-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт магістрального водогону по вулиці Кобзарській в м. Володимирі-Волинському Волинської області
Завершена
2 901 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 505.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 14 505.00 UAH
Період уточнення:
31.08.2021 16:20 - 06.09.2021 15:00
Відповідь надана
Копії документів
Номер:
9998b3b7c0484eb09b2c43608c1f36bf
Дата опублікування:
06.09.2021 11:03
Опис:
Надайте роз'яснення чи потрібно учаснику обов'язково подавати копії документів, якщо можливо надати оригінал? Чи потрібно завіряти оригінали учаснику????
Відповідь:
Оригінали сертифікатів, дозвільних документів, ліцензій, статуту, інших установчих документів, сертифікатів, дипломів, свідоцтва про підвищення кваліфікації можуть не надаватися відповідним їх розпорядником (або суборендарем) учаснику, це право передбачено на законодавчому рівні, відповідно учасник зможе надати їх копію. В такому випадку, для підтвердження достовірності таких документів, учасник повинен гарантувати їх відповідність та достовірність шляхом їх особистого завіряння.
Дата відповіді:
06.09.2021 14:57
Відповідь надана
Роз'яcнення щодо кваліфікаційних вимог
Номер:
70000ae972374e18a38342c69eb5556a
Дата опублікування:
06.09.2021 10:59
Опис:
Підкажіть, будь ласка, згідно додатку 5 оголошення, Замовник вказує можливість залучати тільки орендовану техніку. Однак цивільне законодавство передбачає можливість виконання робіт з залученням техніки на умовах договорів надання послуг, оскільки договір оренди та договір про надання послуг не є однаковими - такі договори різні по суті, Ви обмежуєте право учасника залучати техніку шляхом укладання договору надання послуг, як на стадії подання пропозиції, так і власне виконання робіт, що є дискримінаційною вимогою. Згідно ч. 4 ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог. Дана вимога оголошення може стати підставою для проведення моніторингу уповноваженого органу.
Відповідь:
ч. 1 ст. 774 ЦКУ, встановлює, що, за загальним правилом орендар має право укладати договір суборенди (піднайму) лише за згодою орендодавця, якщо інше не встановлено договором або законом.
Строк договору суборенди не може перевищувати строку договору оренди. До відносин суборенди (піднайму) застосовуються ті ж правила, що й до договорів оренди (найму).
Детальні умови залучення субпідрядників регламентовані та детально описані в документації висвітленій в даній закупівлі.
Додатком 5 до документації встановлено форму подачі інформації, а не обмеження.
Замовником дотримано всі вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» в документації до даної закупівлі. Разом з тим, учасникам не надано право в обмежуванні законних прав замовника, та безпідставного демпінгування його з ціллю виправлення замовником документації до закупівлі для найбільш сприятливих умов цієї закупівлі для конкретного учасника та відповідність конкретно його кваліфікаційним характеристикам.
Дата відповіді:
06.09.2021 14:56
Відповідь надана
Розячнення щодо вимог ТД
Номер:
75557f5a3ef743ca8cce4e0df8b3f6dd
Дата опублікування:
03.09.2021 16:42
Опис:
"Підписаний уповноваженим представником учасника Лист-згода на обробку персональних даних. Згідно Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI, якщо їх персональні дані надаються учасником у складі пропозиції (Додаток 8)." - підкажіть, щодо "їх персональні дані", це мають бути подані згоди усіх працівників чи тільки уповноваженим представником учасника?
Відповідь:
Мається на увазі згоди усіх працівників, які будуть задіяні у виконанні робіт, якщо такі згоди дані працівники нададуть. За дані згоди, їх достовірність і т.д. несе відповідальність уповноважений представник учасника. Згода уповноваженого представника учасника відповідно є обов’язковою. Надання згод на обробку персональних даних на працівників, які безпосередньо будуть виконувати роботи свідчитиме про прозорість та відкритість учасника, що також являється фактором об’єктивного сприйняття учасника замовником. Дані згоди працівників, які безпосередньо будуть виконувати роботи не вимагаються замовником в обов’язковому порядку, а є виключно волевиявленням учасника.
Дата відповіді:
06.09.2021 10:41
Відповідь надана
Забезпечення
Номер:
48f687a9b219441e811b273adfb54aa5
Дата опублікування:
02.09.2021 10:01
Опис:
Прошу надати роз'яснення щодо вимоги в оголошенні п.8. Документальне підтвердження надання забезпечення тендерної пропозиції згідно з вимогами даної документації. Замовником не вимагається надання забезпечення пропозиції. У такому разі, для чого Замовник вимагає надати документальне підтвердження того, чого не вимагає? Додатково доводимо до відома Замовника, що проводиться спрощена закупівля, яке не може містити тендерного забезпечення пропозиції, адже тендером в розумінні Закону України "Про публічні закупівлі" не є.
Відповідь:
Відповідно до вимог п. 31 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених ч. 3 ст. 14 Закону.
