-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт по встановленню та монтажу системи автоматичної пожежної сигналізації, системи автоматичного оповіщення про пожежу будівлі Павлинського навчально-виховного комплексу «Заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів – ліцей – заклад дошкільної освіти» Красносільської сільської ради Одеського району Одеської області, що розташована за адресою: Одеська обл., Іванівський р-н, с. Павлинка, вул. Центральна, 37 (ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи, ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013)
Торги відмінено
1 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
Період уточнення:
31.08.2021 16:43 - 06.09.2021 09:00
Відповідь надана
уточнення
Номер:
6821021f3d9746f089e4f5f7f43e39ed
Дата опублікування:
02.09.2021 17:33
Опис:
Просимо надати документацію даної закупівлі у форматі Word, для можливості учасників якісно підготувати пропозицію!
Відповідь:
Завантаження нових файлів та документів до закупівлі призведе до необхідності внесення змін та продовження строку для подання пропозицій, а отже затягне проведення самої закупівлі. При цьому переконані, що наявні в оголошенні формати файлів дають можливість всім бажаючим якісно підготувати пропозиції.
Відповідно до ч. 7 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник протягом одного робочого дня з дня оприлюднення звернення до нього за роз’ясненням та/або вимоги зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
Дата відповіді:
03.09.2021 16:35
Відповідь надана
дискримінаційна вимога
Номер:
110bb80e2f4046e8928f044807d383be
Дата опублікування:
02.09.2021 17:31
Опис:
В оголошенні встановлена вимога "атестат про акредитацію експертної організації (третьої сторони) + лист згоду про включення їх в комісію" що є дискримінаційною!!
а) зазначена Замовником вимога керується ДБН.В.2.5.-56:2014 в якому зазначено:
И.1. Мета перевірки СПЗ – визначення відповідності змонтованої системи вимогам проектної документації та її працездатність.
И.1.2. Для перевірки відповідності СПЗ Замовником робіт може бути створена комісія з представників Замовника, проектної, монтувальної, пультової і обслуговуючої організацій, представників третьої сторони тощо. Комісія створюється не пізніше ніж у п’ятиденний строк після одержання повідомлення від монтувальної організації про закінчення робіт. Порядок та тривалість роботи комісії визначається Замовником робіт.
Органом, який може виступати у якості третьої сторони, є інспекційний орган згідно з ДСТУ ISO\IEC 17020.
У будівлях і спорудах, де роботи з монтування СПЗ здійснюються за рахунок державного фінансування, до роботи комісії у якості третьої сторони доцільно включати представників інспекційного органу виконавчої влади, який має повноваження державного контролю і нагляду у сфері пожежної безпеки.
Представники третьої сторони повинні бути компетентними, що підтверджується наявністю кваліфікаційного сертифікату відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури за напрямком експертизи в частині дотримання вимог пожежної та техногенної безпеки.
Тобто, як бачимо, перевірка відповідності систем протипожежного захисту, змонтованих на об’єкті, МОЖЕ бути ініційована та здійснюватися за бажанням Замовника. Таким чином, бачимо, що даним питанням займається Замовник за своїм бажанням, і коло залучених суб’єктів визначає сам же Замовник самостійно. Тоді виникає питання: чому потенційні учасники (виконавці робіт) повинні подати у складі пропозиції документ від органу, який перевіряє відповідність систем протипожежного захисту, якщо не відомо чи захоче Замовник ініціювати таку перевірку взагалі? І чи виграє учасник даний тендер також невідомо. Виходить, що учасник наперед повинен домовитися з інспекційним органом про надання послуг, які ймовірно (можливо, скоріше за все, а може й ні) будуть надані.
Вимагаємо видалити дану вимогу з оголошення!
