевірки, строків проведення та оформлення відповідної виконавчої документації наведені схеми контролю якості виконання електромонтажних робіт 2. Результати контролю відповідності будівельних робіт вимогам проектів та нормативних документів фіксуються у виконавчій документації, 3. Виконавча документація є засобом підтвердження відповідності електромонтажних робіт встановленим вимогам. 4. Під час виконання електромонтажних робіт належить оформляти виконавчу документацію - комплект робочих креслень з написами, зробленими особами, відповідальними за виконання будівельно- монтажних робіт, про відповідність виконаних в натурі робіт цим кресленням або внесеним в них змінам за погодженням із замовником та проектною організацією. Таким чином для оформлення виконавчої документації та виконання вимог Регламенту контролю якості виконання електромонтажних робіт Учаснику – Виконавцю необхідно мати відповідне програмне забезпечення у тому числі AutoCAD (або аналогічне).
Дата відповіді: 23.09.2021 11:33
Відповідь надана

Дискримінація

Номер: 6d725a1111674f7489f8daca4ae26b5a
Дата опублікування: 22.09.2021 12:08
Опис: Вимоги: Атестат про акредидацію експерної організацїї,Лист-згода експертної організації про залученняяк третьої сторони.зазначена Замовником вимога керується ДБН.В.2.5.-56:2014 в якому зазначено: И.1. Мета перевірки СПЗ – визначення відповідності змонтованої системи вимогам проектної документації та її працездатність. И.1.2. Для перевірки відповідності СПЗ Замовником робіт може бути створена комісія з представників Замовника, проектної, монтувальної, пультової і обслуговуючої організацій, представників третьої сторони тощо. Комісія створюється не пізніше ніж у п’ятиденний строк після одержання повідомлення від монтувальної організації про закінчення робіт. Порядок та тривалість роботи комісії визначається Замовником робіт. Органом, який може виступати у якості третьої сторони, є інспекційний орган згідно з ДСТУ ISO\IEC 17020. У будівлях і спорудах, де роботи з монтування СПЗ здійснюються за рахунок державного фінансування, до роботи комісії у якості третьої сторони доцільно включати представників інспекційного органу виконавчої влади, який має повноваження державного контролю і нагляду у сфері пожежної безпеки. Представники третьої сторони повинні бути компетентними, що підтверджується наявністю кваліфікаційного сертифікату відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури за напрямком експертизи в частині дотримання вимог пожежної та техногенної безпеки. Тобто, як бачимо, перевірка відповідності систем протипожежного захисту, змонтованих на об’єкті, МОЖЕ бути ініційована та здійснюватися за бажанням Замовника. Таким чином, бачимо, що даним питанням займається Замовник за своїм бажанням, і коло залучених суб’єктів визначає сам же Замовник самостійно. Тоді виникає питання: чому потенційні учасники (виконавці робіт) повинні подати у складі пропозиції документ від органу, який перевіряє відповідність систем протипожежного захисту, якщо не відомо чи захоче Замовник ініціювати таку перевірку взагалі? І чи виграє учасник даний тендер також невідомо. Виходить, що учасник наперед повинен домовитися з інспекційним органом про надання послуг, які ймовірно (можливо, скоріше за все, а може й ні) будуть надані. Видаліть дані вимоги.
Відповідь: 1. У штатному розкладі замовника відсутні фахівці, що мають кваліфікацію, знання та досвід у прийнятті в експлуатацію, перевірці відповідності систем пожежного захисту. 2. У замовника відсутній досвід в залученні та вибору експертної організації – третьої сторони. 3. У фінансовому плані замовника не передбачені додаткові кошти на оплату послуг експертної організації – третьої сторони. 4. Замовник повідомляє про обов’язковість залучення і третьої сторони – експертної організації та покладає обов'язок оплати послуг третьої сторони – експертної організації на Учасника – Виконавця. Враховуючи зазначене, з метою гарантії якісного виконання робіт та цільового використання бюджетних коштів, Учасник повинен гарантувати, що змонтована система протипожежного захисту буде здана в експлуатацію (акти перевірки відповідності або технічний звіт системи протипожежного захисту буде підписаний всіма членами комісії, які безпосередньо приймали участь у процесі монтажу системи при залученні третьої сторони – експертної організації). Учасник забезпечує здачу систем протипожежного захисту в експлуатацію власними силами та за власний рахунок. У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати: інформацію у довільній формі про експертну організацію, яку планується залучити у якості третьої сторони під час перевірки відповідності систем, та якою буде підготовлено і надано відповідний звіт з інспектування; копію атестату (з додатками) про акредитацію експертної організації на відповідність вимогам ДСТУ EN ISО/IEC 17020:2014 (ISО/IEC 17020:2012) в сфері інспектування, зокрема, систем протипожежного захисту, блискавкозахисту, автоматизованих систем раннього виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення, вогнезахисту, об’єктів будівництва та об’єктів, що експлуатуються, на відповідність вимогам пожежної та техногенної безпеки; лист-згоду від експертної організації, у довільній формі, на залучення у якості третьої сторони під час здачі в експлуатацію змонтованої системи протипожежного захисту та проведення інспектування.
Дата відповіді: 23.09.2021 11:33
Відповідь надана

