-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
51700000-9 Послуги зі встановлення протипожежного устаткування "Встановлення системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, блискавкозахисту в адміністративно-побутовому корпусі, учбовому корпусі ДПТНЗ "Покровський ЦППРК" за адресою: Дніпропетровська область, м. Покров, вул Л.Чайкіної,17"
Завершена
1 158 504.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 792.52 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 792.52 UAH
Період уточнення:
09.09.2021 09:09 - 15.09.2021 00:00
Відповідь надана
Дискримінація
Номер:
e25c603cd1204ba6a3a2920b8082ff16
Дата опублікування:
09.09.2021 13:33
Опис:
Відповідно до п. 15 Додатку 3 до ТД вимагається надати: Лист-гарантію, за підписом уповноваженої особи учасника, щодо дотримання учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, в тому числі: Закону України «Про санкції» від 14.08.2014р. №1644- VII; рішення РНБО України від 2 вересня 2015 року (дане рішення набрало чинності 22.09.2015 року); Постанови Кабінету Міністрів від 07.11.2014р. №595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей»; Постанови Кабінету Міністрів від16.12.2015р. №1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію»; Постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015р. №1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації». Встановлена вимога є незаконною та дискримінаційною, оскільки містить положення, які втратили чинність. Зокрема «рішення РНБО України від 2 вересня 2015 року (дане рішення набрало чинності 22.09.2015 року», дане Рішення скасовано на підставі Рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28.04.2017.
Наше підприємство, як потенційний учасник, не може гарантувати дотримуватись норм законодавства, яке втратило чинність. Отже, враховуючи викладене, з метою усунення порушень у сфері публічних закупівель просимо внести зміни до тендерної документації, шляхом викладення в новій редакції з відповідністю до чинного законодавства України.
Відповідь:
Доброго дня. Відповідні зміни будуть внесені до ТД.
Дата відповіді:
10.09.2021 12:46
Відповідь надана
Кваліфікаційний сертифікат
Номер:
d30525d903734597a99cd23021f216ab
Дата опублікування:
09.09.2021 12:28
Опис:
Дорого дня. Шановний замовник, в ТД наявна вимога надати копію кваліфікаційного сертифікату інженера кошторисника в частині дотримання вимог пожежної безпеки щодо об’єктів будівництва, але даного сертифікату не існує. Існують кваліфікаційний сертифікат інженерно-будівельне проектування в частині кошторисної документації та інженерно-будівельне проектування у частині дотримання вимог пожежної безпеки. Просимо внести зміни до тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України.
Відповідь:
Доброго дня. Відповідні зміни будуть внесені до ТД.
Дата відповіді:
10.09.2021 12:45
Відповідь надана
Дискримінація
Номер:
c18a34c57b33457c8422604b22049c2b
Дата опублікування:
09.09.2021 12:11
Опис:
Добрий день. Вимога ТД: здійснити огляд. Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати акт з підписом керівника замовника та керівника учасника, який подає у складі пропозиції. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання акту огляду об’єкту є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту з наданням акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України.
Відповідь:
Доброго дня! Детально вивчивши вашу вимогу повідомляємо, що на підставі ч.3 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" Тендерна документація може містити й іншу інформацію, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. При огляді об’єкту Учасник отримає всю необхідну для нього проектну документацію та оглядає об'єкт для максимально якісного результату та для вірної оцінки цінової пропозиції. Додатково повідомляємо, що відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання вимог Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ підготовка до проведення обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою. Отже, вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Виходячи з вищевикладеного дана вимога не є дискримінаційною, адже доступ всім потенційним учасникам для попереднього огляду об’єкта та ознайомлення з проектною документацією та обсягом робіт є цілком вільним і добровільним в будь-який робочий час. Дана вимога не порушує права учасників всіх форм власності та організаційно-правових форм, які беруть участь у даній процедурі закупівлі, тим більше, що будь-який учасник може провести обстеження об’єкту, що регламентується виключно статті 20 та 22 Закону.
Дата відповіді:
10.09.2021 13:16