• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Влаштування автоматичної системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу в приміщеннях Спецбудинку

ЗАТВЕРДЖЕНО: Директор Спеціалізованого будинку для ветеранів війни та праці, громадян похилого віку та інвалідів на вул.І.Їжакевича, 3 ____________________Сідорус Л.Л. " 20 " травня 2016р. ДОКУМЕНТАЦІЯ для проведення закупівлі через систему електронних закупівель на закупівлю: ДК 016-2010: 43.21.1 Роботи електромонтажні (ДК 021-2015: Капітальний ремонт і реставрація – 45453000-7) Влаштування автоматичної системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу в приміщеннях спецбудинку (капітальний ремонт) 2016 р. 1. Замовник: 1.1. Найменування: Спеціалізований будинок для ветеранів війни та праці, громадян похилого віку та інвалідів на вул. І. Їжакевича, 3 1.2. Код за ЄДРПОУ: 25980382 1.3. Місцезнаходження: 04123, м. Київ, вул.Їжакевича,3 2. Очікувана вартість закупівлі: 95 000,00 грн. (дев'яносто п’ять тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ. 3. Інформація про предмет закупівлі:ДК 016-2010: 43.21.1 Роботи електромонтажні (ДК 021-2015: Капітальний ремонт і реставрація – 45453000-7) (Влаштування автоматичної системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу в приміщеннях спецбудинку) 3.2. Місце виконання робіт: 04123, м. Київ, вул.Їжакевича,3 3.4. Строк виконання робіт: до 10.06.2016. 3.5. Технічні (якісні) вимоги до закупівлі: згідно технічних вимог, що додаються (додаток 5). 4. Вимоги до документів, що надаються учасниками: Учасник повинен надати в електронному вигляді (в форматі PDF) в складі своєї пропозиції наступні документи : - копія витягу або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців; - копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку); - копію ліцензії, виданої Державною службою України з надзвичайних ситуацій на надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, а саме: монтаж та проектування систем пожежної сигналізації, оповіщування про пожежу та управління евакуацією людей, передавання тривожних сповіщень, пристроїв блискавкозахисту на об’єктах з високим, середнім та незначним ступенем ризику щодо пожежної безпеки; технічне обслуговування систем пожежної сигналізації та управління евакуацією людей; спостерігання за пожежною автоматикою об’єктів. - відомості про учасника закупівлі відповідно до форми, що додається (додаток 3). У разі якщо учасник залучатиме субпідрядні організації, він надає копії відповідних документів цих організацій. Крім того, пропозиція учасника закупівлі повинна містити "Цінову пропозицію" згідно додатку 1, "Технічну пропозицію" згідно технічних вимог, що зазначені у додатку 5, та згоду з основними умовами договору, що викладені у додатку 4 (згода надається у вигляді окремого листа за підписом керівника, що містить інформацію про предмет закупівлі та номер оголошення). При підписанні договору, учасник переможець надає належним чином завірені паперові копії документів, визначених у додатку 2. 5. Кваліфікаційні вимоги до учасників: Учасники повинні відповідати таким кваліфікаційним критеріям: Наявність обладнання та матеріально-технічної бази; Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Для підтвердження відповідності зазначеним кваліфікаційним критеріям учасники надають: Кваліфікаційні критерії Спосіб підтвердження кваліфікаційних критеріїв Наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасник повинен надати інформаційну довідку (форма довільна) щодо наявності матеріально-технічної бази, необхідної для виконання договору. Довідка повинна містити таку інформацію: перелік адміністративних та виробничих приміщень, техніки, устаткування, а саме: їх найменування та кількість; власні або орендовані (вказати реквізити договору (-ів)).  Учасника повинен надати копії документів, що підтверджують правомірність використання матеріально-технічної бази указаної у довідці. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасник повинен надати інформаційну довідку (форма довільна) щодо працівників, які мають необхідні знання та досвід. Довідка повинна містити таку інформацію: посада; стаж роботи; рівень освіти та спеціалізації за дипломом (диплом, сертифікат, свідоцтво тощо); види робіт, відповідальність за виконання яких покладено на особу (відповідно до заявленого переліку робіт); досвід роботи в проектах, пов’язаних з установкою, обслуговування, ремонтом тощо пожежної сигналізації. Копії документів, що підтверджують трудові відносини з працівниками, вказаними в довідці. