-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
(79710000-4) Послуги з охорони
(79710000-4) Послуги з охорони
Завершена
18 560.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 6.9% або 1 280.00 UAH
мін. крок: 6.9% або 1 280.00 UAH
Період уточнення:
05.09.2017 09:49 - 06.09.2017 10:20
Відповідь надана
Щодо дискримінаційних вимог
Номер:
dea753fe15d84dac850f10e173da2f05
Дата опублікування:
05.09.2017 12:27
Опис:
Добро дня Шановний замовник причиною скасування допорогових торгів які відбулися 04.09.2017 була технічна помилка у кількості закупівлі. В новій документації кількість закупівлі, а саме кількість постів, години надання послуг, бюджет закупівлі, залишились такі самі. Але в технічних вимогах додалися дискримінаційні вимоги стосовно наявності у учасників офісу у місті Дніпро та перелік діючих охороняємих об’єктів та організацій у м. Дніпрі за останні два роки (не менше 3, у т.ч. навчальних заходів у м. Дніпро.) Враховуючи, що на обгрунтування закупівлі яку було відмінено замовником підвантажено копію акту здачі прийняття робіт між Замовником та ТОВ "УЧБОВИЙ ЦЕНТР ПРФЕСІЙНИЙ ЗАХИСТ", до-речі учасник скасованої закупівлі, який мав найвищу ціну і знаходиться територіально в місті Дніпрі, можна стверджувати, що дані дискримінаційні вимоги в документації прописані під конкретного учасника. Такі дії посадових осіб тендерного комітету вказують на особисту зацікавленості в результатах торгів, що може трактуватись як ознаки корупційного правопорушення. Рекомендуємо Вам укласти прямий договір, згідно чинного законодасвства Замовник може укласти договір до 200 тис. грн. без проведення закупівлі, не витрачаючи час та кошти інших учасників, що до підготовки тендерних пропозицій стосовно участі в Вашій закупівлі.
Відповідь:
Бюджет закупівлі, кількість постів тощо залишились не змінними, змінено кількість людино-годин помилково було вказано 400 замість 640. Прошу переслати копію акту здачі прийняття робіт між Замовником та ТОВ "УЧБОВИЙ ЦЕНТР ПРФЕСІЙНИЙ ЗАХИСТ" що був підвантажений до скасованої закупівлі, тому що в завантажених документах його не має. Відопвідно до рішення Дніпровськоїх міської ради VІІ скликання № 30/9 від 08.06.16 з метою забезпечення прозорості та відкритості публічних закупівель, наша установа здійснює закупівлі товарів, робіт та послуг починаючи з суми 3000грн.
Дата відповіді:
05.09.2017 12:46
Відповідь надана
діючі охороняємі обєкти та організації у м. Дніпрі за останні два роки (не менше 3, у т.ч. навчальних заходів у м. Дніпро)
Номер:
13e6d530be124624bdd14e03c14f933c
Дата опублікування:
05.09.2017 10:31
Опис:
В Додатку 2 до Оголошення "Технічні вимоги", а саме в пунткі 18 вказано, що для перевірки благонадійності Учасника та специфіки охороняємого обєкту, учасникам потрібно надати Замовнику перелік діючих охороняємих обєктів та організацій у м. Дніпрі за останні два роки (не менше 3, у т.ч. навчальних заходів у м. Дніпро). Дана вимога є дискримінаційною, оскільки ліцензія на надання охоронних послуг діє на всій території України та не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання охорони. Встановивши таку вимогу про наявність діючих охороняємих обєктів та організацій у м. Дніпрі за останні два роки (не менше 3, у т.ч. навчальних заходів у м. Дніпро), Ви обмежили коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та можуть бути визнані переможцем торгів. Так як учасники які мають необхідну матеріально-технічну базу, необхідну кількість працівників, досвід надання аналогічних послуг та відповідають всім встановленим вимогам, однак не мають саме діючих охороняємих обєктів та організацій у м. Дніпрі за останні два роки (не менше 3, у т.ч. навчальних заходів у м. Дніпро) не можуть бути визнані переможцем торгів, оскільки не зможуть відповідати вашому технічному завданню. Встановивши дану вимогу Ви навмисно обмежили коло учасників, оскільки любіюєте інтереси конкретного учасника, який має такий досвід. На підставі вище викладеного вимагаємо вилучити пункт про наявність діючих охороняємих обєктів та організацій у м. Дніпрі за останні два роки (не менше 3, у т.ч. навчальних заходів у м. Дніпро), внести відповідні зміни до технічного завдання та привести вимогу у відповідність до чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Відповідь:
Надаємо роз’яснення щодо аналогічних договорів: в оголошенні вимагається довідка щодо наявності будь-яких 3-х (трьох) аналогічних договорів на охорону навчальних закладів та їх копії, виконаних у 2016 або 2017 роках (останні 2 роки). З метою отримання якісного продукту, об’єктивної оцінки якості наданих послуг для охорони життєдіяльності учнів нашого закладу на період перебування у школі, ми повинні бути впевнені, що виконавець має достатній досвід роботи у сфері охорони навчальних закладів.