Відповідь:
1. У штатному розкладі замовника відсутні фахівці, що мають кваліфікацію, знання та досвід у прийнятті в експлуатацію, перевірці відповідності систем пожежного захисту. 2. У замовника відсутній досвід в залученні та вибору експертної організації – третьої сторони. 3. У фінансовому плані замовника не передбачені додаткові кошти на оплату послуг експертної організації – третьої сторони. 4. Замовник повідомляє про обов’язковість залучення і третьої сторони – експертної організації та покладає обов'язок оплати послуг третьої сторони – експертної організації на Учасника – Виконавця. Враховуючи зазначене, з метою гарантії якісного виконання робіт та цільового використання бюджетних коштів, Учасник повинен гарантувати, що змонтована система протипожежного захисту буде здана в експлуатацію (акти перевірки відповідності або технічний звіт системи протипожежного захисту буде підписаний всіма членами комісії, які безпосередньо приймали участь у процесі монтажу системи при залученні третьої сторони – експертної організації). Учасник забезпечує здачу систем протипожежного захисту в експлуатацію власними силами та за власний рахунок. У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати: інформацію у довільній формі про експертну організацію, яку планується залучити у якості третьої сторони під час перевірки відповідності систем, та якою буде підготовлено і надано відповідний звіт з інспектування; копію атестату (з додатками) про акредитацію експертної організації на відповідність вимогам ДСТУ EN ISО/IEC 17020:2014 (ISО/IEC 17020:2012) в сфері інспектування, зокрема, систем протипожежного захисту, блискавкозахисту, автоматизованих систем раннього виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення, вогнезахисту, об’єктів будівництва та об’єктів, що експлуатуються, на відповідність вимогам пожежної та техногенної безпеки; лист-згоду від експертної організації, у довільній формі, на залучення у якості третьої сторони під час здачі в експлуатацію змонтованої системи протипожежного захисту та проведення інспектування.
Дата відповіді:
03.09.2021 16:35
Відповідь надана
дискримінаційна вимога
Номер:
2784d7fa616a43c58f274448323c96bf
Дата опублікування:
02.09.2021 17:27
Опис:
Законом України "Про публічні закупівлі" передбачено недискримінацію учасників, можливість участі вітчизняних та іноземних учасників усіх форм власності. Акредитація органа оцінки відповідності Національним агенством з акредитації України є добровільною, а не обовязковою.Статтею 5 ЗУ «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» встановлено основні принципи діяльності з акредитації, зокрема добровільність акредитації. Це саме підтверджено на офіційному сайті Національного агентства з акредитації України – добровільність акредитації. Цю ж інформацію викладено в п.7 Положення про Національне агентство з акредитації України, яке затверджено Міністром розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 21.11.2019. В статті 10 ЗУ «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» йдеться про органи з оцінки відповідності, які можуть бути акредитовані національним органом з акредитації. Але даний Закон не передбачає обов’язкову акредитацію Національним агентством з акредитації України, так як це суперечило б як вітчизняним так і міжнародним нормам. Враховуючи вищевикладене на сьогодні відсутній нормативно-правовий акт, що встановлює обов’язковість призначення та акредитації органів сертифікації систем менеджменту.Наполягаємо на внесення змін до тендерної документації з допущенням до участі учасників з сертифікатом ISO, виданий органом з оцінки відповідності, який не має акредитацію або не пройшов нотифікацію у встановленому порядку.Тим самим, не буде допущено порушення вимог Закону України "Про публічні закупівлі".
