• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з організації харчування пацієнтів

Кейтерингові послуги

Завершена

1 640 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 000.00 UAH
Період уточнення: 06.09.2021 17:36 - 12.09.2021 00:00
Відповідь надана

Щодо сертифікату

Номер: 21df796738d046ed80e3f639d0ab0d57
Дата опублікування: 10.09.2021 18:04
Опис: Доброго дня! Відповідно до п. 13 додатку 3 до Тендерної документації «Технічне завдання» вимагається надати «копію сертифікату українського стандарту (з наявністю підпису та печатки), що виданий акредитованим органом сертифікації, яким посвідчується, що учасник впровадив систему управління безпечністю харчових продуктів (ISO 22000:2018, IDT)». Наша організація планує взяти участь у закупівлі, але в силу цієї вимоги позбавлена такої можливості. Компанія володіє усім необхідним технічним та технологічним забезпеченням для надання послуг згідно предмету закупівлі та має сертифікат міжнародного стандарту. Зважаючи на викладене, вважаємо, що вимога Замовника у Тендерній документації про надання сертифікату саме українського стандарту (ISO 22000:2018, IDT) є дискримінаційною та такою, що обмежує конкурентоспроможність потенційних учасників. На підставі вищевказаного, просимо внести відповідні зміни до Тендерної документації, якими виключити вказану дискримінаційну вимогу, оскільки замовником не дотримано принципів здійснення публічних закупівель, зокрема принципів добросовісної конкуренція серед учасників, недискримінації учасників та рівного до них ставлення. Також додаємо, що згідно чинного законодавства для всіх операторів ринку не встановлено вимоги щодо отримання будь-якого сертифікату цього типу, а є тільки вимога щодо запровадження постійно діючих процедур, які базуються на принципах НАССР. Тому вимагати копію сертифікату саме українського стандарту є дискримінацію. Вимагаємо викласти цю вимогу в наступній редакції, а саме: «копію сертифікату українського стандарту (з наявністю підпису та печатки), що виданий акредитованим органом сертифікації, яким посвідчується, що учасник впровадив систему управління безпечністю харчових продуктів (ISO 22000:2018, IDT) або копію сертифікату міжнародного стандарту (з наявністю підпису та печатки), яким посвідчується, що Учасник впровадив систему менеджменту безпеки харчових продуктів згідно ISO 22000:2018.»
Відповідь: Відповідно до ч. 2 ст. 24. Закону, Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше семи днів. Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. З огляду на викладене вище замовник має право для внесення змін до тендерної документації процедури.
Дата відповіді: 14.09.2021 16:09
Відповідь надана

Додаток 1, безпечність питної води

Номер: c4c705e181054bf88c670e20e6e935bc
Дата опублікування: 10.09.2021 15:45
Опис: Шановний Замовнику! 1. Згідно з п. 5.6. Додатку 1 до Тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА ВСТАНОВЛЕНИМ ЗАКОМНИКОМ ВИМОГАМ ТА ВІДСУТНОСТІ ПІДСТАВ ВИЗНАЧЕНИХ У СТ. 17 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ» вимагається: «На підтвердження безпечності питної води ДСанПіНу 2.2.4-171-10, яка використовується для приготування їжі, учасники мають надати протокол випробувань води централізованого та не централізованого господарського-питного водопостачання на об’єкті, що використовується учасником для приготування їжі, термін давності якого на дату подання тендерних пропозицій не повинен перевищувати 3 місяців. Протокол випробувань повинен включати такі результати випробувань: мікробіологічні випробування; органолептичні, фізико-хімічні та санітарно-токсикологічні показники. Випробування мають бути проведені лабораторією, акредитованою на право виконання випробувань (надати копію атестату про акредитацію та копію договору із суб’єктом господарювання про надання відповідних послуг учаснику)». З цього питання просимо надати роз’яснення, розтлумачити що означає «вода НЕ централізованого господарського-питного водопостачання на об’єкті, що використовується учасником для приготування їжі». Ми також не розуміємо навіщо вимагати протокол випробувань води централізованого та не централізованого господарського-питного водопостачання на об’єкті, якщо на об’єкті може використовуватися тільки вода централізованого господарського-питного водопостачання, або тільки вода не централізованого господарського-питного водопостачання. Тому вимагаємо викласти зазначену вимогу тендерної документації в наступній редакції: «На підтвердження безпечності питної води ДСанПіНу 2.2.4-171-10, яка використовується для приготування їжі, учасники мають надати протокол випробувань води централізованого або не централізованого господарського-питного водопостачання на об’єкті, що використовується учасником для приготування їжі, термін давності якого на дату подання тендерних пропозицій не повинен перевищувати 3 місяців. Протокол випробувань повинен включати такі результати випробувань: мікробіологічні випробування; органолептичні, фізико-хімічні та санітарно-токсикологічні показники. Випробування мають бути проведені лабораторією, акредитованою на право виконання випробувань (надати копію атестату про акредитацію та копію договору із суб’єктом господарювання про надання відповідних послуг учаснику)».
Відповідь: Шановний учасник. У відповідь на Ваше питання, роз’яснюємо наступне: Термін «вода не централізованого господарського питного водопостачання на об’єкті, що використовується учасником для приготування їжі», який використано у п.п. 5.6. п. 5.6 «Інші документи» Додатку 1 до Тендерної документації, вживається у значенні терміну «нецентралізоване питне водопостачання», який наведений у ст. 1 Закону України «Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення». Термін «вода не централізованого господарського питного водопостачання на об’єкті, що використовується учасником для приготування їжі» та термін «нецентралізоване питне водопостачання» є аналогічними за змістом, мають однакове значення і використовуються як синоніми. Наказом МОЗ від 12.05.2010 № 400 затверджені Державні санітарні норми та правила «Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною» (ДСанПіН 2.2.4-171-10), далі за текстом ДСанПіН 2.2.4-171-10. ДСанПіН 2.2.4-171-10 визначає вимоги до безпечності та якості питної води, призначеної до споживання людиною. У п. 3.13 ДСанПіН 2.2.4-171-10 встановлені вимоги до безпечності та якості води централізованого водопостачання населення (водопровідна питна вода), а п. 3.15 встановлює вимоги до води питної фасованої та з пунктів розливу (нецентралізоване питне водопостачання населення). Для приготування їжі учасник може використовувати централізоване водопостачання та/або нецентралізоване питне водопостачання, дотримуючись при цьому вимог щодо безпечності та якості питної води, яка використовується згідно ДСанПіН 2.2.4-171-10. З огляду на вищевикладене, розяснюємо, що якщо учасник використовує воду централізованого господарського-питного водопостачання на об’єкті, якому буде здійснюватися приготування їжі, то учасник повинен надати протокол(и) про лабораторне дослідження води централізованого господарського-питного водопостачання на об’єкті. В свою чергу, якщо учасник використовує воду нецентралізованого господарського-питного водопостачання на об’єкті, якому буде здійснюватися приготування їжі, то учасник повинен надати протокол(и) про лабораторне дослідження води нецентралізованого господарського-питного водопостачання на об’єкті. Враховуючи дане, замовник не вбачає підстав для внесення змін до тендерної документації процедури закупівлі № UA-2021-09-06-01072-c з наведених вище підстав.
Дата відповіді: 14.09.2021 11:53