-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
33140000-3 - Медичні матеріали (маска одноразова медична хірургічна)
Завершена
102 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 510.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 510.00 UAH
Період уточнення:
31.08.2021 09:48 - 08.09.2021 09:52
Відповідь надана
Реєстрація документів
Номер:
dff70c913ddf4487b94062311f9918aa
Дата опублікування:
31.08.2021 10:08
Опис:
Добрий день! У Додатку №3 до оголошення зазначено що всі документи, які подаються у пропозиції учасника, повинні бути зареєстровані відповідно до вимог чинного законодавства України. Що мається на увазі? Що документи (подаються листи-довідки учасника в тому числ) повинні мати дату та вихідний номер?
Відповідь:
Доброго дня!
Згідно Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених Наказом Міністерства юстиції України 18.06.2015 № 1000/5, встановлюють єдині вимоги щодо створення управлінських документів і роботи зі службовими документами, а також порядок їх архівного зберігання в державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях незалежно від форм власності (далі - установи). Ці Правила є нормативно-правовим актом, обов’язковим для виконання всіма установами.
Розділом 10 вищезазначених Правил, передбачено порядок засвідчення копій та витягів службових документів. Порядок виготовлення, засвідчення та видавання копій документів визначається інструкцією з діловодства установи. Установа має право засвідчувати копії документів, що створюються в ній, за винятком копій документів, які відповідно до законодавства потребують засвідчення в нотаріальному порядку. Копія набуває юридичної сили лише в разі її засвідчення в установленому порядку. Напис про засвідчення копії складається зі слів «Згідно з оригіналом», назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів (ініціалу імені) та прізвища, дати засвідчення копії. Напис про засвідчення копії скріплюється відбитком печатки відповідного структурного підрозділу установи або печатки «Для копій».
Розділом 4 вищезазначених Правил, передбачено Датування управлінських документів. Датою документа є відповідно дата його підписання, затвердження, прийняття, реєстрації або складення (для актів), засідання колегіального органу (для протоколів). Усі реквізити на документі, пов’язані з його проходженням і виконанням, датуються і підписуються. Дата документа проставляється посадовою особою, яка його візує, погоджує або затверджує. Дата зазначається нижче підпису ліворуч. Під час реєстрації документа його дата проставляється працівником служби діловодства в лівій верхній частині документа на спеціально відведеному місці на бланку.
Дата відповіді:
31.08.2021 15:09