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору* *Аналогічним вважається договір на закупівлю пов’язану з установкою, обслуговування, ремонтом тощо пожежної сигналізації. Учасник повинен надати інформаційну довідку (форма довільна) про наявність досвіду виконання не менше двох аналогічних договорів за останні три. Довідка повинна містити таку інформацію: назва об’єкту, на якому виконувались роботи; дата та номер договору, згідно з яким виконувались роботи; місцезнаходження; рік виконання робіт; найменування замовника; предмет договору; суму договору. На підтвердження інформації, вказаній у довідці, учасник надає: копії указаних договорів; копії актів виконаних робіт. Додаток 1 Пропозиція учасника подається за формою, наведеною нижче. ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ Ми, (назва Учасника), надаємо свою цінову та технічну пропозиції щодо участі в процедурі на закупівлюДК 016-2010: 43.21.1 Роботи електромонтажні (ДК 021-2015: Капітальний ремонт і реставрація – 45453000-7) (Влаштування автоматичної системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу в приміщеннях спецбудинку) згідно з вимогами документації Замовника. Вивчивши умови документації, на виконання зазначеного вище, ми, уповноважені на підписання Договору, маємо можливість та погоджуємося виконати вимоги Замовника та Договору на умовах, зазначених в умовах документації та за ціною, що наведена нижче: ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ Найменування предмету закупівлі Сума* без ПДВ (грн.) ПДВ Сума* з ПДВ (грн.) ДК 016-2010: 43.21.1 Роботи електромонтажні (ДК 021-2015: Капітальний ремонт і реставрація – 45453000-7) (Влаштування автоматичної системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу в приміщеннях спецбудинку) Розрахунок ціни включає: ВСЬОГО Загальна ціна пропозиції з ПДВ (грн.): ___________________. ПДВ:___________________. Примітки: * після коми повинно бути не більше двох знаків. ПДВ не зазначається, якщо учасник не є платником ПДВ. Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи Учасника, завірені печаткою. Додаток 2 Документи, що надаються учасником при підписанні договору: 1. Документ на підтвердження повноваження посадової особи на підпис документів, що входять до складу пропозиції Учасника та на укладення договору про закупівлю (копія документу про призначення на посаду (протокол зборів (засідань тощо) засновників, довіреність (доручення), наказ, лист авторизації тощо); у разі наявності в установчих документах Учасника відповідних обмежень у повноваженнях (за строком, сумою тощо) – надати копію документу (рішення, протокол, дозвіл тощо), який надає право укласти такий договір). 2. Копія Статуту та зміни (в разі їх наявності), завірена належним чином. Додаток 3 Форма довідки «Відомості про Учасника» подається за формою, наведеною нижче. ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА 1. Назва Учасника: (Учасником зазначається відповідна інформація) 2. Реквізити: місцезнаходження (місце проживання) згідно даних, занесених до Єдиного державного реєстру України юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців: 3. Код за ЄДРПОУ (для фізичних осіб Ідентифікаційний код): 4. фактична адреса розташування 5. телефон/телефакс: 6. мобільний телефон для зв’язку 7. електронна адреса: 8. Керівник: посада: 9. прізвище, ім’я, по батькові: 10. Інформація про реквізити банку, за якими буде здійснюватися оплата за договором в разі визнання переможцем процедури назва банку: 11. № рахунку: 12. МФО: 13. Інформація про систему оподаткування, на якій перебуває Учасник система оподаткування (на загальних підставах, спрощена система оподаткування тощо): (для фізичних осіб зазначається група платника єдиного податку) 14. відсоткова ставка: (Учасником зазначається відповідний %) 15. Інформація щодо використання печатки Учасником Зазначається інформація про здійснення Учасником діяльності з печаткою або без печатки Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи Учасника, завірені печаткою Загальні примітки: 1) Документи, що не передбачені законодавством для Учасників, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі пропозиції. В такому випадку Учасником надається лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою, в якому зазначаються законодавчі підстави ненадання кожного з таких документів. 