• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт (відновлення елементів благоустрою) проїжджої частини вул.Ювілейна ( на ділянці від будинку №104 до вул.Радісна) в с.Доброолександрівка Дальницької сільської ради Одеської області

Завершена

2 990 234.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 29 902.00 UAH
Період уточнення: 14.09.2021 09:51 - 20.09.2021 00:00
Відповідь надана

КЕП/ЕЦП

Номер: 49ed017b7dab4734aeea8cc3e372d673
Дата опублікування: 17.09.2021 09:49
Опис: Шановний замовнику! Тендерна документації містить суперечливі вимоги. Так, пп 1.1.5 частини 1 Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений захищений кваліфікований електронний підпис на захищеному носію, учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів. Проте, абзацом 2 пункту 1.6. частини 1 Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначена інша вимога, а саме: під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно цієї документації. Просимо, визначитися Замовника яким саме чином повинна бути підписана тендерна пропозиція виключно захищеним кваліфікованим електронним підписом (КЕП) або електронним підписом (або кваліфікованим електронним підписом) та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Відповідь: Замовник вважає, що тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів
Дата відповіді: 20.09.2021 14:06
Відповідь надана

Ціна пропозиції

Номер: 34043fd6a38e43bab4d405867894c374
Дата опублікування: 16.09.2021 15:12
Опис: Шановний замовнику! В тендерній документації міститься наступне положення: «В складі тендерної пропозиції учасника не можуть міститися документи та інформація, що висвітлюють ціну пропозиції. У разі надання будь-якого такого документу або інформації, пропозиція учасника підлягає відхиленню, як така що не відповідає умовам тендерної документації». Прокоментуйте яким чином можна це реалізувати? Зазначену вимогу не можливо виконати, у зв’язку з тим, що Вами проводяться «звичайні українські» відкриті торги. Згідно ч.1 ст. 26 Закону України «Про публічні » тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Крім того, частиною 1 ст.28 Закону визначено перед початком електронного аукціону автоматично розкривається інформація про ціни/приведені ціни тендерних пропозицій/пропозицій. Оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною (ч.9 ст 29 Закону ). Враховуючи вищезазначене, виконати вимоги тендерної документації буде означати порушити Закон України «Про публічні закупівлі». Вимагаємо виключити цю незаконну вимогу та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Відповідь: Відповідно до абзацу третього частини першої статті 28 Закону у разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону, у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель автоматично розкриваються всі файли тендерної пропозиції, крім інформації про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції. Згідно з пунктом 32 частини першої статті 1 Закону тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Відповідно до частини першої статті 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій визначено статтею 31 Закону. Водночас будь-яке рішення приймається замовником самостійно. Разом з тим зазначаємо, що ураховуючи частину другу статті 19 Конституції України, та відповідно до норм Закону, Положення про Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.08.2014 № 459 (зі змінами), до компетенції Мінекономіки як Уповноваженого органу не належить визначення правомірності дій замовників в конкретних випадках.
Дата відповіді: 20.09.2021 14:06