Дата відповіді:
05.09.2017 12:35
Відповідь надана
офіс у м. Дніпро
Номер:
eb790d3759be4729bc5ff3c55aa811c4
Дата опублікування:
05.09.2017 10:24
Опис:
Встановивши дану вимогу Замовник обмежує коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та матимуть змогу бути допущеними до оцінки, так як надання послуг з охорони здійснюється відповідно ліцензії МВС України на охоронну діяльність, яка не обмежується територіально та поширює свою дію на всю територію України, а сам Учасник може мати великий досвід надання послуг у різних містах України, не маючи там офісу.
Маємо зауважити, що більшість компаній мають своїх регіональних представників, які мешкають в різних містах України та покликані якраз для швидкого реагування та вирішення питань за викликом Замовника. Також зазначаємо, що наявність офісу в м. Дніпро зумовлює для компаній-власників збільшення витрат на його утримання, а отже і збільшення ціни надання послуг, що є нераціональним використанням коштів зі сторони, як Замовника, так і Учасника.
На підставі вище викладеного, вимагаємо від Замовника виключити дискримінаційну вимогу із Тендерної документації.
Відповідь:
Наша вимога щодо наявності у учасника офісу в м. Дніпро є цілком обґрунтована, тому що не зрозуміло яким чином можуть надаватися послуги охорони, якщо матеріально-технічної база, мобільна група (час прибуття котрої від міста розташування до об’єкта охорони НВК № 33 повинна становити не більше 10 хв. 00 сек.) та автотранспорт буде знаходитися в іншому місті. Також повідомляємо, що проведення допорогових закупівель не регламентуються Законом України «Про публічні закупівлі» та листи Міністерств не встановлюють норм права, носять виключно рекомендаційний та інформативний характер. При проведенні допорогових закупівель наше підприємство керується Рішенням № 30/9 від 08.06.2016р. «Про затвердження Положення про застосування системи електронних закупівель товарів, робіт та послуг у Дніпровській міській ради» (далі – Положення). У п. 4.4 Положення зазначено, що вимоги до предмета закупівлі та/або кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі не повинні мати дискримінаційний характер та сприяти зниженню конкуренції. Для отримання якісного продукту, наша установа має право вимагати від потенційних Учасників підтвердження його досвіду, наявності кваліфікованих спеціалістів та стабільності на ринку, що не суперечить нормам ЗУ «Про публічні закупівлі» та Положення. Наші вимоги в жодному разі не мають дискримінаційний характер та не сприяють зниженню конкуренції.
Дата відповіді:
05.09.2017 12:33
Відповідь надана
сертифікат відповідності
Номер:
e0dbd7394a4340e98277ffafc17f75bb
Дата опублікування:
05.09.2017 10:23
Опис:
В оголошенні про проведення закупівлі вказано, що учасник повинен надати у складі пропозиції сертифікат відповідності на пропоновані послуги. Поясніть, будь ласка, який саме сертифікат відповідності може бути на послуги з охорони? Надання послуг з охорони можливе за наявності тільки Ліцензії, виданої Міністерством внутрішніх справ України, що і передбачено нормами Закону України "Про охоронну діяльність" та Постановою КМУ від 18 листопада 2015 р. № 960 " Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності". Більше ніяких вимог до субєкта охоронної діяльності законодавстом не встановлено. Тому ваша вимога є незрозумілою та необгрунтованою
Відповідь:
По даному питанню внесено зміни в оголошення. Оголошення опубліковано.
Дата відповіді:
05.09.2017 12:32