• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Персональні комп’ютери, ноутбуки, багатофункціональні пристрої та сканер (Код ДК 021:2015 (CPV): 30230000-0 – Комп’ютерне обладнання)

Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається. Замовник не вимагає забезпечення виконання договору про закупівлю. Інформація про технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі викладена у Технічній специфікації – Додатку 2 до цієї тендерної документації.

Завершена

280 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 400.00 UAH
Період уточнення: 15.09.2021 13:30 - 28.09.2021 00:00
Відповідь надана

Тема 1

Номер: 4f3f1a3955a3476cac261424e7b76f28
Дата опублікування: 17.09.2021 17:50
Опис: Доброго дня! Чи допускається встановлення ліцензійної операційної системи Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978) при виробництві у складі пристрою персонального комп’ютера? Поставка ПЗ буде здійснюватися з дотриманням вимог Закону України «Про авторське право і суміжні права». Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. Також звертаємо увагу, що продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www.microsoft.com/uk-ua/howtotell/software-packaged Окремо хочемо звернути увагу Замовника, що будь які вимоги щодо внесення змін з боку учасників з вимогою надати лист про авторизацію носять дискримінаційний характер, що підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Одночасно надання Авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро є дискримінаційною та неправомірною вимогою, відповідно до статті 3 Закону України від 25.12.2015р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі». Згідно із загальними принципами господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі, тими що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує участь тих, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Згідно з політикою компанії «Microsoft», для того, щоб придбати та успішно поставити аутентичну ліцензійну продукцію суб’єкт господарювання не має бути обов’язково авторизованим партнером компанії чи дистриб’ютора. Продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www. Microsoft.com/uk-ua/howtotell/Hardware.aspx?tab=PCPurchase).
Відповідь: Шановний учаснику! Просимо звернути Вашу увагу, що в технічній специфікації чітко прописані вимоги до програмного забезпечення, відхилення від яких може призвести до дискваліфікації Вас, як учасника цієї процедури закупівлі. Тендерний комітет не може погодитися із тим, що авторизаційний лист є дискримінаційною та неправомірною вимогою, і суперечить положенням статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. (зі змінами) (далі – Закон), адже відповідно до частини 3 статті 22 Закону: «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації». Наведена Вами практика органу оскарження є некоректною. Зауважуємо, що національне законодавство України станом на сьогодні не містить визначення поняття дискримінація, однак звертаючись до практики Верховного Суду – не є дискримінаційною вимога, якій відповідає 2 (двоє) і більше постачальників (учасників). Замовником попередньо було проаналізовано ринок аналогічних товарів та встановлено, що в Україні існує більше 2 (двох), а точніше навіть більше 10 (десяти) постачальників, які спроможні поставити аналогічний товар або еквівалент. З огляду на це, замовник не вбачає жодних дискримінаційних ознак у зазначених Вами вимогах, ба більше, вважає за необхідне надання учасником процедури закупівлі таких документів для підтвердження його надійності як контрагента, та впевненості у належному виконанні договору надалі. Дана вимога необхідна й для того, аби замовник мав змогу переконатися у якості, а також офіційному походженні товару, пересвідчитися, що даний товар не є контрафактним та таким, що нелегально завезений на територію України. Більше того, нам необхідно отримати підтвердження факту, що товар відповідає вимогам, які прописані у тендерній документації. Саме тому вказана вимога є доцільною й жодним чином не порушує права потенційних учасників. Щодо дозволу виробника – це знову ж таки хибне уявлення про провадження господарської діяльності та вимог до предмета закупівлі. Замовником не вимагалося надання дозволу на поставку товару, а лише можливість підтвердити ділові відносини задля уникнення поставки неякісної та/або контрафактної продукції.
Дата відповіді: 22.09.2021 19:08