• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Електрична енергія, код 09310000-5 – Електрична енергія за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»

Оголошення про проведення відкритих торгів 1.Найменування замовника: Управління освіти, у справах сім’ї, молоді та спорту Олешківської міської ради 1.1.Місцезнаходження замовника: 75100, Херсонська область, Олешківський район, м. Олешки, вул. Гвардійська, 30. 1.2. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 43922212. 1.3.Категорія замовника: відповідно до пункту 3 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади. 2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Електрична енергія, код 09310000-5 – Електрична енергія за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 3. Кількість товарів або обсяг робіт чи послуг: 218 502 кВт/год (додаткова потреба). 3.1. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: відповідно до Додатку 1 до тендерної документації. 4. Очікувана вартість предмета закупівлі: 764 757,00 грн. (Сімсот шістдесят чотири тисячі сімсот п’ятдесят сім грн. 00 коп.) з ПДВ (додаткова потреба). 5. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31.12.2021р. 6. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02.10.2021 р. 7. Умови оплати: Споживач здійснює оплату за фактично відпущену електричну енергію в розрахунковому періоді відповідно до даних комерційного обліку і наданих рахунків за спожиту електричну енергію на розрахунковий рахунок постачальника вказаний у рахунку на оплату, протягом 7 (семи) робочих днів від дня отримання рахунку, але не пізніше ніж до 20-го числа місяця, що слідує за розрахунковим. 8. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Усі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою, або можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. 9. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 10. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: 11. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1 відсоток від очікуваної вартості закупівлі. 12. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.

Завершена

764 757.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 647.57 UAH
Період уточнення: 16.09.2021 16:37 - 22.09.2021 00:00
Відповідь надана

щодо умов договору

Номер: b0294e86bdc04ed9976317469abcafc5
Дата опублікування: 21.09.2021 10:37
Опис: Шановний Замовник. Пунком 5.11 Договору передбачено, що Станом на останній календарний день розрахункового періоду Постачальником складається Акт приймання-передачі електричної енергії та протягом 5 (п’ять) робочих днів надається Споживачу. Споживач зобов’язаний розглянути та підписати вказаний Акт у строк, що не перевищує 5 (п’ять) робочих днів або дати вмотивовану відмову від підписання такого Акту, у цей же строк. Просимо Вас змінити формулювання даного пункту, так як Постачальники електричної енергії отримують дані від Операторів системи розпорділу до 10 числа, і не маючи таких даних надати Вам Акт приймання-передачі електричної енергії в останній календарний день розрахункового періоду не можливо. Пропонуємо даний пункт викласти в наступній редакції "Постачальником до 10 числа місяця наступного за розрахунковим складається Акт приймання-передачі електричної енергії та протягом 5 (п’ять) робочих днів надається Споживачу. Споживач зобов’язаний розглянути та підписати вказаний Акт у строк, що не перевищує 5 (п’ять) робочих днів або дати вмотивовану відмову від підписання такого Акту, у цей же строк." Дякуємо
Відповідь: Доброго дня шановний Учасник. Дякуємо за Ваше зауваження. До ТД внесені зміни.
Дата відповіді: 23.09.2021 10:41
Відповідь надана

щодо умов договору

Номер: d53bd6c12e2a400da2abd7faa96cd5f4
Дата опублікування: 20.09.2021 16:38
Опис: Шановний Замовнику. Просимо Вас привести у відповідність п.5.6 Договору - Споживач розраховується з Постачальником за електричну енергію за цінами, що визначаються відповідно до механізму визначення ціни електричної енергії, згідно з обраною Споживачем комерційною пропозицією, яка є додатком 2 до цього Договору. Формулювання цього пункту прямо суперечить п.5.1. в якому чітко визначається ціна за 1 кВт/год. Присутність цих пунктів одночасно в договору призведе до різного тлумачення його умов. В договорі має бути щось одне. Дякую
Відповідь: Доброго дня шановний Учасник. Ціна у Додатку до Договору не відрізняється від ціни у п. 5.1 Договору – тому змінювати нічого не потрібно.
Дата відповіді: 23.09.2021 10:41
Відповідь надана

щодо Форми "Цінова пропозиція"

Номер: 51dcf67430f34e71b024137f6e8de13e
Дата опублікування: 20.09.2021 14:41
Опис: Шановний Замовник. В Ваших документах невідповідності. Форма "Цінова пропозиція" містить вимогу "1Тендерні пропозиції оформлюються та подаються за встановленою Замовником формою. Учасник не повинен відступати від даної форми, у табличці у графі «Найменування товару» Учасником зазначається конкретне найменування товару та показники безпечності, що пропонується для постачання, згідно з технічними вимогами Замовника." Додаток 1 тендерної документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі не містить жодних вимог щодо показників безпечності товару, що пропонується для постачання. Приведіть, будь ласка, у відповідність Ваші вимоги. Дякую
Відповідь: Доброго дня шановний Учасник. Дякуємо за Ваше зауваження. До ТД внесені зміни.
Дата відповіді: 23.09.2021 10:40
Відповідь надана

