• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Персональні комп'ютери, процесор

Завершена

140 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 700.00 UAH
Період уточнення: 16.09.2021 14:46 - 22.09.2021 17:00
Відповідь надана

усунення дискриминаційної вимоги технічного завдання

Номер: a9282be6b7834435a544446514dc3b5e
Дата опублікування: 19.09.2021 14:13
Опис: Замовник у технічної документації висунув умову, яка є незрозумілою та дискримінаційною «4. На підставі Положення про облікову політику керуючись Законом України «про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» вартість персонального комп’ютера не повинна перевищувати 11000 грн. без ПДВ (13200 грн. з ПДВ) за одиницю товару» 1- Немає посилання на конкретну статтю закону з конкретним підпунктом, опираючюсь на яку може з’явитися така вимога тож виникає питання чи існує вона взагалі 2- Це зовсім не означає, що пропозиції платника ПДВ можуть порівнюватися за ціною відкидая саме ПДВ з ціною неплатника ПДВ 3- Замовник не є платником ПДВ, таким чином не втрачає відшкодування ПДВ у закупівлі неплатника ПДВ. Таким чином мають порівнюються остаточні ціни до сплати не враховуючи чи має там ПДВ чи ні. Згідно статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі" у діючий редакції Про Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. 2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. 3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. 4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Цією вимогою порушується підпукт 1) , 4). та 5) пункта 1 Також порушуються пункти 2 та 4 данної статті Також у статті 14 пункт 5 закону Закону України "Про публічні закупівлі" у діючий редакції Вимагають «Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.» Загальна ціна пропозиції лише не повинна перевищувати загальну суму закупівлі- такими є Вимоги PROZORO Також нагадуємо Замовнику, що існує Стаття 7 Закону України "Про публічні закупівлі" у діючий редакції.про «Державне регулювання, контроль у сфері закупівель та громадський контроль» та Стаття 8. Про Порядок здійснення моніторингу процедур публічних закупівель дозволяє робити контроль за законністю проведення публічних закупівель Ці статті регулюють контроль та моніторинг державних закупівель, нагадуємо їх зміст: «2. Рішення про початок моніторингу процедури закупівлі приймає керівник органу державного фінансового контролю або його заступник (або уповноважена керівником особа) за наявності однієї або декількох із таких підстав: 2) інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель; 3) повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель; 4) виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель; 5) інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону. Для аналізу даних, що свідчать про ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, може використовуватися: інформація, оприлюднена в електронній системі закупівель;» Також нагадуємо, що найкраща ціна виявляється системою PROZORO автоматично по кінцевої сумі до сплати Також нагадуємо про пункт 20 статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі" у діючий редакції «20. З метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду.» Таким чином враховуючи вищезазначене вимагаємо усунути пункт 4 з технічних вимог закупівельної документації
Відповідь: Керуючись Законом України "про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" стаття 1, абзац 8, 9. Відповідно до п.2 Методичних рекомендацій щодо облікової політики облікової політики суб'єкта державного сектору, затверджена наказом Міністерства фінаннсів України від 23.01.2015 р. № 11 (зі змінами), активи, строк корисного використання яких понад 1 рік вартість становить 11000 без ПДВ (13200 з ПДВ). Положення про облікову політику № 32 від 16.04.2021 р.
Дата відповіді: 20.09.2021 10:11
Відповідь надана

Тема 1

Номер: c9ee22c4653d41aa89a080df00558329
Дата опублікування: 18.09.2021 22:22
Опис: Доброго дня! Чи допускається встановлення ліцензійної операційної системи Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978) при виробництві у складі пристрою персонального комп’ютера? Поставка ПЗ буде здійснюватися з дотриманням вимог Закону України «Про авторське право і суміжні права». Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. Також звертаємо увагу, що продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www.microsoft.com/uk-ua/howtotell/software-packaged Окремо хочемо звернути увагу Замовника, що будь які вимоги щодо внесення змін з боку учасників з вимогою надати лист про авторизацію носять дискримінаційний характер, що підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Одночасно надання Авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро є дискримінаційною та неправомірною вимогою, відповідно до статті 3 Закону України від 25.12.2015р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі». Згідно із загальними принципами господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі, тими що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує участь тих, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Згідно з політикою компанії «Microsoft», для того, щоб придбати та успішно поставити аутентичну ліцензійну продукцію суб’єкт господарювання не має бути обов’язково авторизованим партнером компанії чи дистриб’ютора. Продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www. Microsoft.com/uk-ua/howtotell/Hardware.aspx?tab=PCPurchase).
Відповідь: Так допускається.
Дата відповіді: 20.09.2021 10:24
Відповідь надана

гарантійни листи на товари

Номер: 538aaedb62ec40ffb84a72d54f2c43b6
Дата опублікування: 17.09.2021 17:42
Опис: надати гарантійні листи на товари Які саме портібно надати гарантійни листи? з яким змістоМ?
Відповідь: Постачальник зобов’язаний поставити Товар Покупцю, якість якого та якість матеріалів та сировини виготовлення цього Товару повинна відповідати діючим в Україні стандартам або затвердженим в установленому порядку нормативно-технічним умовам та іншим національним стандартам (ГОСТ, ДСТУ, ТУ), які діють на території України та згідно яких виготовлено Товар. Пункт 3 проекту договору
Дата відповіді: 20.09.2021 09:30