-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації та системи керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і показників напрямку евакуювання) в приміщеннях будівлі «Капулівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Покровської сільської ради», за адресою: Дніпропетровська область, Нікопольський р-н, с. Капулівка, вул. Маяковського, 1б
Завершена
704 248.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 042.49 UAH
мін. крок: 1% або 7 042.49 UAH
Період уточнення:
06.09.2021 09:53 - 10.09.2021 04:42
Відповідь надана
лист від виробника
Номер:
05fec8de73f0460cbbdf79d3e3a6cca9
Дата опублікування:
08.09.2021 14:31
Опис:
Вимога: У складі тендерної пропозиції Учасник надає гарантійний лист(и) від виробника (ів) протипожежного обладнання, що буде змонтоване учасником (прибори, сповіщувачі, гучномовці), або представництва (в) чи філії виробника (ів) або імпортера (ів), в якому виробник або імпортер гарантуватиме учаснику поставку оригінального обладнання власного виробництва для улаштування систем протипожежного захисту, та у встановлені строки згідно даної закупівлі. Дана вимога є дискримінаційною, оскільки гарантійний лист, який вимагається Вами не має зовсім ніякої юридичної сили, тому що він не буде оформлений згідно норм ГК, щоб потім його можно було використовувати ,наприклад, у суді. Незрозуміло для чого Вам даний лист, оскільки юридичну відповідальність перед Замовником буде нести саме Учасник, а не виробник чи інші суб'єкти зазначені Замовником. Також є незрозумілим, навіщо Учаснику брати гарантійний лист у виробника чи дистриб'ютора, якщо відповідне обладнання вже може бути придбаним і знаходитись у власності Учасника.
Крім того, Виробник чи дистриб'ютор не зобов'язані надавати такий документ, а наше підприємство ніяких важелів впливу на виробника не має і примусити надавати якісь документи не може.
Зважаючи на вищевикладене, внести зміни до тендерної документації, а саме видалити дикримінаційну вимогу щодо надання
Відповідь:
Відповідно п.п. 1.2, п.1 Додатку 2, учасник у складі своєї пропозиції повинен надати гарантійний лист від виробника (ів) протипожежного обладнання, що буде змонтоване учасником (прибори, сповіщувачі, гучномовці), або представництва (в) чи філії виробника (ів) або імпортера (ів), в якому виробник або імпортер гарантуватиме учаснику поставку оригінального обладнання власного виробництва для улаштування систем протипожежного захисту, та у встановлені строки згідно даної закупівлі. У випадку, якщо обладнання вже придбано, Учасником надається підтвердження первинними документами (видаткова накладна, товарно-транспортна накладна, акт виконаних робіт, прибутковий та видатковий касовий ордер).
Дата відповіді:
08.09.2021 15:39
Відповідь надана
навчання від Виробника
Номер:
dcfc262b7a7b4045ba31e90d7cc7bcad
Дата опублікування:
08.09.2021 14:30
Опис:
Шановний Замовнику! Вами встановлена вимога: Крім цього учасник повинен надати документальне підтвердження щодо проходження навчання персоналу виконавця для виконання монтажних та пусконалагоджувальних робіт згідно даної закупівлі (прибори, сповіщувачі, гучномовці) від виробника (ів) або представництва (в) чи філії виробника (ів) або від імпортера (ів) іноземного виробниика протипожежного обладнання встановленого на обєкті, щонайменше двох працівників. Данна вимога є дискримінаційною, оскільки "Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення" затверджиними Постановою КМУ №852 від 23 листопада 2016 року не передбачена така кадрова вимога як проходження навчання монтажу протипожежного обладнання від виробників. Працівники взмозі здійснювати роботи з монтажу протипожежного обладнання без проходження навчання для монтажу протипожежного обладнання від виробника.
