-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Реактиви (45 найменувань) Набір реактивів "Гемоглобін" НР008.01, Набір реактивів "Сечовина - Д" НР018.01,Набір реактивів "Загальний білок"НР010.07 , Набір реактивів "Білірубін" НР005.01, Набір реактивів "Тимолова проба"НР 021.01, Набір реактивів "Холестерин" Ф" НР026.06 , Набір реактивів "Асат" НР004.01 , Набір реактивів "Алат" НР001.01 , Гамма - Глутамілтрансфераза -кін.СПЛ , Набір реактивів "α Амилаза" НР003.01 , РенаУпластин для визначення протромбінового часу 4 мл № 4 в комплекті з контрольною плазмою, Набір реактивів "СРБ- латекс" ЛА 033.02, Набір реактивів "РФ- латекс" ЛА 033.03, Набір реактивів "АСЛ-О- латекс" ЛА 033.01 , Холінестераза СпЛ, 75 мл, Набір реактивів "Сіроглікоїди" НP019.01, Набір реагентів для РМП RPR- 01-2 , Діагностичний моноклональний реагент анти-А для визначення групи крові людини за системою АВ0 (10мл), Діагностичний моноклональний реагент анти-В для визначення групи крові людини за системою АВ0 (10мл)),Діагностичний моноклональний реагент анти-D для визначення групи крові людини за системою Rhesus (10 мл), Діагностичний моноклональний реагент анти-С для визначення групи крові людини за системою Rhesus (10 мл) , Набір реактивів "Глюкоза Ф" НP009.02, Набір реактивів "Білкові фракції" НP006.01, Креатинін- СПЛ, Тригліцериди СПЛ, Набір реактивів "Лужна фосфатаза" НP016.01, Залізо СпЛ, Кальцій СпЛ , Магній СпЛ, Натрій СПЛ, Калій СпЛ 50 , Універсальний папір pH 0-12, Смужки індикаторні "Глюкотест" №100, Набір реагентів "Забарвлення за Цілем - Нільсеном"НР030.03, Набір реагентів "Забарвлювач за Романовським"НР030.09, Нaбip реагентiв "Ретікулофарб" REF НР030.05, Набір реактивів "Калібратори гемоглобіну" НP008.04, Кетофан №50 , Матеріал контролю гематологічний атестований багато параметричний Para 12 Extend: 1 x 2.5 мл (1 Норма) Ділюент 20 l для Lab analyt-3 Part Аналізатор гематологічний, Детергент 5 l для Lab analyt-3 Part Аналізатор гематологічний , Лізуючий розчин, фасування: 500мл, Очищуючий засіб 100 мл для Lab analyt-3 Part Аналізатор гематологічний, СпЛ PLT-контроль Н+П» , СпЛ RBC - контроль Н+П (ДК 021:2015 33690000-3 Лікарські засоби різні)
Завершена
95 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 950.00 UAH
мін. крок: 1% або 950.00 UAH
Період уточнення:
31.08.2021 11:20 - 06.09.2021 00:00
Відповідь надана
По умовам закупівлі
Номер:
ca2f5c3778dc45758096e3b659ef30a0
Дата опублікування:
31.08.2021 12:27
Опис:
Доброго дня, Шановний Замовник. Просимо Вас прибрати з тексту цінової пропозиції слова" З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості та якості, надати оригінал гарантійного листа виробника (представництва або філії виробника або офіційного дистриб’ютора або іншого представника виробника якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджується можливість поставки товару. Гарантійний лист повинен включати: назву учасника, номер процедури закупівлі, назву предмету закупівлі, назву Замовника згідно оголошення, найменування товару та кількість. Допускається надання листа учаснику з боку представництва або філії виробника або офіційного дистриб’ютора або іншого представника виробника, при цьому учасник повинен надати копію документу від виробника про повноваження такого офіційного дистриб’ютора або іншого представника."А також цю вимогу вцілому. Звертаємо Вашу увагу, що згідно п.8 спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ N 3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018, не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками ГАРАНТІЙНОГО ЛИСТА ВІД ВИРОБНИКА, оскільки це може спричинити дискримінацію потенційних учасників закупівлі. Виходячи з викладеного вище, повідомляємо, що такий підхід здійснення даної закупівлі є дискримінаційним, оскільки обмежує конкурентоспроможність потенційних учасників, а в цілому впливає на можливість учасників прийняти участь у процедурі відкритих торгів. Наведена вище вимога документації обмежує коло учасників лише виробниками або суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними з такими виробниками (офіційними представництвами), особливо як що у переліку товарів наведена позиція яка не має повного еквіваленту. Вимога є дискримінаційною, тому що звернувшись за гарантійним листом до виробника, ми отримали відповідь, що гарантійний лист на цей тендер уже наданий іншому учаснику і інших гарантійних листів виробник не надає. На підставі викладеного, з метою створення конкурентного середовища, запобігання проявам корупції у сфері публічних закупівель та здешевлення предмету закупівлі, вимагаємо внесення змін до ТД шляхом виключення умови про надання учасником у складі пропозиції гарантійного листа виробника або його уповноваженого представника в Україні, також звертаємо Вашу увагу, що такої вимоги Замовника як надання гарантійний листів від виробників є прямим порушенням статті 5 Закону (Принципи здійснення закупівель), частини 4 статті 5 Закону (Замовник не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників), частини 4 статті 22 (тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників) та спільного листа МЕРТ та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № N 3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018. Наголошуємо Вам, що Замовник в разі необхідності впевнитись у "добросовісності" та "надійності" Постачальника може передбачити законні вимоги, наприклад гарантії забезпечення тендерної пропозиції та/або забезпечення виконання договору про закупівлю (у формі безвідкличної банківської гарантії Постачальника на користь Замовника). Керуючись статтею 18 Закону, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень та приведення тендерної документації до вимог Закону, а саме: 1. Привести тендерну документацію до норми, відповідно до вимог чинного законодавства України, а саме, виключити вимогу, що можливість поставки товару у кількості, якості, в асортименті та зі строками придатності, визначені цією тендерною документацією та пропозицією Учасника, повинна бути підтверджена гарантійним листом виробника або його уповноваженого представника в Україні. Гарантійний лист повинен містити повне найменування Замовника та номер оголошення про проведення процедури закупівлі. В протилежному випадку залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до порядку оскарження та в терміні визначені статтею 18 Закону, та розміщення відгуку на порталі DOZORRO задля моніторингу громадськими спільнотами та іншими контролюючими органами. Також буде відправлена скарга до міжрегіонального департаменту Національної служби здоров'я України
Відповідь:
Шановний Учаснику, вимоги тендерної документації формуються Замовником на підставі принципів публічних закупівель відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та з метою:
1. Надання гарантійного листа від виробника (представництва або філії виробника або офіційного дистриб’ютора або іншого представника) є гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на фармацевтичному ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку медичних матеріалів Замовнику. Внесенням такої вимоги до документації є соціально обґрунтованим, адже неналежне виконання або розірвання договору поставки з вини постачальника призведе до загрози здоров’ю та життю окремих груп пацієнтів, численних скарг з боку населення та соціальної напруги в цілому.
2. Надання гарантійного листа учасником мінімізує ризик того, що реактиви та контрастні речовини, які постачатимуться учасником отримані ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо. Адже лист від виробника підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення та територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо.
3. В разі виникнення конфліктних ситуацій під час виконання договору учасником переможцем пов’язаних з виконанням договору, замовник на виконання гарантійного листа виданого виробником має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо його повного та всебічного виконання. Крім того, звертаємо Вашу увагу, що гарантійний лист може бути виданий не лише виробником але й представництвом або філією виробника або офіційним дистриб’ютором або іншим представником виробника якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України.
«Представництво» - це право відношення, відповідно до якого одна сторона (представник) на підставі набутих нею повноважень виступає і діє від імені іншої особи, яку представляє, створюючи, змінюючи чи припиняючи безпосередньо для неї цивільні права та обов’язки. Отже, представником вважається юридична особа, яка діє в інтересах іншої особи, тобто комерційним представництвом вважають розповсюдженням, реалізацію та рекламування продукції на користь третьої особи. Тобто, в кожного з виробників є декілька представництв, дистриб’юторів та інших осіб, що здійснюють комерційну діяльність та діють в його інтересах.
Діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у спрощених/допорогових закупівлях виробників, посередників, фізичних осіб підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
Щодо посилання на спільне роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України та Міністерства охорони здоров’я України, то варто звернути увагу на наступне:
Відповідно до вказаного листа, замовникам не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками гарантійного листа від виробника, оскільки це може спричинити дискримінацію потенційних учасників закупівлі.
Тобто у листі Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018р. мова йде виключно про гарантійний лист від виробника та про строки поставки. При цьому, замовником у оголошені вказано не лише виробник товару, але й вказані представництва або філії виробника або офіційні дистриб’ютори або інший представник виробника якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України, що виключає будь – які обмеження для учасників.
Крім того, вказана у листі Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі реактивів та контрастних речовин № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018р. рекомендація недоцільності висування вимоги щодо надання постачальниками гарантійного листа від виробника, як доказ підтвердження строків поставки, також не може застосовуватися до даної закупівлі, оскільки наявність гарантійного листа в нашому випадку зумовлена в тому числі задля підтвердження якості продукції, поставки її у відповідній кількості з належними строками придатності.
Викладене вище свідчить про повне дотримання КНП "Великомихайлівська багатопрофільна лікарня” Великомихайлівської селищної ради Одеської області вимог діючого законодавства.
Дата відповіді:
02.09.2021 18:18