• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 код 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (ноутбуки для закладів загальної середньої освіти Дарницького району м. Києва)

Торги не відбулися

9 979 920.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 49 899.60 UAH
Період уточнення: 10.09.2021 13:29 - 01.10.2021 00:00
Відповідь надана

Документальне підтвердження у вигляді авторизаційного листа

Номер: 596b2859298e493ab6f0cf3f45947a5d
Дата опублікування: 27.09.2021 15:14
Опис: Шановний Замовнику! Хочемо звернути увагу, що поточна закупівля персональних комп'ютерів форм-фактора ноутбук здійснюється у рамках виконання Національної програми інформатизації. Відповідно до підпункту 5 пункту 4 Положення про Міністерство цифрової трансформації України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 18.09.2019 № 856, Мінцифри виконує функції генерального державного замовника Національної програми інформатизації та інших державних програм цифровізації, зокрема: здійснює моніторинг у сфері інформатизації; погоджує та координує галузеві, регіональні програми та проекти інформатизації, програми та проекти інформатизації органів місцевого самоврядування і вносить подання Кабінетові Міністрів України щодо зупинення виконання таких програм та проектів; забезпечує методологічну, нормативно-правову, інформаційну та організаційну підтримку процесів формування і виконання Національної програми інформатизації, а також проведення експертизи Національної програми інформатизації та окремих її завдань (проектів). Наголошуємо, що у Спільному листі-роз’ясненні МОН та Мінцифри щодо придбання ноутбуків для педагогів комунальних закладів загальної середньої освіти від 10.06.2021 № 1/11-4216/1/06-1-6282 https://mon.gov.ua/ua/npa/list-rozyasnenni-mon-ta-mincifri-shodo-pridbannya-noutbukiv-dlya-pedagogiv-komunalnih-zakladiv-zagalnoyi-serednoyi-osviti визначено зміст примірної тендерної документації та Типовий перелік документів, що повинні бути надані Учасниками. Зазначений Документ містить вимогу, відповідно до якої: «Учасниками у складі тендерної пропозиції надається документальне підтвердження у вигляді авторизаційного (-их) листа (-ів) від виробника (-ів) ноутбуків або його (їх) офіційного (-их) представництва виробника в Україні щодо партнерських відносин та наявності необхідних повноважень для продажу ноутбуків для даної закупівлі із зазначенням найменування Замовника, номера оголошення торгів та дати оприлюднення. У разі надання авторизаційного листа від офіційного представництва необхідно надати підтвердження його повноважень (скан-копії діючих партнерських сертифікатів, договорів тощо, повинні бути завантажені у складі тендерної пропозиції)». Хочемо підкреслити, що вимога надати зазначені Документи здійснюється з метою попередження поставки фальсифікатів та не якісного товару, а також підтвердження можливості поставки товару Виробником Учаснику, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується Учасником, в належній якості, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією та пропозицією Учасника торгів. Така вимога дозволяє унеможливити постачання товарів через неавторизовані канали продажу, продукції, що була у користуванні, чи продукції, на яку не розповсюджується гарантійна та технічна підтримка виробника. Таким чином відхилення умов проведення закупівлі та вимог тендерної документації від рекомендованого зразка тендерної документації визначеного Мінцифри може призвести до непогодження виконання даного проекту Генеральним державним замовником Національної програми інформатизації – Мінцифри, що ставить під загрозу здійснення закупівлі. Просимо внести зміни та привести вимоги Тендерної документації у відповідність з Листом-роз’ясненням МОН та Мінцифри щодо придбання ноутбуків для педагогів комунальних закладів загальної середньої освіти від 10.06.2021 № 1/11-4216/1/06-1-6282 https://mon.gov.ua/ua/npa/list-rozyasnenni-mon-ta-mincifri-shodo-pridbannya-noutbukiv-dlya-pedagogiv-komunalnih-zakladiv-zagalnoyi-serednoyi-osviti.
Відповідь: Шановний Учаснику. Відповідно до запитання, повідомляємо, що до тендерної документації будуть внесені зміни.
Дата відповіді: 29.09.2021 10:57
Відповідь надана