Дискримінація

Номер: ad3fd8dd1bbf4a27a3d9f43c4d472246
Дата опублікування: 22.09.2021 12:06
Опис: Сертифікати ДСТУ 45001,14001,9001,23932 видані акредитованим органом сертифікації.Статтею 5 ЗУ «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» встановлено основні принципи діяльності з акредитації, зокрема добровільність акредитації. Це саме підтверджено на офіційному сайті Національного агентства з акредитації України – добровільність акредитації. Цю ж інформацію викладено в п.7 Положення про Національне агентство з акредитації України, яке затверджено Міністром розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 21.11.2019. В статті 10 ЗУ «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» йдеться про органи з оцінки відповідності, які можуть бути акредитовані національним органом з акредитації. Але даний Закон не передбачає обов’язкову акредитацію Національним агентством з акредитації України, так як це суперечило б як вітчизняним так і міжнародним нормам. Враховуючи вищевикладене на сьогодні відсутній нормативно-правовий акт, що встановлює обов’язковість призначення та акредитації органів сертифікації. Видяліть вимогу в частині акредитації органу сертифікації.
Відповідь: Відповідно до оголошення з метою підтвердження відповідності якості послуг (робіт) Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати видані на ім’я Учасника: Сертифікат (оригінал/копія) на систему управління якістю ДСТУ ІSO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю, Вимоги». Сертифікат (оригінал/копія) на систему управління охороною здоров'я та безпекою праці ISO 45001. Сертифікат (оригінал/копія) на систему управління безпекою ланцюга поставок ISO 28000:2007 для підтвердження наявності у Учасника впровадженої програми управління якістю (сертифікати повинні бути діючими на весь час виконання послуг (робіт); Сертифікат (оригінал/копія) ДСТУ ISO 23932:2018 Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи (ISO 23932:2009, IDT); у Учасника повинна бути наявна функціонуюча система екологічного керування згідно ДСТУ ISO14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління». Для підтвердження Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати сертифікат (оригінал/копія) про відповідність системи екологічного управління вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) (сертифікат повинен бути діючим на весь час виконання послуг (робіт). Сертифікати повинні бути видані органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований Національним агентством з акредитації України (на підтвердження надати сферу акредитації ОС (ООВ), видану Національним агентством з акредитації України) або пройшов нотифікацію у встановленому порядку (на підтвердження надати оригінал/копію свідоцтва про нотифікацію). У сфері сертифікації зокрема повинні фігурувати електромонтажні роботи, будівельно-монтажні роботи, обслуговування систем безпеки (у разі залучення субпідрядника/співвиконавця зазначені документи також надаються на субпідрядника/співвиконавця). Орган з сертифікації (орган з оцінки відповідності) має відповідати вимогам ISO/IEC 17021-1:2015 «Вимоги до органів, що здійснюють аудит і сертифікацію систем менеджменту». Необхідність незалежної оцінки компетентності Органу з сертифікації (органу з оцінки відповідності) встановлена міжнародним стандартом ISO / IEC 17000 та може бути проведена третьою стороною (п.5.6 ISO / IEC 17000:2004). В оголошенні цієї закупівлі зазначено, що відповідні сертифікати ІSO повинні бути видані органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований Національним агентством з акредитації України (на підтвердження надати сферу акредитації ОС (ООВ), видану Національним агентством з акредитації України) або пройшов нотифікацію у встановленому порядку (на підтвердження надати оригінал/копію свідоцтва про нотифікацію), учасники надають АБО сферу акредитації ОС (ООВ), видану Національним агентством з акредитації України, АБО свідоцтво про нотифікацію.
Дата відповіді: 23.09.2021 11:32
Відповідь надана

