-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з дизайну зі створення макетів для друкованої, сувенірної продукції, контенту для соцмереж, оформлення заходу для реалізації відкритого фестивалю «Generation House/Дім Поколінь» у рамках програми «Маріуполь – Велика культурна столиця України 2021»
Завершена
10 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 50.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 50.00 UAH
Період уточнення:
15.09.2021 14:57 - 21.09.2021 00:00
Відповідь надана
Загальні питання щодо ТЗ
Номер:
e0669f2a292c4f4d9c2ed35c2c61bfd2
Дата опублікування:
16.09.2021 13:23
Опис:
Добриій день!
Хочу уточнити інформацію, що викладена у документі "ТЗ дизайн":
1. Що мається на увазі під пунктом "1.3 Наповнення сайту". Це створення загального дизайну сайту, чи його окремих частин?
2. Чи є чітка цількість готових макетів на пункт 1.2, 1.4, 1.5, 1.6, 1.7?
Дякую за відповідь.
Відповідь:
Доброго дня!
1. Мається на увазі створення дизайну лендінгу згідно з брендбуком проекту, наповнення контентом до та після ініціативи (розміщення фото, відео, текстів, адміністрування лендінгу)
2. Щодо макетів -
1.2. Візуальне оформлення матеріалів – сітілайти 1350х1850 мм – 2 шт, борди 3000х6000 мм – 1 шт, куби 1210х1210 мм – 4 шт, візуали для відео, візуали-шаблони для фотокниги проекту "Любов крізь роки"
1.4. Поліграфічна роздаткова продукція – 2 флаєри 210х100, 2 сторони, афіши А3 – 1 шт, А4 – 1 шт
1.5. Дизайн сувенірної продукції - 10 макетів
1.6. Макети дизайну "одягу сцени" - комплект 5 одиниць, адаптація під різні розміри
1.7. Створення афіш для соцмереж та адаптування під розміри, пікселі: для Facebook (1200 x 628); для Instagram (1080 x 1080); для сторіз (1080 х 1920) – 20 макетів з адаптацією (всього 60 одиниць).
Дата відповіді:
17.09.2021 14:15