щодо надання сертифікатів походження продукції

Номер: 73db7728aa5f41068b69c552c8225b4a
Дата опублікування: 23.09.2021 17:04
Опис: Відповідно до частини 5 ст.23 Закону Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. У той же час у Додатку 3 тендерної документації Замовником вимагається надання у складі пропозиції сертифікатів походження продукції, а саме на: «персональний комп'ютер форм-фактора ноутбук». Маємо відмітити, що Сертифікат про походження товару – це документ установленої форми, який однозначно свідчить про країну походження товару, виданий органом держави-експортера, уповноваженим відповідно до національного законодавства, який не є «органом з оцінки відповідності» у розумінні Закону. Тобто витребувані сертифікати походження жодним чином не свідчать про якість продукції, проте суттєво обмежують конкуренцію при здійсненні закупівлі, обмежуючи коло потенційних учасників, які в змозі надати такий документ, підприємствами, які будуть пропонувати продукцію вітчизняного виробництва. Крім того, необхідність підтвердження походження товару (тобто необхідність наявності сертифікату походження) встановлюється ст.44 Митного кодексу України (https://export.gov.ua/5-iak_otrimuvati_sertifikati_pokhodzhennia_produktsii) Відповідно до частини 3 ст. 44 Митного кодексу України 3. У разі переміщення товарів через митний кордон України країна походження товару обов’язково заявляється (декларується) митному органу шляхом зазначення в митній декларації назви країни походження товару та відомостей про сертифікат про походження товару: 1) на товари, до яких застосовуються преференційні ставки ввізного мита, встановлені Митним тарифом України; 2) на товари, щодо ввезення яких в Україну застосовуються кількісні обмеження (квоти) або заходи, вжиті органами державного регулювання зовнішньоекономічної діяльності в межах повноважень, визначених законами України "Про захист національного товаровиробника від демпінгового імпорту", "Про захист національного товаровиробника від субсидованого імпорту", "Про застосування спеціальних заходів щодо імпорту в Україну", "Про зовнішньоекономічну діяльність"; 3) якщо це передбачено законами України та міжнародними договорами України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України. Товари, що є предметом закупівлі, не підлягають жодній з цих ознак. Крім того відповідно до п.1 частини 4 ст.44 Митного кодексу України Документи, які підтверджують країну походження товару, не вимагаються у разі, якщо товари, що переміщуються через митний кордон України, не підлягають письмовому декларуванню відповідно до цього Кодексу. Таким чином, вимога щодо надання у складі пропозиції сертифікатів походження продукції не відповідає чинним нормативно-правовим актам та сприяє штучному обмеженню конкуренції при здійсненні закупівлі. Просимо усунути вимогу щодо надання сертифікатів походження продукції з технічного завдання тендерної документації або надати обґрунтування такої вимоги з посиланнями на пункти чинних в Україні нормативно-правових актів
Відповідь: Шановний Учаснику. До тендерної документації будуть внесені зміни.
Дата відповіді: 24.09.2021 16:45
Відповідь надана

Оформлення документів відповідно до чинного ДСТУ 4163:2020

Номер: d792454e33b74a1abf58460304a053b5
Дата опублікування: 21.09.2021 14:38
Опис: Шановний Замовнику! З 1 вересня 2021 року набрав чинності новий стандарт оформлення документів ДСТУ 4163:2020 “Уніфікована система організаційно — розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів”. У той же час, на обов’язковість застосування ДСТУ 4163:2003, що втратив чинність, зокрема, вказували Правила діловодства № 1000/5 (затверджені наказом Мін’юсту від 18.06.2015 р. № 1000/5), які обов’язкові для застосування усіма юридичними особами. На даний момент у вищезгаданному Документі, залишається посилання на ДСТУ 4163:2003. Відповідно до зазначених аспектів цього питання, при підготовці своєї тендерної пропозиції, яким ДСТУ повинні керуватися учасники?
Відповідь: Шановний Учаснику! Згідно з наказом ДП «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 01.07.2020 р. № 144 з 1 вересня 2021 року набрав чинності національний стандарт ДСТУ 4163:2020 «Державна уніфікована система документації. Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів», що зумовило автоматичне скасування чинності національного стандарту ДСТУ 4163-2003 «Державна уніфікована система документації. Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлювання документів». Таким чином, з 01.09.2021 року юридичні особи забов’язуються оформляти службові документи саме згідно з ДСТУ 4163:2020, чия дія поширюється на державні органи, органи місцевого самоврядування, установи, підприємства, організації та інших юридичних осіб незалежно від їхнього функціонально- цільового призначення, рівня і масштабу діяльності та форми власності. Тендерна документація містить вимогу щодо оформлення тендерної пропозиції відповідно до чинного законодавства, а саме: « Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу…»
Дата відповіді: 22.09.2021 15:28