Дискримінація

Номер: 3f0c2a7a480a41ea99098999d127bdd2
Дата опублікування: 22.09.2021 12:04
Опис: Вимога:надати свідоцтва про присвоєення кваліфікації.Документи, що підтверджують нявність у виконавцв робіт кваліфікації відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» мають різну назву, а саме:посвідчення, сертифікати, або інші документи про освіту, підвищення кваліфікації або проходження навчальних курсів працівників Просимо відредагувати вимогу, а саме надати Дипломи, свідоцтва, посвідченя, сертифікати, або інші документів про освіту, підвищення кваліфікації або проходження навчальних курсів працівників, які мають безпосереднє відношення до виконання робіт.
Відповідь: Для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації учасники повинні зокрема надати: - інформаційну довідку, складену у довільній формі (на фірмовому бланку учасника (за наявності) із зазначенням дати та вихідного номеру реєстрації за підписом керівника/іншої уповноваженої особи (зазначаються посада, прізвище та ініціали) учасника з проставленням печатки (за наявності), про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт згідно предмету закупівлі та яких учасник планує (має намір) залучити для виконання договору про закупівлю (у будь-якому разі повинна містити інформацію про працівників та іх статус під час виконання робіт, наявність яких передбачена Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852); Кількість працівників та їх кваліфікація повинна бути відповідно до Постанови від 23 листопада 2016 р. № 852 про Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Оригінали або копії документів, які підтверджують наявність трудових або цивільно-правових відносин між Учасником та особами, відомості про яких містяться у довідці (копії трудових книжок/трудових договорів/форма штатного розкладу або інше). Керівник робіт повинен мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”, стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років. На підтвердження надати оригінал/копію диплому про відповідну освіту, трудової книжки (всіх сторінок). Копії документів, підтверджуючих кваліфікацію працівників. Учасник надає документи, що підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації (завірені належним чином копії або оригінал наказу про призначення фахівців, диплому, сертифікату, свідоцтва, інші документи). Довідка про кваліфікацію та досвід фахівців основних спеціальностей, в тому числі осіб, відповідальних за організацію робіт та складання документації щодо виконання робіт, що будуть залучені до виконання робіт, які є предметом закупівлі. - інформацію в довільній формі (на фірмовому бланку учасника (за наявності) із зазначенням дати та вихідного номеру реєстрації за підписом керівника/іншої уповноваженої особи (зазначаються посада, прізвище та ініціали) учасника з проставленням печатки (за наявності) про наявність у працівників необхідних кваліфікаційних сертифікатів, свідоцтв тощо (зазначити вид, серію, номер, термін дії на ким видано), наявність яких регламентована вимогами діючого законодавства. Також надаються оригінали/копії зазначених кваліфікаційних сертифікатів та свідоцтв про підвищення кваліфікації (у разі обов’язковості підвищення кваліфікації); - документи, що підтверджують наявність трудових та/або цивільно-правових відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, а саме оригінали або копії трудових книжок таких працівників із записами про прийом на роботу та/або накази (оригінал або копія, або виписка з наказу) про прийняття/переведення на роботу таких працівників тощо; - лист в довільній формі з інформацією про працівників, в кількості не менше 3-х осіб, які пройшли навчання та перевірку знань з питань охорони праці (також надаються копії/оригінали документів, які підтверджують проходження навчання). Зазначені вище вимоги до учасників складені в повній відповідності з чинним законодавством та не містять ознак дискримінації.
Дата відповіді: 23.09.2021 12:31