-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з виготовлення відеороликів з метою популяризації провідних локацій для зимового відпочинку внутрішніх туристів
Торги не відбулися
2 160 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 800.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 800.00 UAH
Період уточнення:
13.09.2021 16:37 - 22.09.2021 00:00
Відповідь надана
Документи
Номер:
fe2b2bb5315e4edaa8be00f904358e27
Дата опублікування:
18.09.2021 00:23
Опис:
Перше питання до замовника з приводу пункту:
- "досвід роботи в проектах туристичної тематики не менше 2-3 проектів (в складі своєї тен-дерної пропозиції учасник надає копії договорів/актів виконаних робіт щодо участі у та-ких проектах та/або резюме робіт туристичної тематики с посиланням на відео-роботи, рекомендаційні листи)".
Розглядатимуться тільки заявки у яких група має досвід зйомок туристичних відео, чи розглядатимуться профессіонали своєї професії, які мають великий досвід зйомок, але не мають прикладів саме тревел відео?
Друше питання по ідеям:
- які побожання по сценаріям, що саме треба висвітлити? Я розумію, що внутрішній зимовий туризм це Карпати, але треба розуміти хочаб на які аудиторії націлен кожен ролик, яку активність показати і які саме частини України?
Відповідь:
Питання 1: Відповідно до вимог технічного завдання виконавець повинен мати досвід роботи в проектах туристичної тематики не менше 2х проектів у зв’язку із специфікою послуги, а саме - в повній мірі володіти інформацією щодо існуючих та потенційних туристичних маршрутів, локацій та дистанцій, сезонності, специфіки регіонів, погодних умов тощо задля комплексного та всебічного висвітлення тематики у відеоряді.
Питання 2: Відповідно до вимог технічного завдання, маршрути, сценарії та плани проведення зйомок відеороликів розробляє Виконавець (не менше 2-х варіантів). Замовник погоджує маршрути та програму. За-уважимо, що “зимовий туризм”, це не тільки Карпати та гірськолижний туризм. Більш того, Карпати та гірськолижний “зимовий туризм” вже достатньо представлені у різноманітних медійних матеріалах та не потребують збільшення уваги, і навпаки, існує багато напрямків “зимового туризму”, який недостатньо представлений у рекламних компаніях та потребує додаткового комплексного та всебічного представлення. Щодо цільової аудиторії, то відповідно до вимог технічного завдання, основною цільовою аудиторією є молодь та поцінювачи напрямків сімейного, активного та культурного відпочинку.
Дата відповіді:
24.09.2021 17:03