Відповідь:
Відповідно до оголошення з метою підтвердження відповідності якості послуг (робіт) Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати видані на ім’я Учасника: Сертифікат (оригінал/копія) на систему управління якістю ДСТУ ІSO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю, Вимоги». Сертифікат (оригінал/копія) на систему управління охороною здоров'я та безпекою праці ISO 45001. Сертифікат (оригінал/копія) на систему управління безпекою ланцюга поставок ISO 28000:2007 для підтвердження наявності у Учасника впровадженої програми управління якістю (сертифікати повинні бути діючими на весь час виконання послуг (робіт); Сертифікат (оригінал/копія) ДСТУ ISO 23932:2018 Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи (ISO 23932:2009, IDT); у Учасника повинна бути наявна функціонуюча система екологічного керування згідно ДСТУ ISO14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління». Для підтвердження Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати сертифікат (оригінал/копія) про відповідність системи екологічного управління вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) (сертифікат повинен бути діючим на весь час виконання послуг (робіт). Сертифікати повинні бути видані органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований Національним агентством з акредитації України (на підтвердження надати сферу акредитації ОС (ООВ), видану Національним агентством з акредитації України) або пройшов нотифікацію у встановленому порядку (на підтвердження надати оригінал/копію свідоцтва про нотифікацію). У сфері сертифікації зокрема повинні фігурувати електромонтажні роботи, будівельно-монтажні роботи, обслуговування систем безпеки (у разі залучення субпідрядника/співвиконавця зазначені документи також надаються на субпідрядника/співвиконавця). Орган з сертифікації (орган з оцінки відповідності) має відповідати вимогам ISO/IEC 17021-1:2015 «Вимоги до органів, що здійснюють аудит і сертифікацію систем менеджменту». Необхідність незалежної оцінки компетентності Органу з сертифікації (органу з оцінки відповідності) встановлена міжнародним стандартом ISO / IEC 17000 та може бути проведена третьою стороною (п.5.6 ISO / IEC 17000:2004). В оголошенні цієї закупівлі зазначено, що відповідні сертифікати ІSO повинні бути видані органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований Національним агентством з акредитації України (на підтвердження надати сферу акредитації ОС (ООВ), видану Національним агентством з акредитації України) або пройшов нотифікацію у встановленому порядку (на підтвердження надати оригінал/копію свідоцтва про нотифікацію), учасники надають АБО сферу акредитації ОС (ООВ), видану Національним агентством з акредитації України, АБО свідоцтво про нотифікацію.
Дата відповіді:
03.09.2021 16:34
Відповідь надана
дискримінаційна вимога
Номер:
e736698cfc724f24b474c2abd1236eaa
Дата опублікування:
02.09.2021 17:26
Опис:
В оголошенні встановлена вимога "наявне ліцензійне програмне забезпечення AutoCAD", що є дискримінаційною вимогою, так як Ваше технічне завдання не передбачає розроблення проекту, а лише капітальний ремонт!
Тому дана вимога не доречна та є дискримінаційною!!
Вимагаємо видалити її з оголошення та не дискримінувати учасників!
Відповідь:
Відповідно до Регламенту контролю якості виконання електромонтажних робіт затвердженого Протоколом від 27.01.2017 № 1 Науково-дослідний інститут будівельного виробництва (НДІБВ): 1. Для правильного визначення контрольованих параметрів, які підлягають контролю при виконанні робіт, його складу і способу перевірки, строків проведення та оформлення відповідної виконавчої документації наведені схеми контролю якості виконання електромонтажних робіт 2. Результати контролю відповідності будівельних робіт вимогам проектів та нормативних документів фіксуються у виконавчій документації, 3. Виконавча документація є засобом підтвердження відповідності електромонтажних робіт встановленим вимогам. 4. Під час виконання електромонтажних робіт належить оформляти виконавчу документацію - комплект робочих креслень з написами, зробленими особами, відповідальними за виконання будівельно- монтажних робіт, про відповідність виконаних в натурі робіт цим кресленням або внесеним в них змінам за погодженням із замовником та проектною організацією. Таким чином для оформлення виконавчої документації та виконання вимог Регламенту контролю якості виконання електромонтажних робіт Учаснику – Виконавцю необхідно мати відповідне програмне забезпечення у тому числі AutoCAD (або аналогічне).
