• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

великовантажні мототранспортні засоби (комбінована дорожня машина з солерозкидальним обладнанням точного дозування та поворотним відвалом)

комбінована дорожня машина з солерозкидальним обладнанням точного дозування та поворотним відвалом

Завершена

8 714 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 43 570.00 UAH
Період уточнення: 25.05.2017 15:16 - 30.07.2017 17:00
Відповідь надана

Не чітко в тендерній документації

Номер: 35733c1bacdd4d6bb515a7b03f5588cd
Дата опублікування: 15.06.2017 14:02
Опис: Тендерну форму "Пропозиція" (Додаток 1) завантажувати на момент подання усіх документів згідно тендерної документації чи після перевірки документів і допуску до аукціону?
Відповідь: Тендерну форму "ПРОПОЗИЦІЯ" (Додаток 1) надати згідно пункту 2 «Інша інформація» розділу «Оцінка тендерної пропозиції», Тендерної документації, а саме: «Учасник, тендерна пропозиція якого визначена Системою як найбільш економічно вигідна за результатами аукціону або тендерна пропозиція якого допущена Системою автоматично до кваліфікації, зобов’язаний протягом одного робочого дня з дати проведення аукціону або з дати автоматичного допущення системою до кваліфікації надіслати на електронну адресу Замовника в Системі скановану копію заповненої та підписаної тендерної форми «Пропозиція» з відповідним додатком згідно Додатку 1 до тендерної документації.» Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) тендерна форма «Пропозиція» (Додаток 1) завантажується разом із пропозицією Учасника через електронний майданчик, в поля що відносяться до цінової категорії, для коректного розкриття інформації електронною системою. Відповідно до положень статті 28 Закону та листа Мінекономрозвитку України від 05.08.2016 № 3302-06/24704-06 при здійсненні закупівлі, очікувана вартість якої перевищує 133 тисячі євро, розгляд тендерних пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації передує проведенню електронного аукціону. З урахуванням вищезазначеного, Учасник подає тендерну пропозицію через електронну систему закупівель таким чином, щоб Замовник на етапі розгляду тендерних пропозицій мав доступ до всіх файлів з інформацією та документами, що вимагаються тендерною документацією, за виключенням файлів, у яких зазначається інформація про ціну.
Дата відповіді: 15.06.2017 17:11
Відповідь надана

Додаток 1 "Пропозиція" тендерної документації

Номер: 2abac2172d5a40e9b3c7c09f93292215
Дата опублікування: 13.06.2017 10:55
Опис: Просимо відповісти: Тендерну форму "ПРОПОЗИЦІЯ" (Додаток 1) завантажувати на момент подання усіх документів згідно тендерної документації чи після перевірки документів і допуску до аукціону ???
Відповідь: Тендерну форму "ПРОПОЗИЦІЯ" (Додаток 1) потрібно надати на момент подання усіх документів згідно тендерної документації
Дата відповіді: 14.06.2017 16:09
Відповідь надана

Розширення технічних умов до предмету закупівлі

Номер: e084a554ced2470e8eb39475b31bbbc8
Дата опублікування: 30.05.2017 11:09
Опис: Просимо розглянути можливість розширення техничної вимоги до предмету закупівлі а саме розділ «Технічні параметри»: пункт 2.3 компонування - "кабіна за двигуном" на "кабіна за двигуном або над двигуном" так як цей параметр дискримінує інших виробників великовантажних автотранспортних засобів.
Відповідь: Уповноважений з питань закупівель уважно розглянув ваше питання про можливість розширення технічної вимоги до предмету закупівлі, а саме: пункт 2.3. компонування «кабіна за двигуном» на «кабіна за двигуном або над двигуном» та повідомляємо, що ваше прохання не підлягає задоволенню з наступних причин: 1. Компонування самоскида в капотному виконанні полегшує доступ до двигуна, особливо в зимовий період. КДМ використовуються саме в зимовий період. 2. По вісях: капотна компоновка кабіни сприяє оптимальному розподілу маси автомобіля без перевантаження передньої вісі автомобіля. З огляду на наявність відвалу це важливий фактор. 3. Велика пасивна безпека - що, в поєднанні з жорсткою рамою і великим об'ємом незминаємого «життєвого простору», практично виключає смертельні випадки при аваріях-зіткненнях з перешкодами. Дуже важливий фактор для самоскидів, які експлуатуються в зимовий період, під час розчищення доріг від снігу та криги. 4. Менша втомлюваність оператора. Водій самоскида капотного компонування відчуває істотно менші вертикальні навантаження і удари, ніж водій безкапотного автомобіля, розташованого безпосередньо над передньою віссю. На підставі викладеного, вважаємо, що цей параметр не дискримінує інших виробників, так як виробників самоскидів в капотному виконанні є багато.
Дата відповіді: 01.06.2017 11:11