-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Вугілля камяне
Вугілля камяне (марки ДГ 50-200), обєм поставки 80 тонн. Якісні характеристики: зольність- до 10%, вологість - до 10%, теплота згорання не менше 5 900 кКал/кг
Завершена
320 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 600.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 600.00 UAH
Період уточнення:
30.08.2021 14:19 - 05.09.2021 00:00
Відповідь надана
Уточнення
Номер:
c2eeb788026348db8725d85a9b10799b
Дата опублікування:
01.09.2021 20:26
Опис:
Я не стверджую, що Вимога отримання висновка ДСЕЕ є діскрімінаційною для учасников закупівлі. Я СТВЕРДЖУЮ, ЩО ЦЯ ВИМОГА НЕЗАКОННА, у зв'язку із втратою чинності Декрету Кабінету міністрів України від 10.05.1993 р. № 46-93 «Про стандартизацію и сертифікацію» та «Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні», затверджених наказом Держспоживстандарту України № 28 від 01.02.2005р. Тобто, в своїх вимогах я спираюся на правові підстави. До тогож у «Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні», не має вугілля та вугільної продукції. Ви ж спираєтесь не на правові підстави, а на те, що більшість віробників та постачальників регулярно оновлюють висновки ДСЕЕ на товар, оскількі їх обов'язково вимагає абсолютна більшість державних замовників. Подібні вимоги державних замовників не є правовою підставою, тому вони є незаконними і не можуть служити підставою для відхилення пропозиції Учасника, що не надав висновка ДСЕЕ на свій товар. Дані вимоги державних замовників вже неодноразово скасовувалися рішеннями постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України. Якщо ви вважаєте, що мої вимоги є незаконними, прошу вас вказати правові підстави, на які ви спираєтесь у своїх висновках.
Відповідь:
Відповідно до тендерної документації замовником не вимагається висновок ДСЕЕ, згідно додатку 3 учасник повинен надати документи, що підтверджують якість даного товару.
Дата відповіді:
07.09.2021 10:16
Відповідь надана
Уточнення
Номер:
aebf3668521342d19456a9c73095bf29
Дата опублікування:
01.09.2021 13:38
Опис:
Згідно Додатку 3 Замовник вимагає від учасника для підтвердження відповідності вугілля зазначеним вимогам: Копію Висновку державної санітарно- епідеміологічної експертизи на кожну марку вугілля (предмет закупівлі), що пропонується учасником до постачання (у висновку має бути зазначено найменування суб’єкта господарювання, вугілля, виробництва якого пропонується учасником до постачання).
По перше, 29 березня 2017 р. урядом було прийнято рішення про ліквідацію Держсанепідслужби.
По-друге, відповідо до статтьі 6 Закону України № 1023-ХІІ від12.05.1991 р. «Про захист прав споживачів» вимоги до продукції щодо до безпеки для життя, здоров’я і майна споживачів, а також навколишнього природного середовища встановлюються Законами України № 4004-ХІІ 24.04.1994 р. « Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення», № 2735-VI від 02.12.2010 р. « Про державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції», від 02.12.2010р. № 2736-VI «Про загальну безпечність нехарчової продукції», Наказом Міністерства економіки України № 104 від 19.04.2007 р. «Про затвердження Правил роздрібної торгівлі непродовольчими товарами», в тому числі Технічними регламентами, іншими нормативними документами, що розповсюджуються на даний вид продукції (ДСТУ, ГОСТ тощо).
У зв’язку із втратою чинності Декрету Кабінету Міністрів України від 10.05.1993 р. № 46-93 «Про стандартизацію і сертифікацію» та «Переліку продукції, що підлягає обов’язковий сертифікації в Україні», затвердженого наказом Держспоживстандарту України № 28 від 01.02.2005р., державна система сертифікації втратила своє існування, тому відсутні правові підстави для проведення робіт в державній системі сертифікації.
Не потрібна оцінка відповідності вимогам технічних регламентів, що діють на території України, для кам'яного вугілля і вугільної продукції.
Тому прошу внести відповідні зміни до тендерної документації та виключити з неї пункт з вимогою дати копію висновка державної санітарно- епідеміологічної експертизи на кожну марку вугілля (предмет закупівлі), що Пропонується учасником до постачання
Відповідь:
Шановний учасник, згідно Додатку 3 до тендерної документації Замовником не вимагається ВИСНОВОК ДЕРЖАВНОЇ САНІТАРНО-ЕПІДЕМІОЛОГІЧНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ!
Дата відповіді:
07.09.2021 10:09
Відповідь надана
Запитання
Номер:
cdb1952840264d398aa23f4febd02d08
Дата опублікування:
31.08.2021 23:55
Опис:
У п.4 додатка 2 ви вимагаєте довідку з органу статистики про відомості про визначення класифікаційних даних (для фізичних осіб підприємців). Чи можна замінити дану довідку Формою № 4-ОПП про взяття на облік платника податків фізичної особи-підприємця, яка видана головним управлінням ДФС у Донецької області?
Відповідь:
Згідно переліку документів, які вимагаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним вимогам, учасник, який є Фізичною-особою підприємцем повинен надати довідку з органу статистики про відомості про визначення класифікаційних даних.
З 20 березня 2017 року довідка про взяття на облік платника податків (форма № 4-ОПП), що видавалась податковою інспекцією, втратила чинність.
Дата відповіді:
07.09.2021 10:24
Відповідь надана
Уточнення
Номер:
6f6d2a37d3c44065b476c1fd9ff2f094
Дата опублікування:
31.08.2021 18:52
Опис:
Відповідно до абз. 2 п. 1 Постанови № 193 від 3 березня 2020 р. до 31 грудня 2021 року приватний бізнес має право використовувати в своїй діяльності Удосконалені електронні підписи на кваліфікованому сертифікаті (УЕП) чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів. Відповідно багато учасників ще не робили кваліфіковані електронні підписи (КЕП). Тож, вимагаючи підписати пропозицію саме КЕП, Замовник таким чином зменшує конкуренцію на своєму тендері. Крім того вимагаючи підписувати документи лише КЕП Замовник діскремінірует тих учасників, які ще не мають КЕП, що категорично заборонено Законом. Тому при розгляді тендерних документів учасників прошу враховувати, що крім КЕП Закон дозволяє використовувати і УЕП. Внесіть будь ласка відповідні зміни в свою тендерну документацію.
Відповідь:
Шановний учасник! Відповідно до частини 5 статті 22 Закону "Про публічні закупівлі" замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги".
Дата відповіді:
07.09.2021 10:00