Дата відповіді:
03.09.2021 16:34
Відповідь надана
дискримінаційна вимога
Номер:
dbc5e21014124fbe9259dc07d4054362
Дата опублікування:
02.09.2021 17:19
Опис:
Шановний Замовнику! Ви встановили дискримінаційну та навіть можна сказати дещо абсурдну вимогу, а саме: Лист(и) від орендодавця(ів) (надавача(ів) послуг, власників, тощо) щодо не заперечення використання його від орендодавця(ів) його майна, машин, механізмів та обладнання для надання послуг учасником за предметом закупівлі, з обов’язковим зазначенням, що договір оренди (надання послуг, тощо) є діючим на момент проведення закупівлі та за необхідності буде продовжений на строк, необхідний для завершення надання послуг (виконання робіт) за предметом закупівлі. Поясніть, будь ласка, навіщо Вам лист від орендодавця(ів) (надавача(ів) послуг, власників, тощо) щодо не заперечення використання його майна, машин, механізмів та обладнання, якщо САМ ДОГОВІР ОРЕНДИ майна, машин, механізмів та обладнання свідчить про те, що Орендодавець не має заперечень, адже він уклав такий договір оренди!!! Прописуючи таку вимогу, яка жодним чином не впливає ні на кваліфікацію учансиків, ні на відповідність технічним вимогам, ви створюєте дискримінаційні вимоги для участі. Прохання видалити дану вимогу!
Відповідь:
Відповідно до частини третьої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Вимога щодо надати лист(и) від орендодавця(ів) (надавача(ів) послуг, власників, тощо) щодо не заперечення використання його від орендодавця(ів) його майна, машин, механізмів та обладнання для надання послуг учасником за предметом закупівлі не є дискримінаційною, адже отримати подібний лист (у разі якщо договірні відносини дійсно існують) не є проблематичним.
Дата відповіді:
03.09.2021 16:31
Відповідь надана
дискримінаційна вимога
Номер:
149e79cc3bd3490390ebbd49fd13ee27
Дата опублікування:
02.09.2021 17:17
Опис:
В оголошенні зазначена вимога «-обов’язково оглянути об’єкт, що підтвердити відповідним актом (актом огляду).» Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати акт з підписом керівника замовника та керівника учасника, який подає у складі пропозиції. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання акту огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Чи не бажаєте перенести обов'язкові відвідання об'єктів до вимог для переможця - після визнання переможцем та до укладення договору? Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту з наданням акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України.
Відповідь:
Повідомляємо, що виконання робіт повинні бути виконанні відповідно до проєктної документації.
Протягом усього періоду виконання робіт по предмету закупівлі на об’єкті, з метою здійснення контролю за дотриманням проектних рішень та вимог державних стандартів, будівельних норм і правил, а також контролю за якістю та обсягами робіт буде проводитись технічний нагляд, який забезпечує Замовник. Із стороною, яка буде проводити технічний нагляд Змовником буде укладений окремий договір. Після завершення виконання робіт, роботи будуть прийматися третьою стороною, шляхом перевірки (інспектування) систем (засобів) протипожежного захисту на об’єкті, в тому числі на відповідність вимогам проектної документації. В акті огляду обов’язково зазначається інформація про те, що Учасник був на об’єкті, ознайомлений із документацією (проектом) та об’ємом необхідних робіт (наданих послуг). Також зазначаємо, що відповідно ДБН В.2.5-56:2014, системи протипожежного захисту повинні проектуватися відповідно до вимог цих будівельних норм, нормативних документів, на які є посилання у цих будівельних нормах, інших нормативних документів, які містять вимоги до цих систем. При цьому вимоги пожежної безпеки, викладені в інших чинних нормативних документах, у тому числі галузевих (відомчих) нормах тощо, повинні бути не нижче рівня вимог цих будівельних норм. Додатком Ж, ДБН В.2.5-56:2014 визначено, що СПЗ повинні відповідати проектній документації, яка пройшла експертизу (експертну оцінку). Таким чином, необхідність огляду об’єкта та ознайомлення Учасників із документацією обумовлена тим, що Учасники у складі своєї пропозиції повинні надати перелік робіт, а також кошторисну документацію, яка обов’язково повинна відповідати проекту, який знаходиться у Замовника. У разі, якщо запропоновані Учасником роботи не будуть відповідати проекту, то такі роботи не будуть відповідати вимогам чинного законодавства України. Враховуючи вищевикладене, Замовник не вважає вимоги дискримінаційними оскільки оглянути об’єкт та ознайомитись із документацією може будь-який Учасник.
Дата відповіді:
03.09.2021 16:29