Зважаючи на вищевикладене, просимо внести зміни до тендерної документації, а саме видалити вимогу щодо проходження навчання персоналу виконавця для виконання монтажних та пусконалагоджувальних робіт згідно даної закупівлі (прибори, сповіщувачі, гучномовці) від виробника (ів) або представництва (в) чи філії виробника (ів) або від імпортера (ів) іноземного виробниика протипожежного обладнання встановленого на обєкті, щонайменше двох працівників.
Відповідь:
Доброго дня! Шановний Учаснику, нами було вказано наявність щонайменше двох працівників, які пройшли навчання. Це не в якому разі не обмежує коло учасників. Ми не вимагаємо наявність відповідної кваліфікації всіх працівників. Для виконання робіт («Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації та системи керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і показників напрямку евакуювання) в приміщеннях будівлі «Покровська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Покровської сільської ради», за адресою: Дніпропетровська область, Нікопольський р-н, с. Покровське, вул. Шкільна, 16-а на об’єкті: «Покровська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Покровської сільської ради», необхідні кваліфіковані працівники, які зможуть виконувати роботи саме на тому обладнанні, яке вимагається тендерною документацією. В даному випадку, будь який учасник може пройти навчання від виробника (або представництва чи філії виробника, або імпортера іноземного виробника).
Законодавством України (постанова Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852) встановлено мінімальну межу кількості виконавців робіт. При цьому верхня межа не встановлена і залежить від обсягу робіт та строку їх виконання. Для виконання умов, передбачених технічним завданням, Замовником визначено мінімально необхідну кількість працівників, що не суперечить кількості, визначеній законодавством України.
Згідно Ст. 14 ЗУ Про Публічні закупівлі «В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація». Для виконання умов технічного завдання працівники виконавця повинні мати усі необхідні навики для взаємодії з устаткуванням та обладнанням, яке повинно бути змонтованим згідно проекту. Саме тому умовами передбачено надати підтвердження навчання працівників кожного учасника щодо роботи з таким устаткуванням та обладнанням.
Таким чином, працівники-виконавці робіт мають розбиратися у обладнанні, умовних позначеннях та інше, задля того аби вчасно, якісно та в повному обсязі надати послугу зважаючи на заплановані нами строки надання послуги.
Дата відповіді:
08.09.2021 15:44
Відповідь надана
огляд в період уточнень
Номер:
49a3cbab29a9434995219435eacde262
Дата опублікування:
08.09.2021 14:29
Опис:
Вимога: З метою одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки Пропозиції та
підписання Договору, Учасникам необхідно в період уточнень здійснити візуальний огляд об’єктів, які підлягають ремонту, ознайомитись з технічною документації та подати в складі пропозиції довідку про огляд об’єкту за підписом та печаткою представника Замовника, датою відвідування об`єкта. Витрати, пов’язані з такими відвідуваннями та отриманням інформації, покладаються на Учасника. Поясніть, будь ласка, чому потрібно провести огляд саме в період уточнень, а не до кінцевої дати подання пропозицій? Чим дані строки регламентовані? Дана вимога є дискримінаційною та такою, що порушує чинне законодавство у сфері публічних закупівель, а саме відповідно до ст 5 Закону України "Про публічні закупівлі" порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а також значно обмежує кількість потенційних Учасників, адже участь у такій закупівлі можуть прийняти лише ті Учасники, які здійснили огляд. Також додатково повідомляємо, що вимога щодо обов’язкового обстеження об’єкту учасником в період уточнення з підписанням акту огляду, була визнана як дискримінаційною рішеннями АКМУ , а саме: 1. рішення від 13.12.2019 №18550. 2. рішення від 13.05.2020 №9264. 3. рішення від 29.05.2020 №10669. Вимагаємо виключити зазначену вище вимогу про огляд об’єкту з підписанням акту, як таку що є дискримінаційною, порушує права Учасників та не відповідає Закону України "Про публічні закупівлі"!
Відповідь:
Згідно Ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» «В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація».
Дата відповіді:
08.09.2021 15:29