2) Вимога щодо завіряння печаткою не стосується Учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством. Додаток 4 ІСТОТНІ УМОВИ ДОГОВОРУ I. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ 1.1. Замовник доручає і оплачує, а Виконавець приймає на себе зобов’язання виконати роботи з влаштування автоматичної системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу в приміщеннях спецбудинку, в тому числі розробити проектну документацію та погодити в Головному управлінні державної служби з надзвичайних ситуацій (ДСНС) (ДК 016-2010: 43.21.1 таДК 021-2015) (далі - Роботи) у відповідності з умовами даного Договору. 1.2. Технічні та інші вимоги до порядку виконання Робіт викладені в технічних вимогах згідно з додатком 5 до документації (додаток 1 до договору), який є невід’ємною частиною цього договору. 1.3. Обсяги виконання Робіт можуть бути зменшені, зокрема, залежно від реального фінансування видатків.  II. ЦІНА ДОГОВОРУ ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ 2.1. Загальна вартість Робіт Виконавця за цим Договором, погоджена Сторонами, складає ____________________ (_________________________________ грн.), в тому числі ПДВ — 20%: _____________________ (_______________________________________________________ грн. _____ коп.). 2.1.1. Замовник проводить розрахунки після підписання Сторонами Акту приймання-передачі виконаних робіт і здійснює оплату робіт за наявності коштів на розрахунковому рахунку за цим Договором . 2.2. Ціна цього Договору може бути зменшена за взаємною згодою Сторін. ІІІ. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ 3.1. Цей договір набирає чинності з дати підписання договору уповноваженими представниками сторін та скріплення підписів печатками і діє до 31.12.2016 включно, а в частині проведення розрахунків – до їх повного завершення. Додаток 5 ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДК 016-2010: 43.21.1 Роботи електромонтажні (ДК 021-2015: Капітальний ремонт і реставрація – 45453000-7) (Влаштування автоматичної системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу в приміщеннях спецбудинку) № ПП Найменування робiт і витрат* Одиниця виміру Кількість 1 3 4 5 1 Розбирання та встановлення плит стельових в каркасі стелі "Армстронг" м2 78,5 2 Демонтаж відкритої електропроводки м 845,0 3 Демонтаж димових сповіщувачів шт 83,0 4 Демонтаж ручних сповіщувічів шт 10,0 5 Монтаж приладу об`єктового передавального для пожежної тривоги та застереження від пошкоджень ЛУНЬ 9С ( GSM комунікатор) компл 1,0 6 Монтаж блоку на 16 шлейфів приймально-контрольного Тирас 16П шт 1,0 7 Монтаж блоку живлення шт 1,0 8 Монтаж акумулятора 7 а/ч шт 1,0 9 Монтаж акумулятора 17 а/ч шт 1,0 10 Монтаж сповіщувача автоматичного димового у нормальному виконанні СПД 3.0 шт 125,0 11 Монтаж сповіщувача температурного ТПТ шт 47,0 12 Монтаж сповіщувача ручного ІПР-1 шт 14,0 13 Прокладання проводів за підвісною стелею м 1 150,0 14 Прокладання коробів пластикових м 200,0 15 Прокладання проводів перерізом у коробах м 200,0 в тому числі кабелі та проводи по поз. 13-15   Кабель сигнальний пожежний J-Y(St-Y 4*2*0.8 м 800,0   Кабель сигнальний вогнетривкий Flame (N) HXH FE 180/30 пер. 2 х1,5мм2 м 500,0   Провід ШВВП 2*0,75 м 50,0 Крім того, учасник протягом трьох місяців з дати виконання робіт зобов’язується здійснювати спостереження та технічне обслуговування встановленої системи пожежної сигналізації, оповіщування про пожежу та управління евакуацією людей, передавання тривожних сповіщень за власний рахунок. До виконання робіт учаснику необхідно розробити проектну документацію та погодити її в Головному управлінні державної служби з надзвичайних ситуацій (ДСНС) * будь-яке посилання в цій Документації на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника може бути змінено «еквівалентом», що по якості та технічним характеристикам не є гіршим. Примітка: врахувати вартість необхідного комплексу пусконалагоджувальних робіт та витрати на складання поверхових планів із розміщенням обладнання та трас кабелів.

Завершена

95 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 475.00 UAH
Період уточнення: 20.05.2016 15:03 - 27.05.2016 16:00
Звернень немає. Звернення не може бути заданим