щодо відсутності додадків до договору

Номер: 2c3551450d2543b790d0e3029bf559f8
Дата опублікування: 20.09.2021 14:36
Опис: Шановний Замовник. Ви вказуєте в розділі 15 Договору "15.1. Невід’ємною частиною цього Договору є: - Додаток 1: Заява-приєднання до договору про постачання електричної енергії Споживачу - Додаток 2: Комерційна пропозиція - Додаток 3: Обсяги замовленої електричної енергії" У Вас відсутній додаток 3 до договору "Обсяги замовленої електричної енергії", додайте, будь ласка недостаючий документ Дякую
Відповідь: Доброго дня шановний Учасник. Дякуємо за Ваше зауваження. До ТД внесені зміни.
Дата відповіді: 23.09.2021 10:40
Відповідь надана

щодо заяви-приєднання

Номер: c545513e415a4221afe08e4f50ab5181
Дата опублікування: 20.09.2021 14:34
Опис: Шановний Замовнику! Просимо звернути увагу та внести зміни до додатку №1 до договору «Заява-приєднання» та викласти його в зміненій редакції. Запропонована Вами Заява-приєднання застосовується між Сторонами виключно при приєднанні Споживача до публічного договору. Ви не приєднуєтесь до публічного договору, а укладаєте договір відповідно до результатів аукціону, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», отже формулювання додатку №1 до Договору не відповідає фактичним Вашим діям. Також просимо Вас доповнити бланк Заяви-приєднання пунктом «Попередній Постачальник», дана інформація необхідна для надання інформації оператору систему розподілу при виконанні укладеного договору та можливості постачання Вам електричної енергії. Дякуємо
Відповідь: Доброго дня шановний Учасник. Дякуємо за Ваше зауваження. До ТД внесені зміни.
Дата відповіді: 23.09.2021 10:40
Відповідь надана

щодо умов договору

Номер: 72b54d34558643219ea08b44702d4e02
Дата опублікування: 20.09.2021 14:33
Опис: Шановний Замовнику, пропонуємо Вам змінити розділ 11 Договору «Порядок розв'язання спорів», у зв’язку з тим, що умови даного розділу носять дискримінаційний характер, а саме: Інформаційно-консультаційний центр по роботі із споживачами електричної енергії мають обмежену кількість учасників ринку електроенергії, це ті учасники, які постачають електричну енергію побутовим споживачам. Відповідно до Правил роздрібного ринку електричної енергії затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018року №312 (далі - Правила), п.8.3.17 Правил Учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством. У центрі обслуговування споживачів має бути організоване єдине вікно для прийому та видачі документів щодо надання послуг учасниками роздрібного ринку, а також може бути створений інформаційно-консультаційний центр та кол-центр, які функціонують відповідно до вимог, установлених Регулятором. Більшість учасників обслуговує менше 50000 споживачів, отже - Для учасників роздрібного ринку, які обслуговують менше 50000 споживачів, створення центрів обслуговування споживачів та кол-центрів не є обов’язковим. У такому разі функції центра обслуговування споживачів, зокрема щодо забезпечення дотримання визначеного цими Правилами порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів, покладаються на окремий структурний підрозділ (посадову особу) учасника роздрібного ринку. п.8.3.6. Правил - Учасники роздрібного ринку мають здійснювати особистий прийом споживачів, реєстрацію та збереження звернень/скарг/претензій споживачів та додатків до них відповідно до порядку, визначеного цими Правилами та/або положенням про інформаційно-консультаційний центр по роботі зі споживачами електричної енергії, затвердженим Регулятором. Учасники роздрібного ринку мають виконувати функції, які виконує інформаційно-консультаційний центр, незалежно від того, чи створено учасником роздрібного ринку такий центр. Забезпечення виконання такої роботи може виконуватись відповідним структурним підрозділом (сектором) учасника роздрібного ринку чи окремим його працівником. Додаток 5 до Правил роздрібного ринку електричної енергії «ПРИМІРНИЙ ДОГОВІР про постачання електричної енергії споживачу», а не ТИПОВИЙ ДОГОВІР, отже може бути змінений.
Відповідь: Доброго дня шановний Учасник. Дякуємо за Ваше зауваження. До ТД внесені зміни.
Дата відповіді: 23.09.2021 10:39
Відповідь надана

