-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Монтаж системи пожежної сигналізації, системи передачі тривожних сповіщень, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в приміщенні Комунального закладу "Микулинецький ліцей Якушинецької сільської ради Вінницької області" за адресою: Вінницька область, Якушинецька територіальна громада, с. Микулинці, вул. Соборна, буд. 19 (ДК 021:2015 45340000-2 Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів)
Монтаж системи пожежної сигналізації, системи передачі тривожних сповіщень, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в приміщенні Комунального закладу "Микулинецький ліцей Якушинецької сільської ради Вінницької області" за адресою: Вінницька область, Якушинецька територіальна громада, с. Микулинці, вул. Соборна, буд. 19
Завершена
365 787.41
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 828.93 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 828.93 UAH
Період уточнення:
07.09.2021 17:10 - 14.09.2021 00:00
Відповідь надана
Невідповідність
Номер:
7d7047cc91e04db2a27d8618e1d8de3e
Дата опублікування:
10.09.2021 10:19
Опис:
Учасник повинен надати кошторисну документацію – з підписом та печаткою сертифікованого інженера проектувальника – кошторис з підписом ГІПа надається у випадку відправки виготовленого проекту на експертну оцінку . Це не ваш випадок – у Вас немає в умовах виготовлення проектної документації – вона вже у Вас має бути, так-як ви вийшли на закупівлю в умові якої вказано «монтажні роботи».. Дана вимога є абсурдною і вимагаємо її видалити.
Відповідь:
Шановний Учасник. Згідно Листа №7/17-12127 від 25.07.2012 Про сертифікацію інженера-кошторисника Міністерства Регіонального Розвитку, Будівництва та житлового-комунального господарства України: «Враховуючи те, що кошторис є складовою частиною проектної документації та розробляється під керівництвом головного архітектора або головного інженера проекту (ГАПа, ГІПа), які повинні мати відповідні кваліфікаційні сертифікати та нести відповідальність за належний її рівень». Тому ми як Замовник маємо право для підтвердження відповідальності Учасника згідно Статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагати іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Ця вимога не є дискримінаційною чи такою, яка обмежує права Учасника, а підтверджує усвідомлення відповідальності.
Дата відповіді:
13.09.2021 19:47
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога
Номер:
bf880f500f1246918e23f32c77b61f3d
Дата опублікування:
08.09.2021 14:48
Опис:
В ТД встановлена вимога "Учасник має надати сертифікати : 1.ДСТУ ISO 23932:2018 (ISO 23932:2009, IDT) Інжиніринг пожежної безпеки; 2. ДСТУ ISO/ISE 27001:2015(ISO/ISE 27001:2013 менеджменту інформаційної безпеки ; 3. протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016); 4.«Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці» ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT ». дана вимога є дискримінаційною, з огляду на наступне:
1. згідно якого нормативно правового акту встановлена дана вимога???
2. Наявність даних сертифікатів не впливає на якість виконання монтажних робіт. Сертифікату якості 9001:2015 більш ніж достатньо.
3. Відповідно до ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. Замовник ставить учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати згідно ліцензійних умов якими керуються), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем процедури закупівлі. Тому маємо явну дискримінацію, яка порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). Є нормативно-правова база України, яка чітко обумовлює, що потрібно для надання послуг згідно закупівлі і Ви не маєте права перевищувати ці вимоги. Звертаємо Вашу увагу, що отримання вищезазначених сертифікатив є добровільною справою кожного підприємства і їх отримання не передбачено ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Просимо Вас прибрати цю дискримінаційну вимогу.
Відповідь:
Шановний Учаснику! У відповідь повідомляємо наступне. Згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Замовник самостійно формує вимоги документації з урахуванням норм чинного законодавства України з метою отримання якісних послуг від добросовісних Учасників. Послуга надається в навчальному закладі без обмеження в виконанні в період учбового процесу. Тому ми як Замовник маємо право для підтвердження відповідальності Учасника згідно Статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагати іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Позиція Замовника ґрунтується на практиці Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: - рішення від 07.02.2020 року № 2407 -р/пк-пз, згідно з яким прийнято наступне: «Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконати наведені вище умови Документації, а також не надав документального підтвердження, яким чином наведені вище умови Документації порушують його права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та позбавляють можливості подати свою тендерну пропозицію через наявні умови Документації, у зв’язку з чим у Колегії відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині.» Вважаємо Вашу вимогу безпідставною, необґрунтованою та такою, що підлягає відхиленню. Наявність зазначених сертифікатів забезпечує Замовнику співпрацю з Учасником, який впроваджує на своєму підприємстві стандарти, які створюють безпечні і здорові умов праці шляхом введення умов, які дозволяють підприємству систематично виявляти та контролювати ризики безпеки і здоров’я, знижувати вірогідність потенційних аварій тощо, не завдаючи при цьому школи навколишньому середовищу. Це також виступає гарантією наявності кваліфікованого персоналу, навички якого постійно вдосконалюються. Вимога надати сертифікати: 1.ДСТУ ISO 23932:2018 (ISO 23932:2009, IDT) Інжиніринг пожежної безпеки; 2. ДСТУ ISO/ISE 27001:2015(ISO/ISE 27001:2013 менеджменту інформаційної безпеки ; 3. протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016); 4.«Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці» ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT» не є і не може бути дискримінаційною. Будь-який учасник, за власним бажанням та у короткі строки, має можливість здійснити сертифікацію та отримати відповідні сертифікати ISO, що виключає дискримінаційний характер даної вимоги.
Дата відповіді:
13.09.2021 08:52