-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи (Монтаж автоматичної системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу Веселівського ліцею Чмирівської сільської ради Старобільського району Луганської області)
Завершена
288 348.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 441.74 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 441.74 UAH
Період уточнення:
13.09.2021 08:35 - 19.09.2021 00:00
Відповідь надана
Дискримінація
Номер:
2f4d1dcb3313465a9d9a84f0f7eac7a2
Дата опублікування:
17.09.2021 10:36
Опис:
Добрий день. Вимога: перевірки знань з питань правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів відповідно до НПАОП 40.1-1.21-98 (документи повинні містити посилання на номер НПАОП)
-перевірки знань з питань правил експлуатації електрозахисних засобів відповідно до НПАОП 40.1-1.07-01 (документи повинні містити посилання на номер НПАОП)
5.перевірки знань з питань правил будови електроустановок. Електрообладнання спеціальних установок відповідно до НПАОП 40.1-1.32-01 (документи повинні містити посилання на номер НПАОП).
Дана вимога є дискримінаційною, адже організації, що проводять навчання з охорони праці, здійснюють оформлення даних документів на власний розсуд, це-поперше. По-друге, форма посвідчення не передбачає внесення посилання на номер НПАОП. просимо внести зміни до документації.
Відповідь:
За результатами розгляду Вашої вимоги повідомляємо, що вищезазначена вимога встановлена згідно з пп. 3.13 глави 3 Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці затвердженого Наказом № 15 від 26.01.2005 року Державного комітету України по нагляду за охороною праці «Особам, які під час перевірки знань з охорони праці виявили задовільні результати, видається посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці. При цьому в протоколі та посвідченні у стислій формі зазначається перелік основних нормативно-правових актів з охорони праці та з безпечного виконання конкретних видів робіт, в обсязі яких працівник пройшов перевірку знань». На підставі викладеного, учасник на підтвердження своєї кваліфікації має подати документи стосовно даної вимоги з посиланням в них на нормативно-правові акти з охорони праці (НПАОП).
Дата відповіді:
20.09.2021 10:06
Відповідь надана
Дискримінація
Номер:
7d7197182daf4f14be3fe811836d0e32
Дата опублікування:
17.09.2021 10:30
Опис:
Добрий день. Вимога:копії документів державного зразка, які підтверджують відповідність освіти зазначених в інформаційній довідці працівників Учасника (свідоцтв або дипломів працівників, що зазначені у довідці).Документи, що підтверджують нявність у виконавцв робіт кваліфікації відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» мають різну назву, а саме:посвідчення, сертифікати, або інші документи про освіту, підвищення кваліфікації або проходження навчальних курсів працівників Просимо відредагувати вимогу, а саме надати Дипломи, свідоцтва, посвідченя, сертифікати, або інші документів про освіту, підвищення кваліфікації або проходження навчальних курсів працівників, які мають безпосереднє відношення до виконання робіт.
Відповідь:
За результатами розгляду Вашої вимоги повідомляємо, що згідно статті 1 Закону України "Про публічні закупівлі": предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
По суті скарги повідомляємо наступне, що Замовником під час формування та оголошення процедури відкритих торгів на закупівлю робіт, дотримано загальні вимоги Закону, у відповідності до вимог ст. 22 Закону встановлено кваліфікаційні критерії та інші вимоги з урахуванням положень ст. 16 Закону, зокрема Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Також під час формування Тендерної документації з урахуванням предмету закупівлі, керуючись ч. 2 ст. 22 Закону (Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити) з метою підтвердження якості та відповідності предмету закупівлі встановленим вимогам згідно Додатку № 1 до ТД.
Вищезазначені вимоги встановлені у відповідності до положення Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення»
Повідомляємо, що згідно п.4 абз.4 передбачено наступний перелік документів, а саме "копії документів, що підтверджують відповідний ступінь вищої освіти і стаж роботи, кваліфікацію працівників, наявність трудових договорів з усіма найманими працівниками, які залучаються до провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення згідно з цими Ліцензійними умовами;"
На підставі викладеного у Замовника відсутні підстави для внесення змін згідно Вашої вимоги
Дата відповіді:
20.09.2021 10:18
Відповідь надана
Огляд в період уточнень
Номер:
b36a0e268f4642679df5ae618cf1f250
Дата опублікування:
17.09.2021 10:28
Опис:
Добрий день. Вимога:Учасники попередньо (в період уточнень - до кінцевого строку подання пропозицій) повинні оглянути об’єкт, на якому необхідно здійснювати послуги з встановлення системи пожежної сигналізації, для уточнення необхідного обсягу та відповідності власних можливостей щодо надання вищезазначених послуг належної якості. За результатами огляду необхідно скласти у довільній формі відповідний акт обстеження, за підписами відповідальних працівників обох сторін (надати у складі пропозиції сканкопію документу).В тендерній документації Розділу ІІІ зазначена вимога «-обов’язково оглянути об’єкт, що підтвердити відповідним актом (актом огляду).» Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати акт з підписом керівника замовника та керівника учасника, який подає у складі пропозиції. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання акту огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Чи не бажаєте перенести обов'язкові відвідання об'єктів до вимог для переможця - після визнання переможцем та до укладення договору? Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту з наданням акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України.
Відповідь:
За результатами розгляду Вашої вимоги щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості виконання технічного завдання і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином дана вимога не порушує права Учасників так як і вітчизняні, і іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах згідно ч. 5 розділу І Тендерної документації.
Акт огляду складається для усвідомлення та ознайомлення підрядної організації з місцем та об’єктом роботи, розміщенням об’єкту, технічного стану об’єкта та можливих перешкод на об’єкті, та іншими можливими проблемними питаннями які можуть виникнути під час виконання робіт, а також для загального розуміння обсягу робіт, та формування ціни своєї пропозиції з урахуванням всіх необхідних обсягів матеріалів та робіт.
Замовник ніяким чином не порушив вимоги частини третьої статті 5 Закону, оскільки забезпечив вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбачену Законом, не обмежував право жодного учасника на обстеження об’єкту. Крім того, згідно вимог оголошення спрощеної закупівлі робіт у складі документів своєї пропозиції учасники надають кошторис, складений згідно технічних, якісних та інших характеристик предмета закупівлі та обстеження об’єкту.
Акт огляду об'єкту будівництва, що вимагається в тендерній документації, не є двостороннім, а лише містить дані про уповноважену особу Замовника, що забезпечила доступ на територію об’єкта.
Таким чином, у Замовника відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги.
Дата відповіді:
22.09.2021 11:00