щодо умов договору

Номер: 1c555651e62f4b61bc1839380b4743bb
Дата опублікування: 20.09.2021 14:32
Опис: Шановний Замовник! Договір постачання електричної енергії (додаток №4 тендерної документації) не являється публічним договором до якого Ви приєднуєтесь, обравши комерційну пропозицію Постачальника та підписавши заяву-приєднання. Ваш договір підписується за результатами відкритих торгів, з визначенням Переможця за найнижчою ціною, отже носить форму договору купівлі-продажу. Відповідно до Правил роздрібного ринку електричної енергії, додаток 5, який взятий Вами за основу проекту договору є примірним, а отже змінним. Цим додатком також користуються Постачальники та Споживачі, які не закуповують електричну енергію за вільними цінами, наприклад універсальна послуга. Приймаючи участь у закупівлі Постачальник не може надати Вам різні комерційні пропозиції, так як відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» учасник може надати тільки одну тендерну пропозицію, що виключає можливість реалізації Вами права викладеного в ч.1 п.6.1 проекту договору. Просимо внести зміни до Договору, а саме: змінити формулювання щодо публічності договору, а також вибору комерційної пропозиції по всьому тексту проекту договору – п.6.1. 1), п.13.4 Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня шановний Учасник. Дякуємо за Ваше зауваження. До ТД внесені зміни.
Дата відповіді: 23.09.2021 10:37
Відповідь надана

щодо вимог тендерної документації

Номер: 9e229ee340144c628810deffe3bed4ad
Дата опублікування: 20.09.2021 14:29
Опис: Шановний Замовник. Ваша тендерна документація містить інформацію, яка є незрозумілою "Звертаємо вашу увагу на те, що на даний час відсутні жодні офіційні роз’яснення Уповноваженого органу щодо застосування норм стосовно відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, та порядку роботи Замовника з даними реєстрами". Для Учасників також не існує жодного порядку роботи з різними реєстрами та іншими відкритими джералами, але норми чинного законодавства ніхто не відміняв. Закон України "Про публічні закупівлі" чітко встановлює норму викладену в ч.5 ст.17: Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Відповідно до ст.1 Законом України "Про доступ до публічної інформації" - Публічна інформація - це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб'єктами владних повноважень своїх обов'язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом. Отже, яких саме офіційних роз’яснень та від якого Уповноваженого органу Ви чекаєте. Чи буде, відповідно до Вашої "вимоги" відхилено Учасника, який надасть Вам інформацію з посиланням на відкриті єдині державні реєстри, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель Дякую
Відповідь: Доброго дня шановний Учасник. Якщо Ви надасте інформацію (довідку) з посиланням на відкриті єдині державні реєстри, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, вона буде прийнята до розгляду.
Дата відповіді: 23.09.2021 10:36
Відповідь надана

щодо вимог тендерної документації - антикорупційна програма

Номер: 75fe1fcc0d6d420cb7dfbda6ce721ae8
Дата опублікування: 20.09.2021 14:03
Опис: Шановний Замовник. В таблиці 2 додатку 2 до тендерної документації Вами встановлено вимогу на відповідність п.10 ч. ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «надається Учасниками копія антикорупційної програми або копія наказу про призначення Уповноваженого з реалізації антикорупційної програми». Дана вимога суперечить нормі Закону, так як підтвердження надається у разі якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом). Вартість Вашої закупівлі 746757,00 грн., що значно менше 20 мільйонів гривень, саме тому Ви не можете встановлювати вимогу «надається Учасниками копія антикорупційної програми або копія наказу про призначення Уповноваженого з реалізації антикорупційної програми» ні Учаснику ні Переможцю. Приведіть, будь ласка, вимогу у відповідність до Закону. Дякую
Відповідь: Доброго дня шановний Учасник. Якщо Ви уважно читали дану вимогу, то повинні були помітити – там чітко приписано, що вона діє у разі, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом).
Дата відповіді: 23.09.2021 10:36
Відповідь надана

щодо використання КЕП

Номер: 7e3c40dec9b34d1c9aa8899f9776f198
Дата опублікування: 20.09.2021 13:29
Опис: Шановний Замовнику! Ваша вимога щодо підписання документів кваліфікованим електронним підписом є дискримінаційною, тому пропонуємо Вам внести зміни до тендерної документації та замість вимоги КЕП вказати КЕП/ЕЦП/УЕП. Відповідно до абз. 2 п. 1 Постанови №193 від 3 березня 2020 р. до 31 грудня 2021 року приватний бізнес має право використовувати в своїй діяльності Удосконалені електронні підписи на кваліфікованому сертифікаті (УЕП) чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів. Відповідно багато учасників ще не робили кваліфіковані електронні підписи (КЕП). Тож вимагаючи підписати пропозицію саме КЕП Замовник таким чином зменшує конкуренцію на своєму тендері. Дякуємо
Відповідь: Доброго дня шановний Учасник. Дякуємо за Ваше зауваження. До ТД внесені зміни.
Дата відповіді: 23.09.2021 10:35