-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Виготовлення нормативної грошової оцінки населених пунктів с.Бутини, с.Пристань (за кодом CPV за ДК 021:2015 - 71250000-5 – архітектурні, інженерні та геодезичні послуги»
Категорія замовника - відповідно до п. 1 ч. 4 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020 р. - орган місцевого самоврядування, перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв- ціна, питома вага-100%; розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати) - відсутній, розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати) - відсутній.
Завершена
117 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 170.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 170.00 UAH
Період уточнення:
10.09.2021 13:49 - 16.09.2021 00:00
Відповідь надана
Кваліфікаційні критерії
Номер:
cf99f5acaafa4fe380c6be9ab24783f2
Дата опублікування:
14.09.2021 12:16
Опис:
Доброго дня.
Пунктом 4 Порядку нормативної грошової оцінки земель населених пунктів, який затверджений наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 25.11.2016 № 489 встановлено: «Нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться юридичними особами, які є розробниками документації із землеустрою відповідно до Закону України «Про землеустрій».
У свою чергу статтею 26 ЗУ «Про землеустрій» визначено, що розробниками документації із землеустрою є:
юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи сертифікований інженер-землевпорядник, який є відповідальним за якість робіт із землеустрою;
фізичні особи - підприємці, які володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та є сертифікованими інженерами-землевпорядниками, відповідальними за якість робіт із землеустрою.
Отже, просимо виключити фразу з Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі пункт 3.1, а саме: «не менше двох» та викласти у такій редакції:
Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та перебувають з ним у трудових відносинах, а саме:
- сертифікованих інженерів-землевпорядників – не менше 1-єї осіби (за основним місцем роботи);
- інших працівників, необхідних для виконання умов договору.
Учаснику необхідно підтвердити наявність/залучення працівників:
- по штатним працівникам надати копії наказів про призначення, про прийом на роботу;
- по працівникам, яких планується залучати до виконання до виконання предмету закупівлі, на підставі цивільно-правового договору надати копії діючих документів, що підтверджують відповідні правовідносини.
- інформаційну довідку про те, що Учасник відповідає ст. 26 закону «Про землеустрій», а саме, що юридична особа (Учасник), що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи сертифікований інженер-землевпорядник, який є відповідальним за якість робіт із землеустрою та є сертифікованим інженером-землевпорядником, відповідальним за якість послуг із землеустрою (для фізичних осіб - підприємців)
Просимо Замовника внести відповідні зміни до оголошення.
Відповідь:
Добрий день. Шановний Учаснику, наявність працівників є обовязковою вимогою, що підтверджує надійність надавача послуг, а також здатність вчасно та якісно виконати замовлення. Звертаємо Вашу увагу на те, що наявність працівників є кваліфікаційним критерієм, що передбачений у ст. 16, а тому Замовник діє згідно чинного законодавства.
Дата відповіді:
15.09.2021 09:58
Відповідь надана
Кваліфікаційні критерії
Номер:
323ee720e3fa498db77c46be44607639
Дата опублікування:
14.09.2021 12:11
Опис:
Доброго дня.
Згідно методики нормативно грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 16 листопада 2016 р. N831; "Порядок нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення" затверджений Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства від 23 травня 2017 року № 262 Стандарт Держкомзему СОУ ДКЗР 00032632- 012:2009 "Оцінка земель. Правила розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель населених пунктів".
Інформаційною базою для нормативної грошової оцінки земель населених пунктів є затверджені генеральні плани населених пунктів, плани зонування територій і детальні плани території, відомості Державного земельного кадастру, інвентаризації земель та державної статистичної звітності.
Тому, послуги по розробленню технічної документації з нормативно грошової оцінки земель в межах населених пунктів не потребують використання геодезичного обладнання для здійснення візуального обстеження території.
Просимо внести зміни до абзацу з Додатку №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі пункт 2.2 Обов’язкова наявність:
− обладнання та матеріально-технічної бази, а саме: GPS приймачів, тахеометрів, широкоформатних плоттерів, транспортних засобів та іншого обладнання (геодезичні інструменти та обладнання для вимірювання відстаней, горизонтальних та вертикальних кутів з метою визначення координат і висот точок місцевості або геодезичний супутниковий приймач для визначення координат точок місцевості) та викласти у такій редакції:
− обладнання та матеріально-технічної бази, а саме: широкоформатних плоттерів та іншого обладнання.
А також, просимо виключити з Додатку №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі пункт 2.3 Довідка довільної форми про дотримання статті 20 Закону "Про метрологію і метрологічну діяльність" від 15.06.2004 №1465-IV, відповідно до якої засоби вимірювальної техніки (далі — ЗВТ), які використовуються при проведенні вищеназваних наданих послуг, підлягають обов’язковій повірці, так як все все іншеобладнання не підлягає повірці.
Просимо Замовника внести відповідні зміни до додатку №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо наявності у Учасника геодезичного обладнання, як такої яка є дискримінаційною та порушує права учасників закупівлі.
Відповідь:
Добрий день. Шановний Учаснику, повідомляємо Вам, що при оголошенні спрощеної закупівлі Замовник в першу чергу керується ЗУ «Про публічні закупівлі», а не Постановами Кабміну чи іншими нормативно-правовими актами. Відтак ст. 14 чітко регулює сферу спрощених закупівель, а також повноважень Замовника у формуванні вимог до Учасників. Відповідно до ч. 4 ст. 14 Закону: «Вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.»
Отже, Замовник на власний розсуд формує вимоги, яким повинні відповідати учасники і Закон в даному плані не обмежує нас.
Ваше прохання про внесення змін до Додатку №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі не є можливим, оскільки при наданні послуг учаснику-переможцю доведеться виїжджати на місцевість для внесення коректних даних та здійснення відповідних розрахунків.
Дата відповіді:
15.09.2021 09:59