-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Виготовлення проектно-кошторисної документації «Капітальний ремонт систем протипожежного захисту (система пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей)» у будівлях окремих ділянок Одеського державного університету внутрішніх справ
Завершена
157 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 789.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 789.00 UAH
Період уточнення:
30.08.2021 16:54 - 03.09.2021 16:47
Відповідь надана
акт огляду об'єкту
Номер:
a9cea226b4ea43028d784968b5814266
Дата опублікування:
03.09.2021 14:11
Опис:
Доброго дня!
просимо надати роз'яснення, яким чином оформити акт огляду об'єктів. надати один Акт на всі об'єкти чи окремо на кожний? адже передбачені об'єкти знаходяться територіально в різних місцях, та відповідно на місці присутні різні відповідальні особи.
Яким чином уніфікувати факт огляду всіх об'єктів, і підпис якої саме відповідальної особи від замовника (просимо вказати ПІБ та контактний телефон) буде вважатись належним підтвердженням виконання вимоги.
Відповідь:
Доброго дня. Відповідні зміни будуть внесені до оголошення.
Дата відповіді:
03.09.2021 14:14
Відповідь надана
Завіряння документів підписом та печаткою
Номер:
5c90a17c2f46402a8e3389d6b3049dfa
Дата опублікування:
02.09.2021 11:29
Опис:
В оголоженні вказано "Всі копії документів мають бути завірені, з обов’язковим зазначенням посади, ПІБ та підпису підписанта, а також з проставлянням печатки. (ця вимога не стосується учасників, які працюють без печатки згідно з чинним законодавством)."
Дана вимога суперечить чинному законодавству України, а саме частині 5 статті 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" котра вказує " Замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги"."
Апрсимо внести зміни та передбачити учасника надання документів, у формі передбаченій чпастиною 5 статті 22 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Відповідь:
Доброго дня. Частина 5 статті 22 ЗУ "Про публічні закупівлі", на яку Ви посилаєтеся, не розповсюджується на оголошення у спрощеній закупівлі, а стосується відкритих торгів та підготовки тендерної документації. Тому дана вимога не суперечить чинному законодавству.
Дата відповіді:
03.09.2021 14:15
Відповідь надана
огляд об'єкта
Номер:
c1521c430f8f4fd297759c2414b8d32d
Дата опублікування:
02.09.2021 11:24
Опис:
В умовах Оголошення в Технічному завданні вказано «Замовник прагне отримати послуги належної (високої) якості та відповідних об’ємів за конкурентною ціною, тому вимагає провести обов’язковий огляд об’єкту представниками Учасника з залученням головного інженера проєктів. Для цього до подачі тендерної пропозиції учасник повинен звернутись до Замовника та за погодженням прибути за адресами замовника для ознайомлення з з фактичними обсягами робіт та технічною документацією (в тому числі з технічними паспортами, планами і кресленнями на будівлі) для більш якісної підготовки тендерних пропозицій.».
Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати акт з підписом керівника закладу та уповноваженою особою учасника, який подає у складі пропозиції.»
Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною.
Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання акту обстеження є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт обстеження, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання.
Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Чи не бажаєте перенести обов’язковий огляд об’єку замовника до вимог для переможця - після визнання переможцем та до укладення договору?
Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту в період уточнення з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель:
1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669
Відповідь:
Доброго дня. Відповідні зміни будуть внесені до оголошення.
Дата відповіді:
03.09.2021 14:13