Частина 3 ст. 14 Закону передбачає, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником, обов’язково зазначаються: – розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати); – розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати); а також в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
Згідно ч. 1 ст. 25 Закону Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції. При цьому, Закон не містить обмежень/заборон щодо встановлення замовником виду гарантії, як забезпечення пропозиції.
У разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції.
В розділі 1 даної тендерної документації в графах: - розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати); - розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати) – чітко вказано, що дані забезпечення не вимагаються.
Законом Замовнику надано право самостійно визначати спосіб документального підтвердження, яку саме інформацію має зазначити учасник у документації поданої ним тендерної пропозиції. Дана позиція Замовника неодноразово була підтверджена рішеннями АМКУ та постановами ВС України.
Ваша позиція, виражена наступним чином: «Додатково доводимо до відома Замовника, що проводиться спрощена закупівля, яке не може містити тендерного забезпечення пропозиції, адже тендером в розумінні Закону України "Про публічні закупівлі" не є» прямо направлена на порушення ст. 25 Закону, і, одночасно з тим, вводить в оману та дискримінує права Замовника надані йому Законом.
Дата відповіді:
06.09.2021 10:41
Відповідь надана
Роз'яснення щодо вимог ТД
Номер:
5bda4581551e45c7a328f7a2b9553e64
Дата опублікування:
31.08.2021 17:13
Опис:
Замовник вимагає надати: Інформаційну довідку про виконання аналогічного договору згідно Додатку 7 цієї документації. З метою уникнення оскарження та непорозумінь, просимо надати роз'яснення та внести зміни у тендерну документацію, що Замовник має на увазі під поняттям "аналогічний договір" - вид робіт та перелік робіт.
Відповідь:
Відповідно до офіційних тлумачень Верховного Суду викладених у постановах від 13.05.2020 року справа № 826/7832/18 та від 30.09.2020 року справа № 826/114/18, Закон України «Про публічні закупівлі» не містить критеріїв визначення такого поняття як «аналогічний договір», а тому замовник може самостійно визначати спосіб документального підтвердження, в тому числі, й такого критерію, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а також може визначати межі відповідності документального підтвердження вказаного критерію поняттю «аналогічний договір» з урахуванням загальних принципів здійснення державних закупівель. У даному випадку межі критерію «аналогічний договір» визначені, виходячи зі специфіки предмету закупівлі. Предметом закупівлі є капітальний ремонт магістрального водогону.
Постановою від 09.08.2018 року у справі № 913/159/17 Верховний Суд постановив, щонадання учасником на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору копії договору, укладеного раніше учасником тендеру з іншим контрагентом, не підтверджує викладений вище кваліфікаційний критерій, оскільки сам по собі договір не свідчить про його виконання.Тому сам по собі договір не може підтвердити факт виконання аналогічних домовленостей сторін. Згідно з главою 48 Цивільного кодексу України процес виконання договору слідує після моменту його укладення. Відповідно, факт виконання договору підтверджується документами, в залежності від предмету договору. Таким чином, з метою підтвердження досвіду укладання аналогічних договорів учасник має подати не лише договір, але й документи, які підтверджують факт його виконання належним чином.
Статтею 13 Закону України «Про судоустрій і статус суддів» передбачено, що висновки щодо застосування норм права, викладені у постановах Верховного Суду, є обов’язковими для всіх суб’єктів владних повноважень, які застосовують у своїй діяльності нормативно-правовий акт, що містить відповідну норму права.
Вищенаведені висновки Верховного Суду підтверджують правомірність та повну відповідність даної тендерної пропозиції Закону України «Про публічні закупівлі».
У своїх рішеннях № 541-р/пк-ск від 17.04.2015 року, № 244-р/пк-пз від 18.01.2017 року АМКУ зазначило, що замовник має право, а не обов’язок, віднесення до аналогічних умов договору істотних чи неістотних умов, також АМКУ покладає виключно на замовника межі критерію «аналогічний договір» при цьому виключно замовник має право, а не обов’язок, уточнювати, яку саме інформацію має зазначити учасник у документації поданої ним тендерної пропозиції.
Щодо визначення поняття аналогічності договору слід зазначити про таке.
Розділ 3 Цивільного кодексу України містить поділ договірних зобов’язань за їх видами, тому під час визначення аналогічності договору слід почати з того, яким видом договору замовник передбачає закріпити зобов’язання сторін за результатами тендеру. Якщо цей момент є достатньо очевидним, то подальший аналіз договору на аналогічність є більш складним. Замовнику необхідно проаналізувати відповідність умов наданого учасником договору до умов, встановлених в тендерній документації.
Враховуючи, що нинішній ЗаконУкраїни «Про публічні закупівлі» не визначає точного переліку істотних умов договору про закупівлю, питання визначення їх має бути виключно на підставі норм Цивільного та Господарського кодексів.
Також вважаємо, що за загальним правилом аналогічним договором слід вважати такий договір, який відповідає запропонованому за видом та за предметом, не залежності від того, зазначено це замовником в тендерній документації, чи ні.
Дата відповіді:
01.09.2021 13:02