-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Робочий одяг
Торги не відбулися
360 872.26
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 805.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 805.00 UAH
Період уточнення:
13.09.2021 14:05 - 17.09.2021 14:10
Відповідь надана
Щодо зразків товару
Номер:
3ce5cdbea1d2475e8811053e71800f54
Дата опублікування:
15.09.2021 12:09
Опис:
Відповідно до частини першої статті 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Будь-які інші способи подання тендерної пропозиції або її частини Законом не передбачені, в том числі можливість подання учасниками зразків продукції у складі тендерної пропозиції чи поза нею. Згідно з частиною восьмою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі має право внести зміни до своєї тендерної пропозиції або відкликати її до закінчення кінцевого строку її подання. Отже, зразок-еталон запропонованого товару, наданий після закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій та поданий поза електронною системою, не є складовою частиною тендерної пропозиції учасника. Враховуючи вищевикладене, замовником буде проведено розгляд тендерних пропозицій не у відповідності до вимог частини дев’ятої статті 29 Закону, а саме: замовник здійснюватиме розгляд зразка запропонованого товару, який не є складовою частиною тендерної пропозиції, та, як наслідок, відхилення тендерної пропозиції за відсутності зразка є порушенням вимог частини першої статті 31 Закону». Також: частиною другою статті 22 Закону визначено вичерпний перелік відомостей, які зазначаються замовником у тендерній документації. Та відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тобто, якщо замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації іншу інформацію, одночасно з цим вимоги для наявності такої інформації повинні бути передбачені законодавством. При цьому вимога щодо надання зразків у встановлений період часу не передбачена законодавством взагалі. Та частиною першою статті 31 Закону визначено вичерпний перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій учасника та/або переможця, серед яких відсутня підстава для такого відхилення щодо надання / ненадання переможцем електронного аукціону зразка товару поза межами електронної системи закупівель. Таким чином, зразки товару не є складовою тендерної пропозиції учасника у розумінні Закону, та ненадання зразків товару поза межами електронної системи закупівель не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника відповідно до вимог статті 31 Закону. При цьому Законом поза межами електронної системи закупівель передбачено надання лише саме документів виключно переможцем процедури закупівлі, а не переможцем електронного аукціону, як зазначено замовником до тендерної документації. Отже, враховуючи викладене, всупереч вимогам частини першої статті 31 Закону буде відхилено тендерну пропозицію учасника із підстави, не передбаченої Законом та не у відповідності до вимог закону, та таке відхилення є безпідставним. - зразки продукції (товару) не є складовою тендерної пропозиції учасника у розумінні Закону, тому їх ненадання поза межами електронної системи закупівель не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника відповідно до вимог статті 31 Закону; Якщо Ви не внесете зміни щодо зразків та залишеться наявність дискримінаційних вимог, будемо вимушені оскаржувати умови тендерної документації до Органу оскарження. Дякуємо за розуміння.
Відповідь:
На Ваше звернення, повідомляємо: Оголошена закупівля на придбання Робочого одягу, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) є спрощеною закупівлею та оприлюднена в електронній системі закупівель відповідно до статті 14 Закону.
Враховуючи вищевикладене, на спрощену процедуру закупівлі Робочого одягу не поширюються вимоги ст.ст. 22, 26, 31 Закону.
Вимога про надання зразків робочого одягу (пункт 6 Додатку 1) обумовлена необхідність придбання якісного робочого одягу для персоналу, оскільки, Замовник є енергетичним підприємством, яке включене до Державного реєстру об’єктів підвищеної небезпеки.
При розробці Документації, Замовник керувався вимогами Закону, та досвідом виконання аналогічних договорів з врахуванням негативних наслідків, що виникали після укладення договорів, без попереднього огляду товару.
Разом з тим, Учасником не аргументовано дії Замовника в частині встановлення у Документації вимоги про надання зразку робочого, таким що порушують права та законні інтереси Учасника, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, а також принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені ст. 5 Закону.
Дата відповіді:
16.09.2021 12:15