-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Код 34140000-0 – великовантажні мототранспортні засоби (комбінована дорожня машина з солерозкидальним обладнанням точного дозування та поворотним відвалом)
комбінована дорожня машина з солерозкидальним обладнанням точного дозування та поворотним відвалом. Детальніше у тендерній документації
Завершена
4 357 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 43 570.00 UAH
мін. крок: 1% або 43 570.00 UAH
Період уточнення:
26.05.2017 13:40 - 30.07.2017 11:00
Відповідь надана
Тендерна документація
Номер:
b1b01631db494ca198e201fcbd1f18ee
Дата опублікування:
15.06.2017 14:12
Опис:
Тендерну форму "Пропозиція" (Додаток 1) завантажувати на момент подання усіх документів згідно тендерної документації чи після перевірки документів і допуску до аукціону?
Відповідь:
Тендерну форму "ПРОПОЗИЦІЯ" (Додаток 1) надати згідно пункту 2 «Інша інформація» розділу «Оцінка тендерної пропозиції», Тендерної документації, а саме:
«Учасник, тендерна пропозиція якого визначена Системою як найбільш економічно вигідна за результатами аукціону або тендерна пропозиція якого допущена Системою автоматично до кваліфікації, зобов'язаний протягом одного робочого дня з дати проведення аукціону або з дати автоматичного допущення системою до кваліфікації надіслати на електронну адресу Замовника в Системі скановану копію заповненої та підписаної тендерної форми «Пропозиція» з відповідним додатком згідно Додатку 1 до тендерної документації.»
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) тендерна форма «Пропозиція» (Додаток 1) завантажується разом із пропозицією Учасника через електронний майданчик, в поля що відносяться до цінової категорії, для коректного розкриття інформації електронною системою.
Відповідно до положень статті 28 Закону та листа Мінекономрозвитку України від 05.08.2016 № 3302-06/24704-06 при здійсненні закупівлі, очікувана вартість якої перевищує 133 тисячі євро, розгляд тендерних пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації передує проведенню електронного аукціону.
З урахуванням вищезазначеного, Учасник подає тендерну пропозицію через електронну систему закупівель таким чином, щоб Замовник на етапі розгляду тендерних пропозицій мав доступ до всіх файлів з інформацією та документами, що вимагаються тендерною документацією, за виключенням файлів, у яких зазначається інформація про ціну.
Дата відповіді:
16.06.2017 09:39
Відповідь надана
Додаток1 "Пропозиція" до тендерної документації
Номер:
03d3d963ce9e44c7931231be4fd23cd4
Дата опублікування:
13.06.2017 11:08
Опис:
Просимо відповісти: Тендерну форму "ПРОПОЗИЦІЯ" (Додаток 1) завантажувати на момент подання усіх документів згідно тендерної документації чи після перевірки документів і допуску до аукціону ???
Відповідь:
Тендерну форму "ПРОПОЗИЦІЯ" ( Додаток 1 ) потрібно надати на момент подання усіх документів згідно тендерної документації.
Дата відповіді:
14.06.2017 15:55
Відповідь надана
Розширення технічних умов до предмету закупівлі
Номер:
5f7cdb6b938e4ff9a45e75a422f7ae88
Дата опублікування:
30.05.2017 10:57
Опис:
Просимо розглянути можливість розширення техничної вимоги до предмету закупівлі а саме розділ «Технічні параметри»: пункт 2.3 компонування - "кабіна за двигуном" на "кабіна за двигуном або над двигуном" так як цей параметр дискримінує інших виробників великовантажних автотранспортних засобів
Відповідь:
Тендерний комітет уважно розглянув ваше питання про можливість розширення технічної вимоги до предмету закупівлі, а саме: пункт 2.3. компонування «кабіна за двигуном» на «кабіна за двигуном або над двигуном» та повідомляємо, що ваше прохання не підлягає задоволенню з наступних причин:
1. Компонування самоскида в капотному виконанні полегшує доступ до двигуна, особливо в зимовий період. КДМ використовуються саме в зимовий період.
2. По вісях: капотна компоновка кабіни сприяє оптимальному розподілу маси автомобіля без перевантаження передньої вісі автомобіля. З огляду на наявність відвалу це важливий фактор.
3. Велика пасивна безпека - що, в поєднанні з жорсткою рамою і великим об'ємом незминаємого «життєвого простору», практично виключає смертельні випадки при аваріях-зіткненнях з перешкодами. Дуже важливий фактор для самоскидів, які експлуатуються в зимовий період, під час розчищення доріг від снігу та криги.
4. Менша втомлюваність оператора. Водій самоскида капотного компонування відчуває істотно менші вертикальні навантаження і удари, ніж водій безкапотного автомобіля, розташованого безпосередньо над передньою віссю.
На підставі викладеного, вважаємо, що цей параметр не дискримінує інших виробників, так як виробників самоскидів в капотному виконанні є багато.
Дата відповіді:
01.06.2017 11:14